Toon posts:

Brandproblemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand me helpen, Ik kan nl. niet op 12X branden met mijn Plextor Burn-Proof. Als ik 12X selecteer dan loopt de tijd gewoon 2X zo langzaam.

Ligt dit nu aan mijn cd rom(heb een 48X Aopen/AKU.

Ow ja dit allemaal gebeurD met 1 op 1 Copy

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-07 07:52

FoolZero

Freedom of speech...

Misschien is het een idee, om eerst de source naar je HD toe te kopieren. En de tijd te meten vanaf het moment, dat hij gaat schrijven vanaf de HD.
Als dit dan wel 12X is, dan lijkt me, dat je 48x speler het niet helemaal trekt...

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

Verwijderd

Topicstarter
hoe bedoel je de tijd meten? Hoe kun je nou zien hoe snel het gaat als je iets naar HD Copyierd?

Explain please

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus geen problemen met 12X fikken vanaf mijn HD. Dit alles lukt gewoon. Is der geen Proggie waarmee ik mijn cd-rom kan testen of tie wel 12X haalt.

LaturZ

Verwijderd

op welke manier maak je copieën dan ? als je bijv clone gebruikt of iets anders en je zet subchannel data e.d. aan dan kan ie niet zomaar doorlezen en vertraagd het precieze leeswerk de complete drive zou daar dus aan kunnen liggen en dan trekt ie t dus ook niet maar waarom zou je dan het risico willen lopen dat het fout gaat tijdens 1op 1 ? oh ja als je 2 cd rom drives aanstuurt en 1 hd dan ligt je cpu utilisation wel hoog en dan kan het ook zijn dat de drives piekperformance niet halen .....

:7

Verwijderd

Topicstarter
Ik maak copien met Winoncd>>Disc Copy. Gewoon 1 op 1.

Verwijderd

Topicstarter
heb trouwens de Brander op een IDE kanaal. Mijn HD's zitten aan mijn ATA/66 kaart, en op de andere IDE zitten mijn cd rom en DVD speler.
Pagina: 1