Toon posts:

[7VRXP KT333] ATA133 probleem :(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nu ik eindelijk windows setup heb vertelt hoe die zun Promise ATA133/raid controller moet gebruiken ( ata133 modes )

setup gaat goed. bij de laatste reboot dat die voor het eerst windows gaat laden krijg ik een BSOD :( met de volgende error code
0x0000007b en nog wat zooi :( en windows doet niks :(

er staat ook dat het aan de Vaste schijf ligt ed.. :( Hoe krijg ik nou windows normaal werkend met de PROMISE controller?... veilige modes en windows installen op de ata 100 van de via southbride ist geen oplossing :(

Wie weet de oplossing?

Verwijderd

Topicstarter
*schop*

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Op vrijdag 21 juni 2002 23:02 schreef Dannyke het volgende:
Nu ik eindelijk windows setup heb vertelt hoe die zun Promise ATA133/raid controller moet gebruiken ( ata133 modes )

setup gaat goed. bij de laatste reboot dat die voor het eerst windows gaat laden krijg ik een BSOD :( met de volgende error code
0x0000007b en nog wat zooi :( en windows doet niks :(

er staat ook dat het aan de Vaste schijf ligt ed.. :( Hoe krijg ik nou windows normaal werkend met de PROMISE controller?... veilige modes en windows installen op de ata 100 van de via southbride ist geen oplossing :(

Wie weet de oplossing?
kweet geen oplossing maar ik heb het volgende et mijn 7vrx+d740x (ata133,7200,40gb) ik krijg maar 13000 puntjes in sisoft. Er staat wel windhoos op de d740x, iemand oplossingen ?

(reply maar hier: [topic=531637/1/25])

4015Wp west (Dordrecht)