Toon posts:

Wat is dit ?

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik werk bij Van Gend en Loos, het hopud in : pakketjes oppakken en dan in containers leggen...
Nou,iedere keer dat ik er ben zie ik een pakket voorbijkomen waar ASUS opstaat... Als ik vervolgens op de sticker kijk, zie ik staan : AS_Terminator ofzo.. zowieso dat Terminator..

Heeft iemand hier enig id wat er in dat pakketje kan zitten ?? ik was hier wel benieuwd naar...

Alvast bedankt.

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
De ASUS Terminator is een barebone systeem van asus. Zie ook: [search=asus terminator]

• Memendo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-08 20:16

Memendo

V4-power/Team BSD

barebonesysteem. Maar als je asus terminator hier in de search of op google intypt rolt dat er ook uit.

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:22

Stewie!

Keen must die!

* Stewie! denkt: Zijn van die Terminators uit de toekomst, die komen Sarah doodmaken ofzo :D

zijn van die barebone compu's idd
voor 500 euro ofzo

Strava: https://www.strava.com/athletes/149347154

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:22

Stewie!

Keen must die!

sjit

Strava: https://www.strava.com/athletes/149347154

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-07 17:52
Dat is een Asus barebone systeem oftewel:
kast, moederbord, floppydrive etc.
Dus zonder. cpu, geheugen, harde schijf, vgakaart etc..
Check hier http://www.asus.com.tw/desktop/terminator/overview.htm

Systeem Specs

• Occy74
lol? 6 replies in 1 minuut..
En dan denk je dat je de 1e bent rofl :)

Systeem Specs

Verwijderd

Topicstarter
hey kewl... hmm, tis een erg klein pakketje, je zou echt NIET denken dat daar zo`n barebonesysteem inzit !! Ik kom ook altijd een doos tegen met een systeemkast maar die is veel groter.. ik d8 eerder een mobo ofzo... damnzz.. nice *D *D

IDD, snel antwoord, de mensen weten van wanten hier :P haha

• Occy74
Op vrijdag 21 juni 2002 20:43 schreef ThaQuick het volgende:
hey kewl... hmm, tis een erg klein pakketje, je zou echt NIET denken dat daar zo`n barebonesysteem inzit !! Ik kom ook altijd een doos tegen met een systeemkast maar die is veel groter.. ik d8 eerder een mobo ofzo... damnzz.. nice *D *D

IDD, snel antwoord, de mensen weten van wanten hier :P haha
Tis ook maar een klein rotkastje zoals je op de asus site kan zien

Systeem Specs

Verwijderd

Topicstarter
Dat is dus echt weer zo`n item straks, als je het in de hand hebt denk je echt : ik wou dat ik een groot t-shirt had :P :P soms komen daar dingen langs, dan denk je echt van : oefff... beeldschermen, pc kasten, pc-onderdelen... echt heel veel *D

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Op vrijdag 21 juni 2002 20:46 schreef ThaQuick het volgende:
Dat is dus echt weer zo`n item straks, als je het in de hand hebt denk je echt : ik wou dat ik een groot t-shirt had :P :P soms komen daar dingen langs, dan denk je echt van : oefff... beeldschermen, pc kasten, pc-onderdelen... echt heel veel *D
Hmm, behoorlijke foute instelling. Mensen als jij maken Nederland onleefbaar (de 'ach, ze zullen het vast niet missen'-redenatie e.d.).

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.

• bobo1on1
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-10-2025
Als het zo'n klein pakketje is dan zou het een soort dummy cpu kunnen zijn voor als je een dual cpu mobo hebt met maar 1 cpu erin.
En anders een terminator voor een coax netwerk.

Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.

• hefaistos
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-08 07:40

hefaistos

feestelijk gehandicapt

tja, de verleiding kan soms groot zijn :) ik heb alle sappige supermonitoren van o.a. SGI al in me handen gehad, incl de 24inch widescreen (heeft een eigen pallet nodig aangezien ie veel te zwaar is), supergrote flatscreen mac-schermen, etc etc etc

dan denk je idd wel es van.. goh zouden ze 't missen?

Maar d'r ik heb er nooit over getwijfeld, jatten is iets wat je gewoon niet doet!!

dus als jij er ook niet over peinst om je handjes thuis te houden... choeso jei!

Echte mannen die eten geen honing, die kauwen op bijen.
De edelmoedigste GOT'er ooit!!

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:23

LopeZ

Too much is never enough

Kon je wel zelf vinden dus.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.