Ik zag nog niks bij de storingsmeldingen, maar hier heb ik hetzelfde fenomeen.
Who is John Galt?
Gelukkig, hoef ik tenminste niet hier te gaan zitten knutselen...
Yup... Ik heb hetzelfde probleem ook 
Vorige week ook al... Dit gaat weer de verkeerde kant op
Vorige week ook al... Dit gaat weer de verkeerde kant op
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Ik heb sinds vandaag ook ADSL via Xs4all. Kan iemand me even vertellen waar ik die newszilla neer kan halen?
Newzilla is de binary newsserver van xs4all. Met een newsreader programma kan je dan berichten lezenOp vrijdag 21 juni 2002 20:02 schreef DutchCommando het volgende:
Ik heb sinds vandaag ook ADSL via Xs4all. Kan iemand me even vertellen waar ik die newszilla neer kan halen?
Voor meer over de newsservers van xs4all even hier kijken.
Distributed.net, the only reason my computer is on right now !
Leuk, die problemen... nu heeft @Home besloten om ook maar eens m'n upload naar 8 kilobyte/sec te reduceren. Dat schiet dus ook niet op!!!
Verwijderd
Heb hier Broadband MaXX, afgelopen zondag een XS4 accountje aangevraagd, speciaal voor Newszilla, kan nog steeds niet inloggen
, wel emailen btw, volgens helpdesk duurt het +/- 2 dagen, volgens aanmeldpage +/- 15 min.
is dit normaal ?
is dit normaal ?
waarschijnlijk de binaries server een schop geven
...
Vaak een teken van drukte. Ik had het eerder vanavond ook, terwijl nu (zonder te refreshen) hetzelfde album wel perfect binnenkomt.Op vrijdag 21 juni 2002 18:33 schreef Wildfire het volgende:
Ik krijg nu op Newszilla "no such article number" en "post not on server"-meldingen... ligt het aan mij of ligt Newszilla echt plat?
Exact expert nodig?
Verwijderd
Hij doet het weer enz, en niet voor elke kleinigheid hoeft een topic geopend te worden hoor.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()