dualhead wil niet met tvkaart samenwerken

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• pianoman
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-09-2025
ik heb een miro pctv op irq 11, en die doet het alleen als ik mijn dualhead uitschakel, terwijl die op irq 10 zit, of gebruikt de dualhead stiekem een extra irq? ik moet in ieder geval dualhead uitschakelen als ik tv wil kijken. weet iemand hier een oplossing voor?

• pianoman
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-09-2025
niemand een idee?

Verwijderd

Hey Pianoman, dat is lang geleden!

Je moet eens proberen de PCI kaarten te verwisselen, bv de TV kaart voorop, en de Dualhead aan het eind, tenzij het een AGP is, dan moet je proberen in Systeembeheer de IRQŽs handmatig te verzetten!
succes...(Het is toch Vic he?)

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:46
Om IRQ conflicten te voorkomen: nooit het PCI-slot welke direct naar het AGP-slot gebruiken. Deze delen dezelfde IRQ. Bovendien kan je zo een grotere HSF aan je AGP hangen (off-topic)
:)

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

• Yoda
  • Laatst online: 07-11-2025

Yoda

Can you feel it?

Heb net een Miro Pctv rage gekocht,....en ik heb een G400 DH 32 MB erin zitten,...nou bij mij werkt het dus wel,..geen conflicten enzo,..MAAR! je kan het tv window niet naar de andere monitor slepen,...net als met icq zeg maar,.....zou hier een oplossing voor zijn??

antwoorden zijn zeer welkom
Yoda

• Yoda

Yoda

Can you feel it?

hmm check dit
http://www.pinnaclesys.com/support/faq/ViewFAQ.asp?id=1680&lge_id=1

blijkt dus dat bill weer eens roet in het eten gooit,....

• Yoda

Yoda

Can you feel it?

Ik heb het nu maar zo gedaan zoals ze bij miro zeggen,...

ik had als primary monitor een iiyama 19inch en als secondary een adi 15 inch,...nu heb ik ff de stekkers omgewisseld dus nu is de 15 inch mijn primary,...daar heb ik nu fullscreen pctv op draaien,....en always ontop staat uit,...

mijn taskbar/systemtray heb ik naar mijn 19inch gesleept en daar werk ik op,...ach jah,...kan wel zo,...alleen als je spellen gaat spelen wordt het natuurlijk wel onhandig,...maar goed,.....het is een oplossing voor nu,.....

Weet iemand of in WinME dit precies hetzelfde is?? of dat het daar misschien wel kan,...

• R Kuipers
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14-08 08:27
ME geeft het zelfde probleem
Pagina: 1