Toon posts:

Groote LCD gezocht!

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil in mijn casemod een LCD plaatsen waarop ik veel informatie op kan tonen.

nu kan ik bij de conrad bijv een 4x40 LCD'tje kopen met een 44780 controler maar ik vind die in de hoogte niet echt groot.

Ik wil toch wel een LCD'tje hebben die minimaal 7cm hoog is zodat het tenminste een beetje duidelijk is.

Ik ben qua solderen een leek dus zou mooi zijn als die al kant en klaas is(niet verijst)
Wie kan mij tips geven over wat voor LCD ik het beste kan gebruiken?

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Rival24

I'll Be Back

tja....

Gebruik de neukende zoek :)

• jopiek
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-08 20:39

jopiek

Tja... 'ns ff denken.

Op vrijdag 21 juni 2002 22:18 schreef rival24 het volgende:
tja....

en schrijf groote liever als grote

Cogito Ergo Credo

Verwijderd

Op vrijdag 21 juni 2002 22:15 schreef Niowskie het volgende:
Ik wil in mijn casemod een LCD plaatsen waarop ik veel informatie op kan tonen.

nu kan ik bij de conrad bijv een 4x40 LCD'tje kopen met een 44780 controler maar ik vind die in de hoogte niet echt groot.

Ik wil toch wel een LCD'tje hebben die minimaal 7cm hoog is zodat het tenminste een beetje duidelijk is.

Ik ben qua solderen een leek dus zou mooi zijn als die al kant en klaas is(niet verijst)
Wie kan mij tips geven over wat voor LCD ik het beste kan gebruiken?
misschien kun je meedoen aan een van de grafische-lcd-inkoopacties? die zijn groter :)

Verwijderd

neem een 19" tft :P

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Op vrijdag 21 juni 2002 22:18 schreef rival24 het volgende:
tja....

[topic=396113]

Verwijderd

Topicstarter
grote idd verkeerd geschreven. Ik voel me dom ;(

en waarop moet ik dan zoeken? welke zoekterm?

Verwijderd

LCD misschien ??? Zomaar een gok hoor :)

Verwijderd

Topicstarter
ach laat ook maar.

jullie maken mooie mods, leveren goed werk maar zijn super arrogant en beginners moeten alles maar in 1 keer door hebben!

hoe zijn jullie begonnen? jullie dachten zeker, casemodden dat is leuk, en jullie wisten alles?
ik vind de meeste van jullie maar zielige arrogante lui die altijd en overal commentaar op hebben zolang het net even onder hun niveau is. een Forum is er toch juist voor om vragen te stellen e.d?

Ok, ik had mischien de search moeten gebruiken maar zeg dat dan gewoon of zeg dat dan gewoon niet!
Waarom zitten jullie op een forum als jullie op nutteloze antwoorden op nutteloze topics posten?

Neem een voorbeeld aan de heren van het Hardwareforum daar word je wel normaal behandeld door iedereen.

Ik weer dat dit niet voor iedereen geld want er zitten natuurlijk ook goede gasten bij. (zoals Atmoz die ik beter ken als DE van hardwareforum)

gooi er maar een slotje op als jullie te beroerd zijn op iemand te helpen.

:r :r :r :r: :r :r :r :r :r :r: :r :r :r :r :r :r: :r :r

• hoebenp
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-02 19:56
Op vrijdag 21 juni 2002 22:40 schreef Niowskie het volgende:
ach laat ook maar.

jullie maken mooie mods, leveren goed werk maar zijn super arrogant en beginners moeten alles maar in 1 keer door hebben!

hoe zijn jullie begonnen? jullie dachten zeker, casemodden dat is leuk, en jullie wisten alles?
ik vind de meeste van jullie maar zielige arrogante lui die altijd en overal commentaar op hebben zolang het net even onder hun niveau is. een Forum is er toch juist voor om vragen te stellen e.d?

Ok, ik had mischien de search moeten gebruiken maar zeg dat dan gewoon of zeg dat dan gewoon niet!
Waarom zitten jullie op een forum als jullie op nutteloze antwoorden op nutteloze topics posten?

Neem een voorbeeld aan de heren van het Hardwareforum daar word je wel normaal behandeld door iedereen.

Ik weer dat dit niet voor iedereen geld want er zitten natuurlijk ook goede gasten bij. (zoals Atmoz die ik beter ken als DE van hardwareforum)

gooi er maar een slotje op als jullie te beroerd zijn op iemand te helpen.

de mensen hier op GoT gaan ervan uit dat je eerst de FAQ ff gelezen hebt.
hierdoor wordt het niveau van de vragen hier op een "redelijk" niveau gehouden.

• LauPro
  • Laatst online: 04-08 11:51

LauPro

Prof Mierenneuke®

Op vrijdag 21 juni 2002 22:40 schreef Niowskie het volgende:
Het valt op! :Y)

Maar daarom wou ik dus een 'Tweakers Knowledge-base' opzetten maar daar blijkt helemaal niet zoveel belangstelling voor te zijn :?. Teminste dat kon ik uit mijn Topic over dit onderwerp opmaken.

Maar je hebt gelijk, maar aan de andere kant is dit nou eenmaal een forum met een vrij 'hoog' niveau en hebben de meesten geen zin om uit te leggen hoe je kaas snijt ;(

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

Verwijderd

Hhmmm, ik vind het wel een goed idee hoor, alleen het is zo ontzettend veel werk, dus mij niet gezien :)

• Aphelion
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-07 19:19
persoonlijk vind ik hem gelijk hebben.
maar ontopic dan maar? dan heeft dit topic nog wat nut

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

• LauPro
  • Laatst online: 04-08 11:51

LauPro

Prof Mierenneuke®

Op vrijdag 21 juni 2002 22:51 schreef PJanssen het volgende:
Hhmmm, ik vind het wel een goed idee hoor, alleen het is zo ontzettend veel werk, dus mij niet gezien :)
wara ha je he nu over? :?

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

Verwijderd

Op vrijdag 21 juni 2002 22:59 schreef LauPro het volgende:

[..]

wara ha je he nu over? :?
Over dat idee van jou met die tweakers knowledge-base.

Maar nu ff ontopic: er zijn nu een aantal topics over grote LCDtjes, kijk daar maar es ff.

Verwijderd

ik d8 dat ik een redelijk correct en redelijk on-topic antwoord had gegeven? volgensmij zijn er geen lcd's groter als 4x40, dus --> grafische lcd ?

Verwijderd

Ze zouden iedere modder moeten verplichten 3 maand lang alle topics te lezen voordat ze mogen posten :P

Nee, maar de FAQ lezen is al wel een goed begin. En de search ofcourse (zoals in de faq staat)

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:57
Meuh slotje dan maar.. :{
Kleuters hier :(
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.