Morgen een goedkope PC kopen! Maar waar?

Pagina: 1
Acties:
  • 62 views sinds 30-01-2008

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-07 11:51

IWriteCode

Less = more

Topicstarter
Hey hallo,

Ik wil morgen een nieuwe PC gaan kopen, waar in Nederland maakt niet uit, als het maar goedkoop is!

Ja, ik heb al via de pricewatch gezocht naar de onderdelen, maar ik kom alleen maar bij postorder bedrijven uit. Of bij heel dure winkels :'(

Wie o wie weet er ergens een zaakie waar je ongeveer de prijzen betaald die je bij Gistron of een andere postorder ook betaald.

[Ik wil daar dus gaan afhalen.]

Less = more

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Bij gistron kun je toch ook afhalen :?

Verwijderd

Wat is je budget ?

Verwijderd

Als je goed in de pricewatch kijkt dan vind je massa's winkels die ook gewoon in de winkel zelf hardware verkopen, dus niet post-order-only.

Verwijderd

Op vrijdag 21 juni 2002 18:24 schreef Jamal het volgende:
Ik wil morgen een nieuwe PC gaan kopen, waar in Nederland maakt niet uit, als het maar goedkoop is!
een prima voorbereiding!

• hensdesk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-06 11:21
bij LIDL verkopen ze computers, ik heb deze week een advertentie gezien daarvan.

• Krankenstein
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-05 12:04
erm... vind een Aldi die nog zo'n P4 2GHz bak overheeft. Die waren erg goedkoop en volgens mij nog niet zo slecht ook.

Maar wil je een kant-en-klare pc of wil je er 1 samenstellen uit onderdelen? Want dan kan je idd gewoon naar Gistron. Wel eerst ff bellen of ze alle onderdelen op voorraad hebben btw.

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

Topicstarter
Hallo?? Ik wil losse onderdelen kopen... niet al te duur.. en dan zelf knutselen... Iemand wil MORGEN een pc hebben. Gistron is NIET open op zaterdag. (gebeld)

Less = more

• SH007
  • Niet online
Op vrijdag 21 juni 2002 18:31 schreef Krankenstein het volgende:
erm... vind een Aldi die nog zo'n P4 2GHz bak overheeft. Die waren erg goedkoop en volgens mij nog niet zo slecht ook.

*knip
De mediamarkt heeft/had van die Aldi bakken, maar dan met een betere videokaart (radeon8500le ipv gf4mx440). Verder zit er voor zover ik weet geen verschil in.

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-08 18:00
En dit heb je zeker 20 minuten geleden even bedacht ? :?

-

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-08 19:21
eynstein, exile, salland

Chk de shopsurvey maar waar ze zitten.

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

• DustMan4u
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-08 14:06
Funprice, Xenon?

Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-03 10:14

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Bij MyCom hebben ze d8 ik een P4 in de aanbieding moet je maar ff op www.mycom.nl kijken.

Het zal wel niet zo heel veel bijzonders zijn, maar was wel goedkoop d8 ik

webOS all the way!

Verwijderd

Bij de LIDL ik was er gisteren voor de wekelijkse boodschappen
AMD 1600 MGhz 256 mb a merk geheugen, asus bord, DVD 16 X
32 mb geforce onboard en nog veel meer maar dat ben ik vergeten 849 euro

• Frits Flits
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 21:10

Frits Flits

SOUND! Designer

Zwarte Markt

specs

Verwijderd

Ik heb goede ervaringen met digiworld, goedkoop zijn ze zeker en als je morgenochtend ff belt en ze hebben alles op voorraad dan heb je het zeker morgen middag.

(vooral goedkoop en handig als je van plan bent zelf te assembleren)

• Memendo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08 15:51

Memendo

V4-power/Team BSD

Op vrijdag 21 juni 2002 18:38 schreef DustMan4u het volgende:
Funprice, Xenon?
NFI
Kom je bij Xenon: Ik wilde graag..... (hele waslijst)
Xenon medewerker: Ik zal even kijken voor u meneer.

Poos later komt die terug: Sorry meneer, maar we hebben niet alles op voorraad.

Lijkt me belangrijk dat zeker weten alles op vooraad is anders kan die als nog wachten. En bij xenon hebben ze lang niet alles op voorraad (zie frontpage, staan genoeg verhalen over)

• messi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:55
Op vrijdag 21 juni 2002 18:24 schreef Jamal het volgende:
Hey hallo,

Ja, ik heb al via de pricewatch gezocht naar de onderdelen, maar ik kom alleen maar bij postorder bedrijven uit. Of bij heel dure winkels :'(

Wie o wie weet er ergens een zaakie waar je ongeveer de prijzen betaald die je bij Gistron of een andere postorder ook betaald.

[Ik wil daar dus gaan afhalen.]
Ehm.. zou je niet eerst wat voorbereiding doen?
zoals: wat wil je er mee gaan doen, en dan kijken naar wat voor onderdelen je wilt.

Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

Topicstarter
Voorbereidingen allemaal gedaan :-)

Dwz. Tis niet voor mezelf... ik weet welke onderdelen ik in die pc wil hebben. Ik moet nu alleen nog een plaats hebben waar ik ze cheapo kan halen.

Thanx voor alle info.

Less = more

• SandsOfArrakis
  • Laatst online: 07:38

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Norrod vind ik persoonlijk een goede PC winkel. Mijn Radeon en Audigy komen ervandaan. Niet de goedkoopste, maar ze doen niet moeilijk over garantie etc.

He who controls the Spice, controls the Universe.

Verwijderd

Op vrijdag 21 juni 2002 18:52 schreef Jamal het volgende:
Voorbereidingen allemaal gedaan :-)

Dwz. Tis niet voor mezelf... ik weet welke onderdelen ik in die pc wil hebben. Ik moet nu alleen nog een plaats hebben waar ik ze cheapo kan halen.

Thanx voor alle info.
alternate.nl zit in ridderkerk, goedkoop en als er iets niet op voorraad is meestal met korting iets beters mee

Verwijderd

pff als je nou van te voren had lopen sneupen dan had je met postorder kunnen werken :)

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-04 17:57

Blamm

Niet meer Smart

De pricewatch heeft een handige functie met een winkelmandje... je zoekt gewoon de onderdelen uit en dan kijk je bij welke winkels je ongeveer het goedkoopst uit bent.
Vervolgens kijk je welke er ook daadwerkelijk een IRL winkel hebben en welke daarvan het meest in de buurt zit.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-08 20:18
Lekker dit... :{ Je mag er zélf ook wel wat moeite voor doen.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.