Ik heb een plaatje gemaakt, maar zoals je zult zien, zijn de linker- en rechterkant lichter. Als je in het plaatje scrollt, gaan die balken mee.
Plaatje is deze
Let niet op de naam...
Plaatje is deze
Let niet op de naam...
De bestandsnaamOp vrijdag 21 juni 2002 22:34 schreef JayAnzee het volgende:
/me zegt : gezichtsbedrog.
Welke?
If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.
Verwijderd
Nee daar ging het niet precies om.Op vrijdag 21 juni 2002 22:39 schreef veldmuis het volgende:
hmz ik dacht meer dat het om die ring gaat die niet lijkt te kloppen aan de achterkant zeg maar van die lijndingen![]()
Lees de eerste post ?Op vrijdag 21 juni 2002 22:55 schreef 2 het volgende:
Interessant dit.
Waar gaat het precies over?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
enOp zaterdag 22 juni 2002 00:25 schreef willem169 het volgende:
Vaag. Ik heb het alleen links.
Maf zeg, maar ik denk ook gezichtsbedrog ja.
Misschien door het 'extreme' contrast.
blabla
Ik denk ook dat het t scherpe contrast is. Het wit naast het plaatje reflecteert in het zwart. De balk verdwijnt namelijk, als je helemaal niets aan de linkerkant hebt staan, naast het plaatje, dus bijv. je horizontale scrollbar helemaal naar rechts. Dan is het puur zwart. Dit zou ook gebeuren als je de verticale scrollbar op een of andere manier weg zou kunnen halenOp zaterdag 22 juni 2002 00:05 schreef PowerSp00n het volgende:
Duurde even voordat ik door had wat je bedoelde. Links en rechts is het wat lichter ja. Komt volgensmij gewoon omdat er iets lichts omheen zit. Maak het scherm maar eens kleiner zodat het er niet helemaal op past. Naja. laat ook maar ;P
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
En zo is het maar net.
Je zou bijvoorbeeld (gek idee hoor dit) je venster uit het beeld kunnen schuivenOp zaterdag 22 juni 2002 01:06 schreef Wolkjeh het volgende:
Dit zou ook gebeuren als je de verticale scrollbar op een of andere manier weg zou kunnen halen
Ja dat zal t dan wel zijnOp zaterdag 22 juni 2002 01:10 schreef Glabbeek het volgende:
Ik bekijk het op een TFT en bij mij is de achtergrond helemaal zwart. Het is dus gezichtsbedrog, waarschijnlijk door kleurzwemen van de CRT.
Ehh, jaOp zaterdag 22 juni 2002 01:11 schreef Orphix het volgende:
[..]
Je zou bijvoorbeeld (gek idee hoor dit) je venster uit het beeld kunnen schuiven
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
Jij ook al? Ik zie het rechts ook niet en links wel.Op zaterdag 22 juni 2002 00:25 schreef willem169 het volgende:
Okeej, maar we letten er nu echt goed op hé?Op zaterdag 22 juni 2002 01:15 schreef Booster het volgende:
[..]
Jij ook al? Ik zie het rechts ook niet en links wel.
Ik verwacht inderdaad het contrast, maar ik heb zover ik weet toch voorheen ook regelmatig (slechte) wallpapers gezien die veel zwart hadden en in IE bekeken met die witte rand er langs... En het is me nog nooit opgevallen.
Verwijderd
Omdat er waarschijnlijk iets mis is met die kanten van je monitorOp zaterdag 22 juni 2002 12:02 schreef Jaded het volgende:
Maar waarom is het dan alleen links en rechts? en niet boven en beneden
aangezien bijna iedereen hier dat heeft, lijkt het niet aan m'n monitor te liggenOp zaterdag 22 juni 2002 12:48 schreef Bosmonster het volgende:
Tijd voor een nieuwe monitor denk ik
Bij mij is die prima in orde
[..]
Omdat er waarschijnlijk iets mis is met die kanten van je monitor![]()
Verwijderd
/mierenneukOp zaterdag 22 juni 2002 00:25 schreef willem169 het volgende:
Maf zeg, maar ik denk ook gezichtsbedrog ja.
Misschien door het 'extreme' contrast.
In je pupil zitten namelijk het meeste 'gele' conen. De kleur geel word dus het meest geabsorbeerd (Mensen zien ook het beste bij geel licht, vandaar dat de lataarns op de snelweg geel zijn- wel eens over nagedacht?..)
Maar eh, naast dat geel heel 'gevoelig' is voor het ook, en zwart dus absoluut NIET, geeft dat misschien het gekke 'balk' effect zoals in dit plaatje.
Vreemd.. heb ik als enige een Iiyama 19" diamondtron ofzo? Lijkt me sterkOp zaterdag 22 juni 2002 13:01 schreef Jaded het volgende:
[..]
aangezien bijna iedereen hier dat heeft, lijkt het niet aan m'n monitor te liggen
Ik heb precies dezelfde monitorOp zaterdag 22 juni 2002 13:10 schreef Bosmonster het volgende:
Vreemd.. heb ik als enige een Iiyama 19" diamondtron ofzo? Lijkt me sterkBij mij is die gewoon helemaal egaal.. niks geen gezichtbedrog (of mij gezicht moet daar immuun voor zijn ofzo
)
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
![]()