Audio en video op 1 Cd

Pagina: 1
Acties:

• Jur
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jur

Dus....

Topicstarter
Hoe krijg ik in vredesnaam een videoclip (videocd) en een audionummer (wav) gecombineerd op 1 cd.
Kwil dus en in een gewone cd speler het wavje kunnen luisteren en op een dvd speler de clip kunnen zien en het wavje kunnen horen.
Apart lukt het allemaal wel maar gecombineerd niet, het liefst ook de wav als eerste op de cd en de clip als tweede

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
nero mixed cd maken :?

= niet zo moeilijk hoor :)

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Met nero kun je een gecombineerde Cd maken. Probeer dat eens :)

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-02 14:55

dominic

will code for food

Gewoon een mixed mode cd maken toch? (Is een setting waarvoor je kunt kiezen in je favoriete burn-app.)

Download my music on SoundCloud

• Jur
  • Niet online

Jur

Dus....

Topicstarter
Dat probeer ik dus de hele tijd ,het werkt dus niet voor een video cd heb je meer files nodig kijk maar is bijv bij nero hij zet er allerlei index files bij en plomp een mpeg clip erbij zetten werkt niet mijn dvd ziet deze track wel maar speelt 'm niet af.Een cd gebrand als videocd leest hij wel.
De wav doet het overigens wel bij mixed mode

• Jur
  • Niet online

Jur

Dus....

Topicstarter
Kick :)

Weet er nou niemand hoe ik een cd maak die afspeelt in een dvd(video cd) en een gewone cd speler (audio cd) gecombineerd :'(

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:58

JvS

Ik heb hem zelf ook

ja dat staat er al.. had je ook kunnen vinden hoor :)

[search=video audio cd branden]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:58

JvS

Ik heb hem zelf ook

na overleg weer open.
[topic=532361/1/999]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Jur
  • Niet online

Jur

Dus....

Topicstarter
Nou zal ik nog 1 poging wagen......

Het is dus de bedoeling dat ik en een videoclip (mpeg) en een wav op 1 cd krijg die afspeelbaar is in een standalone cdspeler en in een standalone dvd(videocd) speler dus niet op de computer.

Al geprobeerd:

1).Mixed mode cd: audio doet het video niet.
2).Cd extra : Audio doet het video niet.
3). Video cd : Audio doet het niet video wel.
4). Een image gemaakt van de video cd en in mixed mode met virtual drive alle onderdelen van de video cd in de data directory gezet en het audio file in de audio directory .resultaat : wel audio geen video.

Het probleem zit hem volegns mij in de TOC file die Nero moet schrijven bij een video cd maakt hij een soort index die hij niet schrijft in mixed mode of bij cd extra zonder deze TOC snapt de dvd speler het filmpje niet.
Hij zal dus 2 tocs(of een gemixte toc) moeten schrijven, cd extra doet dit wel echter niet met film en muziek maar met fotos en muziek...

• RUFFNECK
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-03 20:42

RUFFNECK

Poentje

Idd erg raar dat ie et met die oplossingen niet doet.
Kan alleen nog een ding vragen: Ander software gebruikt? :)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

volgens mij gaat dit niet zomaar lukken, omdat je voor een VcD 2 tracks nodig hebt (tenminste, met de VCDs die ik gefikt heb) en verder is het zo dat als er andere tracks bijstaan, de cd meestal niet herkend wordt. dus als je er dan ook audio bijzet, gaat dat volgens mij niet werken.

• Jur
  • Niet online

Jur

Dus....

Topicstarter
Ik heb ondertussen alle brandsoftware die er is al gebruikt , roxio,mpv smartdisk etc.
Het enige resultaat was een nieuwe install van xp omdat het systeem helemaal vernaggeld was :).
Geen van deze programmas kan wat ik wil helaas

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 10:46
Ik vraag me af of het wel kan

ik denk zelf van niet

AudioCD + datatrack kan idd gewoon

maar jij wilt dus een VCD en Audiocd in een?
VCD=Meerdere tracks, en ik kan me niet bedenken dat zoiets samen kan gaan met audiocd..
Pagina: 1