[XBOX] XBox kopen?

Pagina: 1
Acties:
  • 174 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07-2025
hmm...ik zit er aan te denken een Xbox te kopen, maar overleeft ie de console-war wel?

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

ja hij overleeft het wel daar zorgt bill wel voor.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:18

AMDFreak

Intel is zo..

Ik heb gehoord dat er in september een nieuwe XboX komt die nog sneller en mooier is :) en nog es goedkoper :)

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

• armageddon_2k1
mooooi....want ik wou hem kopen van vakantiegeld en dan koop ik hem in september :)

• G3kko0
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-01 15:21

G3kko0

Why so serious???

Enne hij is gekraakt duz lekker spellen kopen!! :P

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10-2025

Collaborator

You! Cake or Death?

Opeens heb je het...

je koopt een cube

(een GameCube that is :7)

This space is occupied

• G3kko0

G3kko0

Why so serious???

Op vrijdag 21 juni 2002 22:18 schreef Frodo19 het volgende:
Enne hij is gekraakt duz lekker cheap spellen kopen!! :P

• G3kko0

G3kko0

Why so serious???

Had trouwens iets opgevangen dat de 2e reeks xboxen die op de markt gaan verschijnen beter zullen zijn(krasvrij enzo..) :)

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

ik heb er een en Halo is vet koel en als DVD-speler issie ook wel chill :)
wel 50 euro xtra :(
maar kben nu Shrek aant kijken en de beeldkwaliteit is erg ok, hoor :)
maar die versie die dan uitkomt is enkel goedkoper, dacht ik, hoor, niet beter :)
maar Bill had met de DVD en schijf jongens en intel afgesprroken dattie de spullen goedkoper zou krijgen en dan wordt t dingetje ook goedkoper :)
maar een cube is natuurlijk ook vet, voor zelda en mario :) (nieuwe zelda vinnik btw lelijk :) )
maar t is een ok dingetje vind ik, zeker dus omdat Bill dr veel geld in gaat steken :) dus er moeten haast wel vette games uitkomen en HALO is dus vet :)

pfff, kheb wel wat veel smiletjes maarja, maar die xbox dan is enkel goedkoper volgens mij, hoor en dat van die krassen, dat waren maar een paar boxjes en die zijn al uit de handel, hoor.

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

• ND863
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

Hms 2e reeks XboXen?? :? kwist niet dat ie al zo vroeg kwam (September, das toch wel a.s September en niet September 2005 toch? :P) Kwist niet dat ze al een 2 reeks willen/haden/maken :? :7

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

• armageddon_2k1
het imago van nintendo vind ik een beetje kinderlijk (mario enzo). Ik had eerst een PSX met gewoon vette spellen zoals Gran Turismo 2 enz. en nu wil ik dus weer dat soort gave spellen (project gotham en rallisport challenge). Als ik een adventure/rpg/fantasie game wil speel ik lekker Morrowinden (rocks!!) :)

• G3kko0

G3kko0

Why so serious???

Op vrijdag 21 juni 2002 22:23 schreef Okyah het volgende:
ik heb er een en Halo is vet koel en als DVD-speler issie ook wel chill :)
wel 50 euro xtra :(
maar kben nu Shrek aant kijken en de beeldkwaliteit is erg ok, hoor :)
maar die versie die dan uitkomt is enkel goedkoper, dacht ik, hoor, niet beter :)
maar Bill had met de DVD en schijf jongens en intel afgesprroken dattie de spullen goedkoper zou krijgen en dan wordt t dingetje ook goedkoper :)
maar een cube is natuurlijk ook vet, voor zelda en mario :) (nieuwe zelda vinnik btw lelijk :) )
maar t is een ok dingetje vind ik, zeker dus omdat Bill dr veel geld in gaat steken :) dus er moeten haast wel vette games uitkomen en HALO is dus vet :)

pfff, kheb wel wat veel smiletjes maarja, maar die xbox dan is enkel goedkoper volgens mij, hoor en dat van die krassen, dat waren maar een paar boxjes en die zijn al uit de handel, hoor.
Ja idd de meeste games zijn erg stoer op xbox!!
Enne dat ie goedkoper is dat klopt is inmiddels uiteraard gebeurt blij toe... :)

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

kijk ander ff hier: [topic=485929/7/25]

en hier: [topic=521636/32/25]
dan zie je dat er meer is dan mario (Resident evil, eternal darknes, starfox adventures en Metroid Prime >:))

This space is occupied

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Op vrijdag 21 juni 2002 22:27 schreef Frodo19 het volgende:

[..]

Ja idd de meeste games zijn erg stoer op xbox!!
Enne dat ie goedkoper is dat klopt is inmiddels uiteraard gebeurt blij toe... :)
nee, maar hij wordt na de zomer nog wat goedkoper dacht ik (ja, hijs pas ook in prijs verlaagd, maar binnenkort nog een keer), maar hij's still wel duur, hoor, want voor tzelfde geld heb je een cube met een spel.
maar een cube speelt geen DVDS en een xbox, met afstands, wel en nog goed ook.
maar dr zijn ook heel veel slechte spellen, hoor, dus kijk uit wat je koopt! echt veel slechte spellen, die echt saai zijn, wel mooi, maar saai: bijv crash (niet crash bandicoot!!) en een vage action rpg met een tovenaar.

Alone at last
Just nostalgia and I

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Op vrijdag 21 juni 2002 22:37 schreef TekkenMaster het volgende:
kijk ander ff hier: [topic=485929/7/25]

dan zie je dat er meer is dan mario (Resident evil, eternal darknes, starfox adventures en Metroid Prime >:))
ja starfox lijkt me wel koel (en hijs MOOI!!)
maar resident evil wordt toch een remake van deel 1 voor de PS?

Alone at last
Just nostalgia and I

• armageddon_2k1
[b]Op vrijdag 21 juni 2002 22:37 schreef
heheh, dat weet ik maar ik gewoon anti-nintendo net als dat sommige mensen anti-ajax (wat enorm dom is om dat te zijn) zijn B-) . XBox is gewoon prachtig :)

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Op vrijdag 21 juni 2002 22:41 schreef Okyah het volgende:

[..]

ja starfox lijkt me wel koel (en hijs MOOI!!)
maar resident evil wordt toch een remake van deel 1 voor de PS?
ja eigenlijk wel maar al sje deel 1 hebt gespeeld zal je een aantal dingen herkennen maar voor de rest is het nieuw
en NL de :9~ graphics dus het kan niet meer stuk!!!!

This space is occupied

• Arson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-01 14:21
Er komt dus geen nieuwe Xbox in september. Hij zal er hetzelfde uitzien en de performance zal hetzelfde zijn. Hij wordt alleen gemaakt met goedkopere onderdelen. (bijv. AMD processor geloof ik) Dit om de productiekosten te drukken zodat Billie boy ook wat geld overhoudt als ie een xbox verkoopt ipv dat ie er geld op toelegt.

In the beginning there was nothing,and even that exploded!

Verwijderd

Als de productie goedkoper wordt verwacht dan echt niet dat microsoft de x-box goedkoper op de markt brengt, maar die houden daar gewoon meer geld aan over...

• ND863
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

Op vrijdag 21 juni 2002 23:01 schreef Lomu het volgende:
Als de productie goedkoper wordt verwacht dan echt niet dat microsoft de x-box goedkoper op de markt brengt, maar die houden daar gewoon meer geld aan over...
Mjah zo'n idee heb ik eik ook :7

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

Verwijderd

Denk dat de Xbox de derde in de console war zal worden , tot zover is er nog niet echt iets vernieuwends kwa games uitgekomen waar ik ooo en aaa van zeg.
De meeste spellen zijn ports tot nu toe (die dus ook al op een andere console of op pc uitgekomen zijn)
Er zijn nog niet echt orginele spellen die nog nooit eerder vertoond zijn zoals bv pikmin op de gamecube (eerste wat in me op komt) , ik heb zelf een ps2 en een gamecube en ga (nog) geen Xbox aanschaffen omdat er nog geen games voor zijn die of niet op andere platforms te krijgen zijn over super orgineel en lang speelbaar.

Nou hoop ik dat hier normale reply's op komen ipv flames van alle xbox fans :) dit is gewoon mijn mening .

Verwijderd

Op zaterdag 22 juni 2002 00:04 schreef Elander het volgende:
Denk dat de Xbox de derde in de console war zal worden , tot zover is er nog niet echt iets vernieuwends kwa games uitgekomen waar ik ooo en aaa van zeg.
De meeste spellen zijn ports tot nu toe (die dus ook al op een andere console of op pc uitgekomen zijn)
Er zijn nog niet echt orginele spellen die nog nooit eerder vertoond zijn zoals bv pikmin op de gamecube (eerste wat in me op komt) , ik heb zelf een ps2 en een gamecube en ga (nog) geen Xbox aanschaffen omdat er nog geen games voor zijn die of niet op andere platforms te krijgen zijn over super orgineel en lang speelbaar.

Nou hoop ik dat hier normale reply's op komen ipv flames van alle xbox fans :) dit is gewoon mijn mening .
Volges mij overleeft ie het niet , het is aangekondigt dat einde dit jaar een nieuwe versie van de Xbox uitkomt , sneller en mooier , dus iedereen die nu een heeft is dik gek***t

Verwijderd

Op zaterdag 22 juni 2002 00:09 schreef real_raichu70 het volgende:

[..]

Volges mij overleeft ie het niet , het is aangekondigt dat einde dit jaar een nieuwe versie van de Xbox uitkomt , sneller en mooier , dus iedereen die nu een heeft is dik gek***t
Inderdaad , beetje vaag gedoe wat ze van plan zijn ;)

Verwijderd

Op zaterdag 22 juni 2002 00:09 schreef real_raichu70 het volgende:

[..]

Ik heb gehoord dat er in september een nieuwe XboX komt die nog sneller en mooier is
Sneller en mooier... right..
Op de site van MegaGames komen we het bericht tegen dat Microsoft van plan is om per september 2002 een nieuwe versie van de Xbox uit te brengen. De reden van deze nieuwe goedkopere versie is, is dat Microsoft op het moment te veel geld moet bijleggen bij de verkoop van de Xbox-consoles. Verder gaat het gerucht dat Microsoft een nieuwe deal met DVD-leveranciers heeft afgesloten, waarbij de leveranciers hun verkoopprijs met ongeveer dertig procent hebben moeten verlagen. Microsoft is nu ook bezig om Intel en nVidia te dwingen een lagere prijs te vragen voor hun producten. Maar dat zal waarschijnlijk met moeite gaan, aangezien beide bedrijven helemaal niet tevreden zijn met de verkoopresultaten van de Xbox. Microsoft is echter zo vastberaden om Xbox-console goedkoper te produceren - en zo een lagere prijs ervoor te kunnen vragen - dat Microsoft mogelijk naar andere leveranciers gaat zoeken, indien haar eisen niet worden ingewilligd.
http://www.tweakers.net/nieuws/21799

Is dat jullie fantasie die dat erbij denkt ofzo?

Anyway, de Xbox wordt dus goedkoper voor MS, het is nog maar de vraag als wij, de consument, dit verschil gaan merken. Ik denk het niet want de Xbox wordt al met verlies verkocht. Het maakt dus niks uit of je de Xbox dus nu of over een half jaar koopt.

@topicstarter, de Xbox overleeft het wel als het zo door blijft gaan.

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:30

bAdmuTs

mAzE

Het enige verschil met de nieuwe en oude xbox is dat de nieuwe goedkoper word.
Microsoft heeft geprobeerd te praten met intel en nvidia om de spullen goedkoper te leveren, lukt dat niet dan hoop ik dat ze overgaan op ati en amd >:)
Dat ie kleiner word zou best wel kunnen maar voor zover ik weet word ie niet sneller

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Verwijderd

Op zaterdag 22 juni 2002 00:20 schreef bAdmuTs het volgende:
Het enige verschil met de nieuwe en oude xbox is dat de nieuwe goedkoper word.
Microsoft heeft geprobeerd te praten met intel en nvidia om de spullen goedkoper te leveren, lukt dat niet dan hoop ik dat ze overgaan op ati en amd >:)
Dat ie kleiner word zou best wel kunnen maar voor zover ik weet word ie niet sneller
Hij mag inderdaad wel wat kleiner worden , beetje een groot bakbeest ten opzichten van de andere consoles

Bij de winkel waar ik werk merk ik het ook wel terrug in de verkoop , ps2 , gamecube verkopen gewoon echt veel en spellen ook , en de xbox zit er maar sloompjes achter aan
ook kwa games , voor de gamecube zijn er nu al evenveel (zoniet meer) verschillende games verkrijgbaar dan voor de xbox , wel vreemd aangezien de xbox al een heel stuk langer uit is

Verwijderd

Ie wordt ook sneller omdat de huidige Xbox de games van volgend jaar niet vlot zal kunnen trekken

Verwijderd

Star Fox adventures lijkt me zeker bruut misschien dat ik dan ook wel zo een mooi (zwart) kubusje ga halen, en over die aankoop, ik zou het gewoon doen als de spellen je aanspreken is r toch geen reden afgezien van geld om het niet te doen?

Krijgt heus geen spijt en er zit t grootste en machtigste bedrijf ter wereld achter..

• MrJT
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-01 23:46
ik heb zelf een ps2 en een gamecube en ga (nog) geen Xbox aanschaffen omdat er nog geen games voor zijn die of niet op andere platforms te krijgen zijn over super orgineel en lang speelbaar.

Uhhhh.....hebbie stront in je ogen ofzow??? ;)

-Project Gotham....is wel poort...maar jah...de dreamcast verkocht nie zow best.

-HALO.....dit is toch wel een spel waar je oo en aa van roept hoor. Zeker origineel...wel gejat van pc...maargoed. hijs dus op geen enkel ander platform te krijgen. HALO 2 komt uit voordat HALO 1 op pc komt gloof ik.

-BruceLee:Quest of the dragon
-KungFu chaos
-Malice
-Project Ego
-ToeJam and Earl III
-whacked
-etc..
.....Hoezo origineel....

-Unreal 2003....Only on Xbox (en pc)

Voor sommige spellen duurt het misschien nog ff....maar ik heb geduld en ik heb er vertrouwen in...

Verwijderd

Hij hoeft niet alles hierboven leuk te vinden.
Stel dat hij hier 2 games van op prijs stelt.
Dan is het een beetje een dure grap om daarvoor een Box aan te schaffen.

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 25-01 09:13

Armada

-Wat wil je weten?-

Op donderdag 11 juli 2002 18:19 schreef mrjoint het volgende:

-Project Gotham....is wel poort...maar jah...de dreamcast verkocht nie zow best.
Je doet je naam wel eer aan. Wat heb je gerookt? :+

PGR is de opvolger van Metropolis Street Racer en geen port, vrolijke vriend...

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:52
Op zaterdag 22 juni 2002 00:27 schreef real_raichu70 het volgende:
Ie wordt ook sneller omdat de huidige Xbox de games van volgend jaar niet vlot zal kunnen trekken
Yeah right |:( Dat geloof je zelf ook zeker??? En dan al die mensen die nu een box hebben gekocht dan geen spellen meer kunnen spelen????

Die nieuwe Xbox (codename Freon) is een combinatie Xbox-Videorecorder, helemaal geen snellere versie.
Its code name is "Freon," reflecting the notion that it is the coolest secret project at Microsoft Corp. (MSFT, news, msgs) these days, at least in the eyes of the Xbox video-game division, Monday's Wall Street Journal reported.

What Freon stands for is a souped-up successor to the Xbox console -- capable of playing games but also offering television capabilities, such as pausing live TV and recording shows onto a computer hard drive, say people familiar with the effort. Though it is unclear whether such a product will ever be built, its core concept appears to have the backing of Microsoft Chairman Bill Gates, who wrote in an internal memorandum in January that he was a "big fan" of a machine that would combine video services with gaming.

Such a device, which could cost around $500, would have another big advantage: It could beat video-game market leader Sony Corp. to the punch.

To read the full article click here.
bron: Xboxgamers.com

Deze xbox wordt dus duurder, dat er misschien een 2e revisie van de normale xbox komt is best mogelijk, puur omdat hij dan goedkoper te maken is, maar verder hetzelfde kan.

What a fine day for Science! | Specs

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

er komt waarschijnlijk wel een 2de revisie waarin gewoon iets goedkopere matriaalen zijn gebruikt omdat microsoft nu gewoon superveel verlies maakt aan de Xbox in Japan bijv verkoopt de Xbox nog steeds minder als de playstation.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

• Harmsen
Op donderdag 11 juli 2002 22:08 schreef schnumi het volgende:
er komt waarschijnlijk wel een 2de revisie waarin gewoon iets goedkopere matriaalen zijn gebruikt omdat microsoft nu gewoon superveel verlies maakt aan de Xbox in Japan bijv verkoopt de Xbox nog steeds minder als de playstation.
Juist, maar deze 2e revisie kan niet meer, qua games enzo. tenminste niet meer op de manier van dat de 1e revisie niet meer ondersteund wordt. Want dan wil ik me geld terug of een 2e revisie van MS

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

nee de hardware blijft hetzelfde alleen het matriaal word anders (buitenkant enz). hierdoor bespaart Microsoft geld en blijft de Xbox gelijk in prijs dus iets meer winst. :)

• Harmsen
Op donderdag 11 juli 2002 22:16 schreef schnumi het volgende:
nee de hardware blijft hetzelfde alleen het matriaal word anders (buitenkant enz). hierdoor bespaart Microsoft geld en blijft de Xbox gelijk in prijs dus iets meer winst. :)
Eindelijk iemand die het snapt :) MS wou ook geld besparen door Intel en Nvidia minder te betalen, maar of die het ermee eens waren was nog niet zeker(stond op t.net)

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:14

jdh009

FP ProMod
hoe duur is z'n ding???

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Verwijderd

de xbox blijft hetzelfde, maar met goedkopere onderdelen,
de verschillen tussen de verschillende PSXs en PS2s zijn toch ook niet merkbaar(misschien als je heeeeeeeeel goed kijkt)?

en de xbox overleeft het zeker, al was het maar omdat het in het plan past van Bill Gates om Microsoft tot in de huiskamer te krijgen.
Nintendo en Sony zijn net diegene die moeten opletten met wat ze doen, die hebben nu eenmaal niet de cash-reserve die Microsoft heeft om iets te ontwikkelen en te promoten.

Ja, ik heb een Xbox ;)
Nee, ik ben geen Fanboy, maar ik kan er niet tegen als mensen een produkt zonder enige reden daar toe zitten af te kraken.
Ik zou bv ook wel een PS2 en/of Gamecube willen, maar komt nogal duur uit ;)

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-01 09:01
Hmmmm ik merk aan mezelf dat ik soms een half jaar niet op OF mijn pc OF mijn ps2 game... tja het is inderdaad maar welke spellen waarop uitkomen :)

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Op donderdag 11 juli 2002 22:16 schreef schnumi het volgende:
Ze maken minder verlies op de XBox bedoel je :)

Maar tja ik hem XBOX aaleen gekocht toen ik hem voor 299 kon krijgen plus 2 spellen+extra gamepad, anders had ik hem nooit gekocht, Xbox heeft wel mooiste graghics, daar kunnen PS2 (die ik ok heb) en GC (die vriend van me heeft) niet tegenop, ik vind alleen dat er weinig echt goede spellen uit zijn/komen.

Maar denk dat er in toekomst wel nog wat leuke dingen uitkomen, hoop ik althans. :P

Ben over beide consoles tevreden alleen neig ik meer naar PS2 omdat daar toch iets games voor uit zijn (nu dus), en omdat er MGS2 al op uit is die ook naar XBOX komt.

Over MGS2 gesproken, komt nog zo iets uit voor XBOX;
Splinter Cell, erg mooi :
http://cubemovies.ign.com/cube/video/splintercellihatedsl1.mov (32 MB)

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

dat filmpje komt dus vanaf een GC he. :)

Verwijderd

Op zaterdag 22 juni 2002 00:04 schreef Elander het volgende:

dus jij zou voor alleen pikmin een cube kopen? terwijl je pikmin uitspeeld binnen ongeveer 4 a 5 dagen?. Kan eht nog zo origineel zijn. ik ben tevereden met Hunter the Reckoning, Halo, PGR, DOA3, Burnout, Munch.. straks Blinx, Steel Battalion, Psychonauts, Maximum Chase, Project EGO, Spinter Cell, Deathrow, Crazy Taxi, House of the Dead 3, Panzer Dragoon, The Thing, Unreal Championship. Dan heb je nog het hele Xbox Live gebeuren waarbij je voor 50 euro een headset + game krijgt en je lekker online kunt gamen. iets waarvoor je bij de cube moet betalen doormiddel van een modem en een HD. Dan hebben we natuurlijk nog de modchip die het mogelijk maakt om DivX, Mediaplayer, Mp3, Emulators, MAME noem maar op... dan zie ik in de Xbox toch echt wel meer potentie dan in de Cube, die nu btw vet weinig leuke lange games heeft. Cube moet het meer hebben van wat er in de toekomst ligt. pikmin en Luigi zijn leuk maar heb je echt super snel uitgespeeld, geef me dan toch maar Halo en PGR, daar ben ik wel ff zoet mee.

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Amen, en mensen die roepen dat x-box geen "arcade" achtige games bied maar verkapte pcgames zouden maar eens Crash Bandicot en Dark Summit moeten spelen.

We hebben het nog niet een over Unreal Championship. Dit spel gaat zo hard roelen, de engine is zo realistisch dat zelfs de granaatscherven afketsen op de takken van de bomen.

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

steel battalion word echt klote hoor. de game misschien niet maar je kunt het alleen spelen met zo'n kollosaal bedieningspaneel en daar zul je ook wel extra voor moeten dokken.

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04-2025
Op vrijdag 12 juli 2002 11:05 schreef raptorix het volgende:
Amen, en mensen die roepen dat x-box geen "arcade" achtige games bied maar verkapte pcgames zouden maar eens Crash Bandicot en Dark Summit moeten spelen.

We hebben het nog niet een over Unreal Championship. Dit spel gaat zo hard roelen, de engine is zo realistisch dat zelfs de granaatscherven afketsen op de takken van de bomen.
maar gaat het ook lekker spelen vraag ik me af...
spellen kunnen nog zo mooi en vettig realistisch zijn, voorlopig speel ik SMB en Counterstrike en Pikmin nog steeds het meest. gewoon omdat het zo heerlijk speelt.

en ik denk dat XBOX en GC fanboy-ruzies net zoiets zijn als ajax en feyenoord fans. die kunnen mekaar toch ook niet overtuigen.
allebei de consoles hebben voor en nadelen, punt.

en oja, GAMECUBE ROELT WOEIII w000T WROAH!!!! ;) :+

• Harmsen
Op vrijdag 12 juli 2002 11:13 schreef daFubar het volgende:

[..]

[...]
Das een vraag die bij alle spellen voor alle platformen geld, in de previews en de screenshots kan het nog zo mooi deruit zien, en een potentiele topper zijn... alleen als het echte spel zuigt aan alle kanten dan wordt het nooit een topper. Gameplay is king zeggen ze dan, daarom wordt counterstrike ook nog zoveel gespeeld, puur omdat de gameplay super is. Realistisch en alles, en zeg nou zelf de graphics van CS zijn itt tot de huidige games niet mooi.

Stel Unreal Championship speelt net zo goed als Halo met die controller, dan kan het een topper worden.

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Op vrijdag 12 juli 2002 11:13 schreef daFubar het volgende:

[..]

spellen kunnen nog zo mooi en vettig realistisch zijn, voorlopig speel ik SMB en Counterstrike en Pikmin nog steeds het meest. gewoon omdat het zo heerlijk speelt.

en ik denk dat XBOX en GC fanboy-ruzies net zoiets zijn als ajax en feyenoord fans. die kunnen mekaar toch ook niet overtuigen.
allebei de consoles hebben voor en nadelen, punt.

en oja, GAMECUBE ROELT WOEIII w000T WROAH!!!! ;) :+
Mwoah de meeste xboxers hebben nooit geroepen dat GC sux enzo, punt is dat vanaf begin af aan de GC community geroepen heeft dat xbox dan wel mooier is maar dat de games zouden sucken, nou dat is gewoon absoluut niet zo. Als je nu naar de beschikbare games voor de xbox gaat kijken, en dat naast de GC legt, dan denk ik dat xbox de eerste ronde ruimschoots gewonnen heeft.

• mbr
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-01 14:49

mbr

Op vrijdag 12 juli 2002 10:47 schreef ugamer het volgende:

[..]

dus jij zou voor alleen pikmin een cube kopen? terwijl je pikmin uitspeeld binnen ongeveer 4 a 5 dagen?. Kan eht nog zo origineel zijn. ik ben tevereden met Hunter the Reckoning, Halo, PGR, DOA3, Burnout, Munch.. straks Blinx, Steel Battalion, Psychonauts, Maximum Chase, Project EGO, Spinter Cell, Deathrow, Crazy Taxi, House of the Dead 3, Panzer Dragoon, The Thing, Unreal Championship. Dan heb je nog het hele Xbox Live gebeuren waarbij je voor 50 euro een headset + game krijgt en je lekker online kunt gamen. iets waarvoor je bij de cube moet betalen doormiddel van een modem en een HD. Dan hebben we natuurlijk nog de modchip die het mogelijk maakt om DivX, Mediaplayer, Mp3, Emulators, MAME noem maar op... dan zie ik in de Xbox toch echt wel meer potentie dan in de Cube, die nu btw vet weinig leuke lange games heeft. Cube moet het meer hebben van wat er in de toekomst ligt. pikmin en Luigi zijn leuk maar heb je echt super snel uitgespeeld, geef me dan toch maar Halo en PGR, daar ben ik wel ff zoet mee.
Vergeet shenmue2x niet; lijkt me tot nu toe de enige reden om een Xbox aan te schaffen. De mogelijkheden met een modchip zijn wel erg leuk allemaal; Maar dan kan je net zo goed je zuurverdiende geld in een PC investeren.

Ik heb zelf nog geen console maar als ik op dit moment één zou aanschaffen dan zou ik toch voor een Gamecube kiezen omdat de spellen die uitkomen mij veel meer aanspreken; zoals: Starfox, Zelda en Mario.

Verwijderd

Op vrijdag 12 juli 2002 11:51 schreef mbr het volgende:

[..]

Vergeet shenmue2x niet; lijkt me tot nu toe de enige reden om een Xbox aan te schaffen. De mogelijkheden met een modchip zijn wel erg leuk allemaal; Maar dan kan je net zo goed je zuurverdiende geld in een PC investeren.

Ik heb zelf nog geen console maar als ik op dit moment één zou aanschaffen dan zou ik toch voor een Gamecube kiezen omdat de spellen die uitkomen mij veel meer aanspreken; zoals: Starfox, Zelda en Mario.
In een PC stop je wel even wat meer geld dan in een console denk ik (8>

Maarja wat je zegt, die games voor de cube zijn er dus nog niet, mensen zeggen nu al dat die games allemaal gaan rulen etc terwijl ze dat nog niet eens zeker weten. Luigi stelede in ieder geval teleur.. dus laten we hopen dat mario sunshine wel vet wordt. :z.

• JiinX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-05-2022
Nee man, dat hij sneller wordt is bullshit. Tot april heeft microsoft aan de xbox gewerkt als een idioot. Daar zijn ze dus al een aantal jaar (maanden) mee bezig. Dus jullie denken dat hij in zeg maar......3 maanden een compleet vernieuwde xbox laat maken.
Met een ander design en anders geprogrammeerd? Denk het niet hoor. Het enige wat gaat veranderen is maybe de grootte van de kast. En de krasjes die je nu krijgt. d.w.z een andere cd unit.

wie het laatst lacht is het traagst van begrip

• mbr
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-01 14:49

mbr

Op vrijdag 12 juli 2002 12:52 schreef JiinX het volgende:
Nee man, dat hij sneller wordt is bullshit. Tot april heeft microsoft aan de xbox gewerkt als een idioot. Daar zijn ze dus al een aantal jaar (maanden) mee bezig. Dus jullie denken dat hij in zeg maar......3 maanden een compleet vernieuwde xbox laat maken.
Met een ander design en anders geprogrammeerd? Denk het niet hoor. Het enige wat gaat veranderen is maybe de grootte van de kast. En de krasjes die je nu krijgt. d.w.z een andere cd unit.
En mayB gaat Microsoft ook er voor zorgen dat de nieuwe revisie van de Xbox minder Modchip vriendelijk wordt.

Verwijderd

dat zit er inderdaad dik in, want die bunny die dat artikel heeft geschreven over de veiligheid van de xbox heeft microsoft zelfs een paar aanbevelingen gedaan over hoe de xbox wat veiliger (lees moeilijker te kraken) gemaakt kan worden. niet dat het mij uitmaakt want ik ben al in het bezit van een xbox >:). Ben nu al aan het wachten op mm3, deathrow, splitercel, ghost recon, etc. Maar volgens mij komen er voor de gc maar een paar topspellen uit :? Metroid Prime lijkt me leuk, maar ach dat kan ik wel missen. De gc mist weer Colin Mcrea 3 :) 16000 poligons per auto >:) ipv 800 die Colin McRea 2 had 8-)

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

euhh gamecube mist Colin Mcrae rally 3.0???? dacht het niet vriend komt ook op GC, Splinter Cell en Ghost Recon ook op de cube. voortaan je huiswerk beter doen. :) en wat dacht je van andere toppers: Star Fox: Adventures, Super Mario Sunshine, Zelda, Resident Evil (serie exlusief voor Cube), Eternal Darkness, Die Hard: Vendetta, Turok Evolution enz enz :)

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 25-01 09:13

Armada

-Wat wil je weten?-

Op vrijdag 12 juli 2002 16:57 schreef schnumi het volgende:
euhh gamecube mist Colin Mcrae rally 3.0???? dacht [b]SNIP...[/b]
Ga ff ergens anders de fanboy uithangen.

Ik ben het heel erg eens met de mening dat de GC community al vanaf het begin wil hakken op de Xbox. Neem een Schnumi of Phusebox (alhoewel Phuse wel goed kritiek uit op GC-spellen, wat wel heel eerlijk is, ik zou zeggen probeer eens een Xbox, you might like it...), die komen gelijk afgeven op de Xbox als er een topic over is. Er zijn in ieder geval nauwelijks Xbox-eigenaren op deze fora die het tegenovergestelde beweren.
De Xbox zou niet als een console spelen, zware bullshit. Vooringenomen crap van een handjevol mensen die tegen PC-onderdelen zijn en blind op het verleden van een merk vertrouwen.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Verwijderd

euhh gamecube mist Colin Mcrae rally 3.0???? dacht het niet vriend komt ook op GC, blabla
http://www.codemasters.com/redirect/redirect.php?url=/colinmcrae3/front.php

kijk nou eerst ff daar

comming september 2002 on ps2 and xbox

waar staat de cube dan |:(

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

die komt pas begin 2003 net als PC versie. :) en in de GC versie komen dingen die niet in PS2 en Xbox versie zitten.

hier bewijs:
bewijs

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Op vrijdag 12 juli 2002 18:22 schreef Armada het volgende:

[..]

Ga ff ergens anders de fanboy uithangen.

Ik ben het heel erg eens met de mening dat de GC community al vanaf het begin wil hakken op de Xbox. Neem een Schnumi of Phusebox (alhoewel Phuse wel goed kritiek uit op GC-spellen, wat wel heel eerlijk is, ik zou zeggen probeer eens een Xbox, you might like it...), die komen gelijk afgeven op de Xbox als er een topic over is. Er zijn in ieder geval nauwelijks Xbox-eigenaren op deze fora die het tegenovergestelde beweren.
De Xbox zou niet als een console spelen, zware bullshit. Vooringenomen crap van een handjevol mensen die tegen PC-onderdelen zijn en blind op het verleden van een merk vertrouwen.
heb je ergens last van?? :? ik geef totaal niet af op de Xbox welke post dan? ik zei dat alleen omdat bonnelesniels erover begon dat de GC echte toptitels zou missen en ik hem er even op wou wijzen dat Colin ook gewoon op de GC kwam. en ja ik kan best kritiek geven op een spel van de GC bijv luigi's mansion was gewoon veelste kort en zo zijn er meerdere spellen.

Verwijderd

mij hoor je trouwens nooit zeggen dat een cube een slecht ding is maar ik ben gewoon helemaal verkocht aan m'n xbox >:) daarom focus ik me daar helemaal op (het zal me eigenlijk allemaal wat schijten wat er op de cube komt). Een vriend van me heeft er 1, maar om nou te zeggen dat ik er kapot van ben nee. Dat komt denk ik omdat hij gewoon de verkeerde spellen gekocht heeft. Controller is wel goed trouwens maar de rumble weer minder.

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

nee ok maar je zegt dat de cube weinig topspellen had en colin niet op de cube kwam dat wou ik alleen effe ermee zeggen. :) ik verdiep mij in alle consoles want wie weet koop ik ooit nog wel eens een Xbox. :)

Verwijderd

Ben het met je eens, op een paar komende top games als Resident Evil en Star Fox na is et niets die Cube...

De meeste andere top games, zoals CM3 komen ook op de XBOX uit, en die zien er daar gewoon een stuk beter op uit :P

Ik heb zelf een XBOX en Cube en heb maar 2 cube games, de rest boeit me niet, ik wacht nu op RE, verder eigenlijk alleen op XBOX games...

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

bah alweer 1 niemand heeft nog colin mcrae plaatjes gezien van de cube versie. de nieuwe star fox ziet er veel vetter uit als Halo bijv. en kremers weinig topgames check eff dat lijstje wat ik al noemde.

• SuperPotato
  • Laatst online: 02-12-2025
-

[ Voor 99% gewijzigd door SuperPotato op 18-03-2017 13:23 ]

Verwijderd

Dat vind jij, maar ik heb een andere mening :P

Cube is wel aardig, maar de enige reden dat ik hem heb is RE...

Adventures boeien me niet, en RPG's al helemaal niet...

En over dat lijstje van je, de meeste daarvan komen ook op XBOX...

• Harmsen
euhh gamecube mist Colin Mcrae rally 3.0???? dacht het niet vriend komt ook op GC, Splinter Cell en Ghost Recon ook op de cube. voortaan je huiswerk beter doen. :) en wat dacht je van andere toppers: Star Fox: Adventures, Super Mario Sunshine, Zelda, Resident Evil (serie exlusief voor Cube), Eternal Darkness, Die Hard: Vendetta, Turok Evolution enz enz :)
Tsja de pot verwijt de ketel..........

Turok evolution komt ook uit op de Xbox.. ;)

wat ik wel mis voor de GC is een unreal versie, de Xbox krijgt Unreal Championship, de PS2 heeft Unreal Tournament, maar de GC??

Verwijderd

Op zaterdag 13 juli 2002 19:40 schreef Huntor het volgende:

[..]

wat ik wel mis voor de GC is een unreal versie, de Xbox krijgt Unreal Championship, de PS2 heeft Unreal Tournament, maar de GC??
alsof een spel zoals unreal ook maar een beetje lekker speelt op een console dat moet gewoon op de pc met keyboard en muis en breedband inbternet voor online fraggen.

Ben blij dat ik een Cube heb.
X-box had voor mij als enige meerwaarde dat die dvd's kon afspelen maar sinds ik nu een stand-alone heb hoef ik geen x-box meer.
Er komen naar mijn smaak te weinig exclusieve titels uit die de 299 euro rechtvaardigen (daarentegen komt de cube met erg veel goede exclusieve titels:mario,zelda,starfox,RE 0 etc..), het meeste op de x-box is nu pc ports en daar heb ik mijn pc wel weer voor.

Ik zeg niet dat de x-box slecht is (ik zou er best 1 willen hebben).
Maar er is gewoon te weinig aanbod om voor mij 299 euro te rechtvaardigen. (Halo uitgezonderd)

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

ja en hoe speelt UT op de PS2??? lol maar 4 bots ofzo dat noem ik geen UT. UC op de Xbox kan idd een topper worden als de besturing ok is en het online gebeuren van de Xbox goed gaat werken.

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Op zaterdag 13 juli 2002 19:40 schreef Huntor het volgende:

[..]

ik had het over toppers turok: evolution word een topper en idd op meerdere systemen dat bedoelde ik. :)

• Harmsen
Op zaterdag 13 juli 2002 19:53 schreef SilverBolt het volgende:

[..]

alsof een spel zoals unreal ook maar een beetje lekker speelt op een console dat moet gewoon op de pc met keyboard en muis en breedband inbternet voor online fraggen.

[..]
Dan heb jij nog geen HALO gespeeld, speelt heerlijk zonder een keybord en muis, strafen, springen, schieten alles. Dus een FPS op een console kan wel. Alleen de cube heeft nog geen mooie FPS, dus jij kan dat nog niet weten.

• dvdgrs
  • Laatst online: 24-01 20:28
Op zondag 14 juli 2002 09:59 schreef Huntor het volgende:

[..]

Dan heb jij nog geen HALO gespeeld, speelt heerlijk zonder een keybord en muis, strafen, springen, schieten alles. Dus een FPS op een console kan wel. Alleen de cube heeft nog geen mooie FPS, dus jij kan dat nog niet weten.
mjah, blijft tog ander verhaal dan PC, maar console FPSers kunnen idd erg vet zijn. Ik weet niet hoeveel uren ik mij heb vermaakt met Quake2 op de psx (zoon vet spel, met zn 4en spelen is echt vet :Y)). DUs het kan idd wel een groot succes worden :)

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:54
ik heb hem net nieuw en ben er erg tevreden over, vooral halo zal je geen spijt van krijgen :)
Maar er zijn ook genoeg andere leuke games (prisoner of war is trouwens net uit, ga ik binnenkort checken)

• dvdgrs
Op zondag 14 juli 2002 11:33 schreef DarkShadow het volgende:
ik heb hem net nieuw en ben er erg tevreden over, vooral halo zal je geen spijt van krijgen :)
Maar er zijn ook genoeg andere leuke games (prisoner of war is trouwens net uit, ga ik binnenkort checken)
ja, ik wil em nu ook donders graag kopen, maar ik vraag me af of het misschien beter is om te wachten op nieuwe versie, of officieel bericht daarvan. Ook al verandert er niet veel kwa hardware ofzo, ik wil graag wel de nieuwste versie

Verwijderd

Kan je misschien beter niet doen, goedkopere HW zal er in komen te zitten, en mod-chips zullen ze ook wel iets voor verzinnen (illegale games ben ik niet in geïnteresseerd, maar DIVX kijken lijkt me wel vetjes :9)

• AcIDeR
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:13
Op vrijdag 21 juni 2002 22:18 schreef Frodo19 het volgende:
Enne hij is gekraakt duz lekker spellen kopen!! :P
je kunt dr altijd nog een lekker goedkoop pctje van maken als i flopt.

linux draait dr al op :d

• AcIDeR
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:13
Op vrijdag 12 juli 2002 15:07 schreef mbr het volgende:

[..]

En mayB gaat Microsoft ook er voor zorgen dat de nieuwe revisie van de Xbox minder Modchip vriendelijk wordt.
nieuwe hack is gewoon normale chip herprogrameren dus geen modchip meer :d

• dvdgrs
Op zondag 14 juli 2002 12:50 schreef Kremers het volgende:
Kan je misschien beter niet doen, goedkopere HW zal er in komen te zitten, en mod-chips zullen ze ook wel iets voor verzinnen (illegale games ben ik niet in geïnteresseerd, maar DIVX kijken lijkt me wel vet :9)
hmmm, ik wacht even af op officieel bericht, ik wil nl weten of dat het enige is wat er veranderd
Pagina: 1