Toon posts:

Xp sluit niet af met Dynalink firewire op Asus MB

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds ik een Dynalink firewirekaart gebruik sluit Windows XP niet meer af (Asus moederbord, CU4VX-E). Iemand enig idee wat ik hieraan kan doen? Ik heb zoŽn vermoeden dat het aan het Asus moederbord ligt. Hoop dus eigenlijk dat iemand een gelijksoortige configuratie heeft en het probleem al heeft verholpen.

-Windows uodate al gedaan
-Energiebeheer settings al geprobeerd

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:17

Jaymz

Keep on moving !

AVH => PMG

Doet mij denken aan een mobo-iets. Probeer dit ook eens :)

• Buzz-01
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:24
Hmz... Ik heb laatst soortgelijke problemen gehad met een Dynalink externe ISDN modem voor een klant...

Telkens als ik die installeerde leek het goed te gaan. Maar telkens na onbepaalde tijd liep heel de pc (met Windows XP erop) finaal vast. Knappe jongen die dat voor mekaar krijgt, dacht ik. Wat bleek nou: de "Windows XP-drivers" bleken helemaal niet zo windows xp te zijn...
Afsluiten van die PC duurde ook ongeveer 2 minuten (als ie niet vast liep).

Die klant heeft toen een nieuwe pc aangeschaft, maar het probleem bleef zich voordoen. Nadat we ook nog eens een ander modem gepakt hadden (van Fritz geloof ik) werkte het zaakje perfect! Andere drivers van Dynalink waren toen nog niet te vinden, dus dat heb ik niet kunnen proberen.

Het lijkt mij dus dat je eens moet proberen andere drivers te regelen, de kans is groot dat je daar mee gered bent.

Flickr

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:07

YellowCube

Wait...what?

Op zaterdag 22 juni 2002 20:33 schreef Basje2001 het volgende:
Hmz... Ik heb laatst soortgelijke problemen gehad met een Dynalink externe ISDN modem voor een klant...

Telkens als ik die installeerde leek het goed te gaan. Maar telkens na onbepaalde tijd liep heel de pc (met Windows XP erop) finaal vast. Knappe jongen die dat voor mekaar krijgt, dacht ik. Wat bleek nou: de "Windows XP-drivers" bleken helemaal niet zo windows xp te zijn...
Afsluiten van die PC duurde ook ongeveer 2 minuten (als ie niet vast liep).

Die klant heeft toen een nieuwe pc aangeschaft, maar het probleem bleef zich voordoen. Nadat we ook nog eens een ander modem gepakt hadden (van Fritz geloof ik) werkte het zaakje perfect! Andere drivers van Dynalink waren toen nog niet te vinden, dus dat heb ik niet kunnen proberen.

Het lijkt mij dus dat je eens moet proberen andere drivers te regelen, de kans is groot dat je daar mee gered bent.
wel praktisch dat je eerst een hele nieuwe pc koopt en dan pas een andere modem probeert :)

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world