Ik heb een aopen 32x12x48 brander, als ik daar een complete film (divx) mee afspeel en ik haal daarna de cd uit het laatje dan is de cd enorm warm. Hoort dit? Of is dit niet normaal? Kom het doordat de cd te hard spint of gewoon omdat de laser te warm is ofzo? Op een oude 24 speed cd had ik dat probleem nooit volgens mij, maja dat weet ik niet zeker (toen had ik nog geen divx ;-) Iemand?
Mijn cd's zijn meestal ook wel warm na een divxje. Kan geloof ik niet echt veel kwaad.
En nog een vraag. bestaan er programmas die de cd wat minder hard laten spinnen? Als ik een cd invoer dan lijkt het wel of er een straaljager start. Ik heb ooit wel iets gehoord over een utilitie van Nero. Iemand?
Verwijderd
Dat komt door de hoge snelheid waarmee die schijfjes ronddraaien. Worden ze vanzelf heet.
CD bremseOp vrijdag 21 juni 2002 16:33 schreef OcNewB het volgende:
En nog een vraag. bestaan er programmas die de cd wat minder hard laten spinnen? Als ik een cd invoer dan lijkt het wel of er een straaljager start. Ik heb ooit wel iets gehoord over een utilitie van Nero. Iemand?
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Holy hell, wat een snelle antwoorden! D.A.M.N
DownloadOp vrijdag 21 juni 2002 16:36 schreef OcNewB het volgende:
[..]
Waar te vinden? En dat van Nero is dat niets? of ken je dat niet?
Nero CD speed bedoel je? Das om de kwaliteit van jke cd's te testen en de snelheid van je CDrom te bepalen
Gezocht!
Router
Thanks mate!Op vrijdag 21 juni 2002 16:40 schreef The Dolf het volgende:
[..]
Download
Nero CD speed bedoel je? Das om de kwaliteit van jke cd's te testen en de snelheid van je CDrom te bepalen
npOp vrijdag 21 juni 2002 16:40 schreef OcNewB het volgende:
[..]
Thanks mate!
Gezocht!
Router
Nero heeft ook snelheidsbegrenzer.
Je hebt Nero CD Speed (benchmark) en Nero Drive Speed (vaste snelheid instellen).
Je hebt Nero CD Speed (benchmark) en Nero Drive Speed (vaste snelheid instellen).
Wie zoekt, zal vinden http://www.google.com
Kan ik dat downloaden of staat het op een nero cd? (de drive speed)Op vrijdag 21 juni 2002 16:42 schreef eNaSnI het volgende:
Nero heeft ook snelheidsbegrenzer.
www.cdspeed2000.comOp vrijdag 21 juni 2002 16:46 schreef OcNewB het volgende:
[..]
Kan ik dat downloaden of staat het op een nero cd? (de drive speed)
Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.
Pagina: 1