Toon posts:

Het Grote ... Topic Ergenis ;)

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik kom steeds vaker op jullie forumpje, maar ik begin me langzamerhand te ergeren aan die grote deel ik weet niet hoeveel topics. De leukigheid gaat er snel af na dag in en dag uit dezelfde topics te zien. Het valt mij ook op, dat er weinig nieuwe topics worden geopend en dat is voor een levendig forum toch erg van belang imho.

Dus de oplossing! :) Euhh, het stimuleren van nieuwe interessante topics en tegelijkertijd de grote deel x topics in een aparte afdeling onderbrengen.

(Voornamelijk de afdeling Spielerij is de boosdoener)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-10 13:26

Predator

Suffers from split brain

Aan de andere kant krijg je dan *tig topics die allemaaaaaaaaaal over hetzelfde gaan.

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-10 22:17

Tux

Jah ik vind het een beetje onoverzichtelijk worden al die lange topics door moeten lezen. Maar voor bijv. FS2002 screenshots is het wel handig zodat je niet 100 topics krijgt met screenies.

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sneeuwbal: is een keuze tussen 2 manieren. Of allemaal losse topics of enkele grotere topics.

Ik heb liever niet dat de eerste 30 topics in de active list over GTA3 gaan. Dat is oneerlijk tov de overige fora en daarom dus de Grote topics :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

ik denk dat het handiger is om in een van de al bestaande topics verder te gaan. De laatste paar dagen is het nl al een paar keer ter sprake geweest, bijv

[topic=525569/1/25]

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Dit topic is gesloten.