• zork
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-03 14:02
Hey All,

Ik heb voor Siemens telefoons een datakabel gekocht (voor € 14,95 :)). Op verschillende websites kun je software downloaden om handige tricks uit te voeren met de telefoon. Klopt het dat die software niet onder Windows 2000 werkt? Dus dat ik die kabel onder Win2k niet kan gebruiken?

• Luit
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Het kan zijn dat sommige (oudere) software niet werkt onder windows 2k. Ik heb ook een programma, maar dan voor het uploaden van mp3's naar mijn telefoon, die niet werkt onder windows 2k.

Wanneer ik hem uitvoer in comapibiliteits modus werkt dit programma wel, misschien kun je dit ook proberen.

• om3ega
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:25
Op vrijdag 21 juni 2002 23:02 schreef zork het volgende:
Hey All,

Ik heb voor Siemens telefoons een datakabel gekocht (voor € 14,95 :)). Op verschillende websites kun je software downloaden om handige tricks uit te voeren met de telefoon. Klopt het dat die software niet onder Windows 2000 werkt? Dus dat ik die kabel onder Win2k niet kan gebruiken?
Ik heb ook een datakabel maar geen problemen hoor? Niet met mijn c35i en s45 onder w2k en XP ..

Alleen idd. sommige software wil perse W98 (of nog lager) hebben. Met Hyperterminal kan je een terminal connectie maken naar je telefoon (zit modem ingebouwd). Dan kan je zien of je kabel werkt.