4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
idd, ik hoor wel eens slechtere verhalen over Iiyama. Dit is gewoon goed geregeld!
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
idd... dis een van de eerste goede verhalen die ik over iiyama hoorOp vrijdag 21 juni 2002 23:35 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
idd, ik hoor wel eens slechtere verhalen over Iiyama. Dit is gewoon goed geregeld!
Walk-In? Cool! Dat zouden meer bedrijven moeten hebben
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Best kerstmanneke, ook eens andere topics lezen dan.
De service van iiyama is gewoon perfect.
Heel erg aardige mensen daar en lekkere koffie!
De service van iiyama is gewoon perfect.
Heel erg aardige mensen daar en lekkere koffie!
ARME AOW’er
Verwijderd
Beter deze service!
Ik wil me 2 keer de Iiyama HM703UT aanschaffen. Ik heb de
laatste tijd inderdaad ook minder positieve berichten over
Iiyama gehoord. Ik heb er echter nooit problemen mee gehad
ofzo? 't Zijn gewoon fijne dingen, en deze service erbij!
Ik wil me 2 keer de Iiyama HM703UT aanschaffen. Ik heb de
laatste tijd inderdaad ook minder positieve berichten over
Iiyama gehoord. Ik heb er echter nooit problemen mee gehad
ofzo? 't Zijn gewoon fijne dingen, en deze service erbij!
Hmm, waar is daar? Worden alle jama's gerepareerd op een locatie dan?
Mooi zitten? Barcelona chair!
Verwijderd
Iiyama is niets mis mee, TelePlan schijnt een hel te zijn.Op zaterdag 22 juni 2002 00:54 schreef KeRsTmAnNeKe het volgende:
[..]
idd... dis een van de eerste goede verhalen die ik over iiyama hoor
hmmz, dan zal ik hem weer eens opsturen...
Hij is net weggeweest omdat mijn pro 510 vaag was..
En nu is is hij opeens begonnen met tikken...
KLOTE ZOOI... Ben niet tevreden over iiyama..
Hij is net weggeweest omdat mijn pro 510 vaag was..
En nu is is hij opeens begonnen met tikken...
KLOTE ZOOI... Ben niet tevreden over iiyama..
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 19:15
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Je hoort altijd het slechte, maar nooit het goede
Dit is gewoon zeer nette service
Verwijderd
en wacht dacht je van het bedrijf dat TelePlan inhuurt voor het ophalen/brengen van je monitor...Op zaterdag 22 juni 2002 01:09 schreef MREn het volgende:
[..]
Iiyama is niets mis mee, TelePlan schijnt een hel te zijn.
Verwijderd
explain?Op zaterdag 22 juni 2002 03:02 schreef JDC het volgende:
[..]
en wacht dacht je van het bedrijf dat TelePlan inhuurt voor het ophalen/brengen van je monitor...![]()
Precies, eindelijk eens geen geklaag maar een positief bericht over een "garantie"-afhandeling.Op zaterdag 22 juni 2002 02:57 schreef We Are Borg het volgende:
Je hoort altijd het slechte, maar nooit het goedeDit is gewoon zeer nette service
Verwijderd
Ik heb een bijna service ervaring gehad met ze...
Storing doorgemaild en de volgende dag een telefoontje van ze.
Die morgen echter,was als een wonder de storing weer pleite en ik vertelde dat ook.
Dat vrouwtje ff lachen en zei "als het terugkomt,direct laten weten dan"
Dusja,da's echt netjes.
Storing doorgemaild en de volgende dag een telefoontje van ze.
Die morgen echter,was als een wonder de storing weer pleite en ik vertelde dat ook.
Dat vrouwtje ff lachen en zei "als het terugkomt,direct laten weten dan"
Dusja,da's echt netjes.
Verwijderd
Ik heb nu in totaal 4 keer een monitor op laten halen door dat bedrijf.Op zaterdag 22 juni 2002 03:12 schreef MREn het volgende:
[..]
explain?
1e keer:
Toen de monitor terug kwam was de monitorpoot afgebroken (de doos was beschadigd).
2e keer:
Ze kwamen eerst een dag te vroeg en 's-morgens terwijl de afspraak 's-middags was.
De volgende dag kwamen ze 's-middags, maar zonder leen monitor. Ze zouden laat in de middag de leen monitor wel ff komen brengen. Daar trapte ik niet in, zeker nadat ze eerst een dag te vroeg kwamen en op het verkeerde dagdeel.
3e keer:
Er kwam helemaal geen chauffeur met leen monitor !! De volgende dag TelePlan aan de lijn: "Ja we konden u niet bereiken.. chauffeur had een ongelukje gehad 's-morgens" Ze hadden m'n nummer !!!
4e keer:
Afspraak was 's-middags.. (ze werken tot 17 of 18 uur).. komen ze om 19:30 uur ff aankakken...
Je begrijp nu waarschijnlijk wel dat dit bedrijf er bij mij niet meer in komt !!!
Trouwens met Iiyama zelf (ook een keertje geweest) geen slechte ervaringen. Dat gevalletje van die afgebroken monitorpoot... ik kreeg een nieuwe (Pro 510)
De walk-in is elke vrijdag op hun TD in Oude Meer (pal naast Schiphol). Wel eerst even een afpraak met ze maken. Je kan dan je monitor langsbrengen, krijgt een kop koffie en kan rustig kijken hoe de monteur je scherm repareerd. (of als je dat niet interessant vind ga je naast het pand vliegtuigies kijkenOp zaterdag 22 juni 2002 01:03 schreef Mosez het volgende:
Hmm, waar is daar? Worden alle jama's gerepareerd op een locatie dan?
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Verwijderd
hmzz ik verwacht mijn iiyama ook snel terug uit reparatie..
beeld klapte ook ineens naar binnen en dan weer naar buiten en stoorde zo af en toe heel erg fors. zeg maar totaal geen letters meer te lezen.
klachten van de 1 op de andere dag trouwens... misschien ook de hoogspanningadapter? ach we zien ut wel
beeld klapte ook ineens naar binnen en dan weer naar buiten en stoorde zo af en toe heel erg fors. zeg maar totaal geen letters meer te lezen.
klachten van de 1 op de andere dag trouwens... misschien ook de hoogspanningadapter? ach we zien ut wel
Pagina: 1