Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
Heb er zelf ook een, maar zover ik weet pikt hij helemaal geen rw's. Alleen cdr's.
Wel jammer, maar op zich niet zo'n ramp.
Wel jammer, maar op zich niet zo'n ramp.
Hij pakt wel degelijk cd-rw. Ik zelf gebruik altijd de cd-rw's van HP en that's writh. Werken perfect en je merkt geen verschil qua geluidskwaliteit.
Suc6
Jeroen
Suc6
Jeroen
heb je nog andere cdrw gebruikt dan die hp rwtjes, want die hp's zijn 20 piek als ik mij niet vergis.
Ja de rw's van that's writh. Kosten hier maar 5 piek bij de expert.
Jeroen
Jeroen
ok ik heb nu een thats write cdrw. gebrand en nu pakt mijn lenoxxje hem nog steeds niet!! moet ik de cd closen zodat hij het kan lezen, hij is gebrand op zodat je later er nog dingen bij kan voegen.
ligt het daar aan??
ligt het daar aan??
resettim:
kan zijn dat die lennoxx geen multi-sessie support, alleen gesloten schijven.
Maar het is nogal logisch dat je je cd's closed om ergens te playen.
Waarom zou je hem open laten? het is toch een cdrw dus ff wissen en je gooit de hele zooi er weer op...
kan zijn dat die lennoxx geen multi-sessie support, alleen gesloten schijven.
Maar het is nogal logisch dat je je cd's closed om ergens te playen.
Waarom zou je hem open laten? het is toch een cdrw dus ff wissen en je gooit de hele zooi er weer op...
Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |
Vaag. Ik heb al een cd-rw van that's writh met nero en easy cd-creator gebrand en tot nu toe zijn ze allemaal goed gelukt, kan ze gewoon afspelen. Maar misschien moet je inderdaad maar eens proberen heb dicht te schrijven.
Suc6
Jeroen
Suc6
Jeroen
ok ik gebruik easy cd creator- heb hem full leeg gehaald en dn de disc weer geclosed. zal wel ff nero proberen of het daaraan ligt. trouwens mijn buurjongen heeft de Philips mp3-cd speler en hij kan het zonder prob afspelen. maar goed zal nero is proberen.
Pagina: 1