[PC] Compaq AGP bus snelheid veranderen

Pagina: 1
Acties:

• The_Invincible
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-04-2022
Een kameraad van mij heb een probleempje met z'n compaq presario 7931. Hij heeft er net een andere vid kaart ingezet (Leadtek Geforce 2 MX 400 eerst Voodoo 3 3500) en hij kan z'n AGP bus snelheid niet veranderen. Hij staat nu op 1X en het mobo ondersteunt 2X. In het bios kun je helemaal NIKS aanpassen qwa AGP bus of iets dergelijks (echt compaq :'( :r)).

Hij heeft al vanalles geprobeerd, maar komt er niet uit ;(.

Heeft iemand een oplossing? Alvast bedankt :)

• Galaxis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:46
andere bios er in flashen

Verwijderd

niet een jumpertje op het mobo?? dat was vroeger wel vaker dat dat niet in het bios in te stellen is maar een jumpertje op het mobo. correct me if i'm wrong

• Sjadow_
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-06-2024

Sjadow_

wassup?

Ondersteunt je vid kaart wel 2x AGP, sommige kaarten ondersteunen alleen maar 4x... en geen 2x

• Sperenvanger
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-07 23:11
Met GeforceTweakutility volgens mij kon je dat ook ergens instellen maar ik weet niet of dat werkt. Ook kon je een extra hardware tab krijgen bij advanced options van je driver en daar zou je het ook kunnen instellen.

Maar hoord dit niet thuis in Videoplanken & Beeldkanonnen?

• The_Invincible
Vid kaart ondersteunt wel 2X AGP, staat op de doos.

• The_Invincible
Op vrijdag 21 juni 2002 19:59 schreef SilverMaster het volgende:
Met GeforceTweakutility volgens mij kon je dat ook ergens instellen maar ik weet niet of dat werkt. Ook kon je een extra hardware tab krijgen bij advanced options van je driver en daar zou je het ook kunnen instellen.

Maar hoord dit niet thuis in Videoplanken & Beeldkanonnen?
Das misschien wel een ideetje.

Ik zat te twijfelen, en heb em maar in OCE geplaatst, als de modjes em in Videoplanken & Beeldkanonnen willen hebben moeten ze em maar ff verplaatsen.

• tweak_freak
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 29-09-2024

tweak_freak

#######->

zoek een bios upgrade heb ik ook gedaan werkte prima

• The_Invincible
Het kan met Geforce Tweak Utility, heb net ff gedownd. Nu alleen nog ff checken op de PC van me kameraad (staat naast me :P, we gaan dit weekend ff LANNEN, vandaar ook de nieuwe vidkaart :))

edit:

tis voormekaar, het werkt >:) Nu kunnen wij lekker LANnen
Pagina: 1