Als ik mijn pc uitzet (met asus a7v333 mobo) blijft het ledje van het keyboard en muis branden (krijgen dus nog stroom via het moederbard). Pas als ik de schakelaar van de voeding uitzet verdwijnt dit. Heeft iemand ervaring met dit probleem ???
Nou weet ik 't niet precies van de A7V333, maar dit komt bij meer moederborden voor. Uit is niet altijd uit. Pas als je de 'hoofd-schakelaar' omhaalt of de stekker eruit trekt is de stroom pas echt weg.
Zo blijven vaak je PCI kaarten ook onder stroom staan, denk maar eens aan de "Wake-On-..." functies in je bios...
Persoonlijk zou ik me er niet zo druk om maken, maar als je 't niet wilt, kun je misschien in de bios kijken of er een instelling voor is.
Zo blijven vaak je PCI kaarten ook onder stroom staan, denk maar eens aan de "Wake-On-..." functies in je bios...
Persoonlijk zou ik me er niet zo druk om maken, maar als je 't niet wilt, kun je misschien in de bios kijken of er een instelling voor is.
Op vrijdag 21 juni 2002 17:48 schreef The Collector het volgende:
Nou weet ik 't niet precies van de A7V333, maar dit komt bij meer moederborden voor. Uit is niet altijd uit. Pas als je de 'hoofd-schakelaar' omhaalt of de stekker eruit trekt is de stroom pas echt weg.
edit:
Wel je sig veranderen als dit je nieuwe pc is!!
[edit2]
Ben weer lekker bezig vandaag, moet toch eens die knopjes uit mijn hoofd-leren. Dubbel posten blijft
[/edit2]
edit:
Eerst belangrijke dingen en dan pas de spielerij (sig. is al van 2 computers geleden trouwens) !!!
Verwijderd
is geen probleem hoor dat je muis/toetsenbord aanblijven. Pc gaat nooit voor 100% uit, sommige omderdelen blijven onderstroom staan.
m'n eerste abit (be6) had dit ook, paar bios updates later was het opgelost, nu heb ik 2 msi's (6330, en nog een ander intel pro bordje) die hebben het ook, en me asus (a7a266) ook heel soms
Heb dezelfde 'fout', want een echte fout is het niet. In mijn bios staan ook allerlei 'wake-on'.... mogelijk heden (zoals keyboard en muis).
Doordat ik mijn pc op een stekkerdoos met een schakelaar heb zitten, heb ik het niet verder uitgezocht of door het uitzetten van deze functie het probleem verdwijnt.
Anders had ik het zeker opgezocht, want zo'n constant brandende optische muis is erg irritant.
Doordat ik mijn pc op een stekkerdoos met een schakelaar heb zitten, heb ik het niet verder uitgezocht of door het uitzetten van deze functie het probleem verdwijnt.
Anders had ik het zeker opgezocht, want zo'n constant brandende optische muis is erg irritant.
Of een constant brandende draadloze muis waarvan elke 2 weken de batterijen vervangen moeten worden.
Verwijderd
Er is ergens in je bios een soort start-je-pc-op-met-toetsen-combinatie-optie zijn, misschien kan het daaraan liggen.
Klopt die is er.Op vrijdag 21 juni 2002 18:20 schreef algabra het volgende:
Er is ergens in je bios een soort start-je-pc-op-met-toetsen-combinatie-optie zijn, misschien kan het daaraan liggen.
Eens even kijken.
Vreemde bij mij is dat mijn keyboard led wel uitgaat onder windows xp maar niet onder windows me.
Maar jullie kunnen jumper toch verzetten op jullie moederbord inzake on alert keyboard, of hoe het ook mag heten.
Maar jullie kunnen jumper toch verzetten op jullie moederbord inzake on alert keyboard, of hoe het ook mag heten.
Pagina: 1