Hoe komt de underground al aan pre-releases?

Pagina: 1
Acties:

• siggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-01 06:46

siggy

Wait.... what?

Topicstarter
Ik snap het gewoon niet. Dat in Amerika de games eerder uit zijn dan hier kan ik nog bij komen maar dat er warez versies uit zijn voordat de game ook maar ergens verkrijgbaar is, kan ik niet begrijpen. Hoe komt zon warez versie tot stand?
Komt doordat mensen die een pre-release hebben gekregen dat gaan uitlenen aan foute mensen?

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

Verwijderd

Downloaden :)

Maar door mensen die bij grootte warenhuizen werken of drukkers.

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23-01 11:16
Mensen die werken bij game-developers gooien ze online, ook als mensen die in winkels werken.
Als je de .nfo leest kun je het daar ook vinden ;)

Verwijderd

Omdat de werknemers van de games-bedrijven de game verkopen voor veel geld :P

• The Dud3
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-01 15:51
Mensen downloaden de release van kazaa, en 5 maanden later komt hij in de winkel ;) :P

The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.

Verwijderd

Betatesters, medewerkers van de producent, het lieve zoontje van een werknemer, je kunt het denk ik zo gek niet bedenken wie het allemaal al verspreiden voor het uberhaupt gereleased is.

Verwijderd

Op vrijdag 21 juni 2002 17:53 schreef The_Dud3 het volgende:
Mensen downloaden de release van kazaa, en 5 maanden later komt hij in de winkel ;) :P
Ja vast van Kazaa :? dan weet je zeker dat je iets anders krijgt als je wil hebben. denk toch echt dat dit gebeurt door PUBjes etc. Als het op ISOnews is kan ik het iig downloaden :+

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Ja je ziet soms toch ook van die berichten van "we're looking for people who work at a eb or babbage store etc"

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Best wel jammer dat veel mensen blijkbaar niet te vertrouwen zijn... :{

🌞🍃

• WOmBaT
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-11-2025

WOmBaT

Nyaaa!!!

Op vrijdag 21 juni 2002 17:58 schreef DataBeest het volgende:
Best wel jammer dat veel mensen blijkbaar niet te vertrouwen zijn... :{
Inderdaad... hetzelfde zie je steeds meer met cd's :{

• Bosmonster
  • Laatst online: 23-01 07:34

Bosmonster

*zucht*

Volgens mij downloaden developers het gewoon en brengen ze het daarna uit :P }:O

• GIAS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07-2020

GIAS

Grandpa In A String

Op vrijdag 21 juni 2002 18:08 schreef Bosmonster het volgende:
Volgens mij downloaden developers het gewoon en brengen ze het daarna uit :P }:O
maar dat is toch niet logisch.. dan snijden zichzelf in de vingers, dat is gewoon winst weggooien,
en als ik eigenaar was van een bedrijf dat spelletjes produceerde dan zorgde ik toch zeker voor een waterdicht systeem tegen dit soort praktijken.. maar jah, schijnt dus allemaal nog niet mee te vallen... |:(

jep

• Bosmonster
  • Laatst online: 23-01 07:34

Bosmonster

*zucht*

Op vrijdag 21 juni 2002 18:14 schreef GIAS het volgende:

[..]

maar dat is toch niet logisch.. dan snijden zichzelf in de vingers, dat is gewoon winst weggooien,
en als ik eigenaar was van een bedrijf dat spelletjes produceerde dan zorgde ik toch zeker voor een waterdicht systeem tegen dit soort praktijken.. maar jah, schijnt dus allemaal nog niet mee te vallen... |:(
Jij dom :?

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Wat ik niet snap is dat filmmakers gewoon perfecte kwaliteit DVD Screeners rondstrooien, erg grote kans dat iemand daar een divxje van maakt en dan heb je toch wel een erg goeie kwaliteit film vaak lang voordat hij te huur is.
Die tekst door het beeld boeit dan echt niet..

• Virgil
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-01 19:10

Virgil

We're not alone

Op vrijdag 21 juni 2002 18:18 schreef Bigs het volgende:
Wat ik niet snap is dat filmmakers gewoon perfecte kwaliteit DVD Screeners rondstrooien, erg grote kans dat iemand daar een divxje van maakt en dan heb je toch wel een erg goeie kwaliteit film vaak lang voordat hij te huur is.
Die tekst door het beeld boeit dan echt niet..
Ja maar als je bekijkt dat van de mensen die films kijken maar heel weinig mensen internet hebben, en daarvan ook nog eens heel weinig mensen films volledig downloaden.
Dus eigenlijk merken ze er niets van.
En laat ons nou eens die groep zijn (Of andere onder ons) dus valt het ons meer op dat er gedownload wordt.

Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR

Verwijderd

Op vrijdag 21 juni 2002 18:27 schreef SeRRveR het volgende:

[..]

Ja maar als je bekijkt dat van de mensen die films kijken maar heel weinig mensen internet hebben, en daarvan ook nog eens heel weinig mensen films volledig downloaden.
Dus eigenlijk merken ze er niets van.
En laat ons nou eens die groep zijn (Of andere onder ons) dus valt het ons meer op dat er gedownload wordt.
Ja maar die paar mensen, wat er over de hele wereld, ik noem maar een getal 100.000 zijn, zijn toch 100.000 minder (potentiele) klanten...

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-01 22:58

PromWarMachine

Forsaken Archer

Inderdaad, allemaal van mensen die op de een of andere manier gerelateerd zijn aan de producent.

Overigens schoot mij net een mogelijke oplossing te binnen: als je nou bij multiplayer games het maximum aantal gebruikers op hetzelfde aantal zet als het aantal verkochte games, kan er geen illegaal in, of zie ik dit verkeerd?

Ja dus, doh |:(
Hoe weet fabrikant exact hoeveel mensen de game in huis hebben, er zijn verschillende servers enz enz enz

Sorry :)

Dividend for Starters

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op vrijdag 21 juni 2002 18:14 schreef GIAS het volgende:

[..]

ehh...dude :? :D
Pagina: 1