Telefoon maatschappijen meten een gedeelte van hun waarde voor investeerders af aan het aantal "abonnees"
hoeveel is 1 individuele Tweaker waard voor Tweakers B.V ?
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Een zelfde soort waardering heeft plaatsgevonden bij World Online.Op vrijdag 21 juni 2002 19:26 schreef BAZZA het volgende:
Telefoon maatschappijen meten een gedeelte van hun waarde voor investeerders af aan het aantal "abonnees"
Daar werd jammer genoeg niet gekeken of een abonne nog actief was.Ene quote uit den oude doosch
Een Internet-abonnee is geld waard. Veel geld. World Online, dat volgende week vrijdag naar de beurs gaat, doet dat tegen een maximale introductiekoers van 43 euro per aandeel. Het bedrijf, dat voor heel Europa 1,9 miljoen abonnees claimt, krijgt een beurswaarde van een kleine 27 miljard gulden - 14.000 gulden per abonnee. Maar vanmorgen werd in de 'grijze handel' al 120 euro per aandeel geboden. Dat komt neer op 39.000 gulden per abonnee.
Bron: http://www.nrc.nl/W2/Lab/WOL/000307.html
nietsOp vrijdag 21 juni 2002 19:26 schreef BAZZA het volgende:
Dat was dan ook 7 maart 2000, nog een beetje in de hype. Ondertussen is men gelukkig wat realistischer gewordenOp vrijdag 21 juni 2002 19:34 schreef Jasper het volgende:
[..]
Een zelfde soort waardering heeft plaatsgevonden bij World Online.
[..]
Daar werd jammer genoeg niet gekeken of een abonne nog actief was.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
daarom mag je ook nog blijven, anders moest je allang weg zijnOp vrijdag 21 juni 2002 19:37 schreef LuNaTiC het volgende:
Oh ik was vergeten te zeggen: hoe meer notes je krijgt, des te sneller daalt je waarde.
Als we je kwijt willen zullen we helaas geld moeten toeleggen
Idd, gelukkig wel jaOp vrijdag 21 juni 2002 19:37 schreef F_J_K het volgende:
[..]
Dat was dan ook 7 maart 2000, nog een beetje in de hype. Ondertussen is men gelukkig wat realistischer geworden
Ehm, klikt er hier iemand dan ooit wel eens op zo'n banner. Ik alleen als ik per ongeluk misklik namelijkOp vrijdag 21 juni 2002 19:29 schreef F_J_K het volgende:
Hangt er vanaf hoe vaak je naar banners kijkt en er op klikt
Volgens mij niet, zeg het maarOp vrijdag 21 juni 2002 19:32 schreef LuNaTiC het volgende:
oh en had ik al hoongelach gezegd?
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
2 euro * 51825 users is best een boel geld voor sommige mensenOp vrijdag 21 juni 2002 20:58 schreef Bolk het volgende:
Ik geef 2 euro
Ik bedoelde alleen voor BAZZA of course, de rest is nog geen 2 cent waardOp vrijdag 21 juni 2002 21:07 schreef F_J_K het volgende:
[..]
2 euro * 51825 users is best een boel geld voor sommige mensen
Verwijderd
Hmm dan kost ik denk ik alleen maar geld voor jullieOp vrijdag 21 juni 2002 19:37 schreef LuNaTiC het volgende:
Oh ik was vergeten te zeggen: hoe meer notes je krijgt, des te sneller daalt je waarde.
Verwijderd
Op vrijdag 21 juni 2002 19:37 schreef LuNaTiC het volgende:
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Und jeden Tag versagen wir ein weiteres Mal,
und jeden Tag versagen wir ein weiteres Mal.
Wenn ich Du wär, lieber Gott,
und wenn Du ich wärst, lieber Gott,
glaubst Du, ich wäre auch so streng mit Dir?
Jij bent toch die P&W meubel?Op vrijdag 21 juni 2002 20:42 schreef chem het volgende:
BAZZA, BAZZA... dat is toch dat HK meubel?
Nou, dan ben je mijn inziens zoveel waard als het gemiddelde meubel bij het recyclingcentrum: 1/8e van de waarde van een ander meubel
KPNQwestOp vrijdag 21 juni 2002 22:56 schreef hoolie_v het volgende:
gewoon hetzelfde als : "QPNQUEST" !!!!!!!!
Bericht hierboven
Jij je medicijnen gehad hebben vandaagOp zaterdag 22 juni 2002 01:37 schreef Floris het volgende:
[..]
KPNQwest
Schrijf het dan goddome tenminste nog goed.
Op zaterdag 22 juni 2002 01:37 schreef Floris het volgende:
Schrijf het dan goddomme tenminste nog goed.
Kan je ff voor me uitrekeken hoeveel het gaat kosten om al mij notes weg te werkenOp vrijdag 21 juni 2002 19:37 schreef LuNaTiC het volgende:
Paarhonderd euro en een nachtje met lunatic doorbrengen in een donker kamertje denkikOp zaterdag 22 juni 2002 02:49 schreef We Are Borg het volgende:
[..]
Kan je ff voor me uitrekeken hoeveel het gaat kosten om al mij notes weg te werken
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Op zaterdag 22 juni 2002 03:00 schreef Chakotay het volgende:
[..]
Paarhonderd euro en een nachtje met lunatic doorbrengen in een donker kamertje denkik
Je kunt ook goede notes hebben.Op zaterdag 22 juni 2002 03:12 schreef We Are Borg het volgende:
[..]
Zijn het zoveel notes dan
![]()
Senri no michi mo ippo kara
Welk forum heeft belangstelling dan?Op zaterdag 22 juni 2002 17:25 schreef BAZZA het volgende:
Dan zal ik mijn zaakwaarnemer de opdracht moeten geven om de onderhandelingen voor mijn transfer naar een ander forum doortezetten met hoop op goede zegen
Helaas kan ik daar geen verdere mededelingen over doen ivm de nog lopende onderhandelingenOp zaterdag 22 juni 2002 18:18 schreef intro het volgende:
Welk forum heeft belangstelling dan?
Kun je eingenlijk wel af met maar een zaakwaarnemer?
Verwijderd
't is gewoon KPNQuest.. volgens mijn aandeelhouderbevestiging...Op zaterdag 22 juni 2002 01:37 schreef Floris het volgende:
[..]
KPNQwest
Schrijf het dan goddome tenminste nog goed.
t was van KPN en Qwest, waarom zou het dan in godsnaam ineens KPNQuest heten?Op zaterdag 22 juni 2002 19:14 schreef hoolie_v het volgende:
[..]
't is gewoon KPNQuest.. volgens mijn aandeelhouderbevestiging...
Ja gedeeltelijkOp zondag 23 juni 2002 11:27 schreef PcDealer het volgende:
Is dit een antwoord op de vraag?
Klinkt niet echt goed.Op zondag 23 juni 2002 17:24 schreef Negotiator het volgende:
Tweakers heeft / had altijd moeite (gehad) om het hoofd boven water te houden.
Verwijderd
Ik snap eerlijk gezegd niet goed waarom, één van de drukst bevolkte fora in Nederland, valt daar niet meer geld uit te trekken?Op zondag 23 juni 2002 17:24 schreef Negotiator het volgende:
Tweakers geeft geen aandelen uit, dus derhalve is het sowieso moeilijk om het totale bedrijf in waarde uit te drukken, maar mocht je de winst willen delen door het aantal users (frontpage / forum) denk ik dat je moet denken aan een bedrag dat in euro-centen gaat, zo niet tienden, honderdsten of nog minder daarvan
vrijdag 21 juni 2002 21:07 waren er 51825 op GoTOp zondag 23 juni 2002 19:24 schreef hoolie_v het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd niet goed waarom, één van de drukst bevolkte fora in Nederland, valt daar niet meer geld uit te trekken?
Begrijp me goed, ik snap dat T.Net en GoT de reclameoverlast zo laag mogenlijk willen houden, maar met en 50.000(?) gregistreerde users, moeten de hardwarefabrikanten toch in de rij staan om te mogen adverteren ???
Verwijderd
Toch jammer, want die bandbreedte, en hardware valt juist met knaken in te kopen.Op zondag 23 juni 2002 19:42 schreef F_J_K het volgende:
......
Maar ik kan me voorstellen dat ze niet bepaald allemaal actief zijn. Ook betekent een grote site meteen veel hardware en bandbreedte. En niet iedereen doet iets met de banners.
En zoals Negotiator al zei is de advertentiemarkt een beetje ingezakt sinds 2000...
Verwijderd
Juist, ik erger me enorm aan die big add van intelOp zondag 23 juni 2002 21:57 schreef Negotiator het volgende:
Bandbreedte wordt gesponsored door trueserver, vandaar ook doe mooie button onderaan de pagina. Ook hardware wordt grotendeels gesponsored door verschillende computershops, zoals CTW, hardware.nl of bijv. rechstreeks van AMD. Dus dat is het probleem niet.
Harde knaken binnenkrijgen (en dat is ook nodig) is op het moment het moeilijkst, en daar wordt hard aan gewerkt. Ouderwetse bannertjes leveren bijna niets meer op, alles moet groot en opvallend. Daarom dat die skyscraper afentoe op de voorpagina komt, en er wordt bijvoorbeeld met de intel flash big-ad (screenshot) geëxperimenteerd.
Helaas reageren veel forum/frontpage bezoekers structureel erg negatief op banners, dus het is op dit moment voor het management een breinbreker om aan de ene kant de inkomsten een beetje op niveau te houden, en aan de andere kant om de bezoekers tevreden.
Verwijderd
Het is toch het één of het ander...Op zondag 23 juni 2002 21:57 schreef Negotiator het volgende:
......
Helaas reageren veel forum/frontpage bezoekers structureel erg negatief op banners, dus het is op dit moment voor het management een breinbreker om aan de ene kant de inkomsten een beetje op niveau te houden, en aan de andere kant om de bezoekers tevreden.
Bedankt voor het onderbouwen van mijn stukjeOp zondag 23 juni 2002 23:26 schreef MasterOverdrive het volgende:
Juist, ik erger me enorm aan die big add van intel
Ik kwam op Fok! inderdaad laatst een pop-up tegen, en op veel meer sites. Wat dat betreft denk ik dat we met T.net écht nog geen klagen hebben.Op maandag 24 juni 2002 05:05 schreef hoolie_v het volgende:Het is toch het één of het ander...
Ik denk dt we hier op GoT toch nog echt blij mogen zijn met zo weinig
'Spyware / popups'......
Aannames zijn fataal.
Hohoho, je hebt het hier over de maandwinst. Een goedlopend bedrijf vele honderden keren de maandwinst waard zijn.Op zondag 23 juni 2002 17:24 schreef Negotiator het volgende:
Ik wil wel een poging wagen, maar ik beloof niet dat het serieus wordt
Tweakers.net / Tweakers B.V. heeft te kampen met de gevolgen van een inzakkende advertentiemarkt, inkomstenderving uit de commerciële pricewatch brengt een lichtpuntje aan de horizon, maar da's toekomstmuziek. Tweakers heeft / had altijd moeite (gehad) om het hoofd boven water te houden. Wat de exacte getallen qua omzet enzo zijn zou ik niet weten, maar ik geloof dat de winst behoorlijk beperkt is.
Tweakers geeft geen aandelen uit, dus derhalve is het sowieso moeilijk om het totale bedrijf in waarde uit te drukken, maar mocht je de winst willen delen door het aantal users (frontpage / forum) denk ik dat je moet denken aan een bedrag dat in euro-centen gaat, zo niet tienden, honderdsten of nog minder daarvan
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett
0.52 op BAZZA, 0.20 op GaMeOvErOp maandag 24 juni 2002 12:41 schreef GaMeOvEr het volgende:
Ik bied 50 Eurocent op BAZZA.
Mag ik ook op xfile biedenOp maandag 24 juni 2002 13:51 schreef Kjev het volgende:
[..]
0.52 op BAZZA, 0.20 op GaMeOvEr. Eenmaal, andermaal...
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
Als we zo doorgaan bied ik wel €100.000 op mezelf !! (zegt m'n vriendin tenminsteOp maandag 24 juni 2002 14:20 schreef GaMeOvEr het volgende:
Ik bied 1 Euro op mezelf!
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq