Toon posts:

Groote LCD gezocht!

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil in mijn casemod een LCD plaatsen waarop ik veel informatie op kan tonen.

nu kan ik bij de conrad bijv een 4x40 LCD'tje kopen met een 44780 controler maar ik vind die in de hoogte niet echt groot.

Ik wil toch wel een LCD'tje hebben die minimaal 7cm hoog is zodat het tenminste een beetje duidelijk is.

Ik ben qua solderen een leek dus zou mooi zijn als die al kant en klaas is(niet verijst)
Wie kan mij tips geven over wat voor LCD ik het beste kan gebruiken?

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Rival24

I'll Be Back

tja....

Gebruik de neukende zoek :)

• jopiek
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-08 20:39

jopiek

Tja... 'ns ff denken.

Op vrijdag 21 juni 2002 22:18 schreef rival24 het volgende:
tja....

en schrijf groote liever als grote

Cogito Ergo Credo

Verwijderd

Op vrijdag 21 juni 2002 22:15 schreef Niowskie het volgende:
Ik wil in mijn casemod een LCD plaatsen waarop ik veel informatie op kan tonen.

nu kan ik bij de conrad bijv een 4x40 LCD'tje kopen met een 44780 controler maar ik vind die in de hoogte niet echt groot.

Ik wil toch wel een LCD'tje hebben die minimaal 7cm hoog is zodat het tenminste een beetje duidelijk is.

Ik ben qua solderen een leek dus zou mooi zijn als die al kant en klaas is(niet verijst)
Wie kan mij tips geven over wat voor LCD ik het beste kan gebruiken?
misschien kun je meedoen aan een van de grafische-lcd-inkoopacties? die zijn groter :)

Verwijderd

neem een 19" tft :P

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Op vrijdag 21 juni 2002 22:18 schreef rival24 het volgende:
tja....

[topic=396113]

Verwijderd

Topicstarter
grote idd verkeerd geschreven. Ik voel me dom ;(

en waarop moet ik dan zoeken? welke zoekterm?

Verwijderd

LCD misschien ??? Zomaar een gok hoor :)

Verwijderd

Topicstarter
ach laat ook maar.