Toon posts:

lycos banner

Pagina: 1
Acties:
  • 67 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
weet hier iemand hoe je die lycos banner weghaalt, ik ben em een beetje erg beu namelijk... kende die nie op een of andere manier killen?

Verwijderd

Het weghalen van de banner betekend dat je al de inkomsten van lycos weghaalt. dat weet je?

• Rickets
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Rickets

Finger and a shift

Dat moet je erbij nemen als je gratis service wil.

If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Oplossing neem betaalde hosting.

Andere oplossing is gratis hosting maar dan moet je toelaten dat de hoster op een andere manier inkomsten probeert te genereren. Dus met banners. Liefdadigheidsinstellingen op het internet bestaan niet :)

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

Verwijderd

Topicstarter
al de inkomsten vind ik een groot woord, ik vind t niet mooi op mn site dus khad em er graag af.. niemand een echte oplossing?

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08 13:47
Op vrijdag 21 juni 2002 17:24 schreef DongendeGekste het volgende:
al de inkomsten vind ik een groot woord, ik vind t niet mooi op mn site dus khad em er graag af.. niemand een echte oplossing?
De echte oplossing is IMO al gegeven.
Gewoon betalen als je geen banners meer wilt.

Verwijderd

als het een popupje is weet ik wel hoe je hem moet weghalen....

Maar dat vertel ik niet >:)

Verwijderd

Hosting bij je provider kan ook nog, en dit dan via een .tk site linken.

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:52
Op vrijdag 21 juni 2002 17:24 schreef DongendeGekste het volgende:
al de inkomsten vind ik een groot woord
:? Meer inkomsten heeft Lycos niet van jouw site hoor.

Verwijderd

Topicstarter
das waar maar er zijn nog zat sites waar ze ok flink op kunne verdiene... mmm, tis toch schandalig datter zon belachelijk grote reclame op kome

Verwijderd

Op vrijdag 21 juni 2002 18:42 schreef DongendeGekste het volgende:
das waar maar er zijn nog zat sites waar ze ok flink op kunne verdiene... mmm, tis toch schandalig datter zon belachelijk grote reclame op kome
je mag al blij zijn dta ze het gratis geven met banners, denk je nou werkelijk dat jou site zo belangrijk is dat lycos die gratis geeft? |:(

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:52
Op vrijdag 21 juni 2002 18:42 schreef DongendeGekste het volgende:
Het is toch schandalig dat jij steelt |:(

Of steel jij ook brood bij de bakker, omdat hij genoeg verdiend aan de mensen die wel betalen :?

• mEdnass
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-12-2021
Op vrijdag 21 juni 2002 17:55 schreef Europeaan het volgende:
Hosting bij je provider kan ook nog, en dit dan via een .tk site linken.
Helaas, bij .tk(gratis-vorm) krijg je ook een bannertje :( Iets kleiner dat wel...

Verwijderd

Die banner is er niet voor niks.. Hier doen we dus niet aan mee. :+
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.