Kabelfoon complot

Pagina: 1
Acties:
  • 519 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Venz
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-03-2025
Afgelopen dinsdag stond er een leuk artikeltje over Kabel Internet provider Kabelfoon in de Westlandsche Courant.

Volgens de consumenten bond kwam Kabelfoon er als bijna slechtste uit de bus, alleen die kabel ISP (Rendo) in Drenthe en Overijssel was slechter. Zeker de snelheid is echt te droevig voor woorden:

Afbeeldingslocatie: http://consumentenbond.nl/images/991153a.jpg

Hoe arrogant wil je ze hebben?!? De woordvoerder van Kabelfoon wees alles van de hand: "wij houden een doorlopend onderzoek onder al onze abonnees en daar komen heel andere cijfers uit...."

Niet zo gek als je als snelheids test een gebruiker van Kabelfoon iets laat downloaden van hun eigen subdomein http://test.kabelfoon.nl . Zo kan ik ook de boel bedonderen.

Nu wil ik niet zeiken maar ik zit al sinds 1996 bij Kabelfoon maar mij is nooit wat gevraagd!! Volgens mij hoor ik toch echt tot de categorie "al onze abonnees"....

Die gasten zijn zo vreselijk arrogant dat het hoog tijd wordt om dat eens flink de kop in te drukken. Dus Kabelfoon slachtoffers kom maar op!!!

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18-08 21:51
Me heeft ook kabelfoon :( , de snelheid sux inderdaad behoorlijk, met die westlanders valt geen behoorlijk woord te wissellen :( En een multiplayergame is al helemaal niet te spelen. Verder is er ook nog zoiets als een kabelfoon gebruikersgroep (kost geld) waar je NOOIT iets van hoort. Alleen 's nachts is de snelheid te pruimen (bijna isdn speed). Ik zal blij zijn wanneer adsl komt of wanneer meerder isp's vrij op de bestaande kabelaansluitingen mogen concureren.

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

Verwijderd

Ik heb zelf sinds maart van dit jaar kabelmodem, en het is inderdaad zo traag als dikke stront door een theezeefje.

Ik hoorde vandaag trouwens van een casema ventje, mensen die casema modem hebben kunnen in december internet via de com21- kaart internetten (zeg ik dat goed com21 kaartje?) , misschien dat KABELFOON ook eens stoer kan doen, kots!

Kabelfoon gebruiken = Kabel om je nek doen.

Verwijderd

Ik snap het niet... A2000 komt niet verder als ISDN!?!?! Zit zelf bij A2k en heb alleen maar lovende woorden over de snelheid! Behalve dan vanaf Geocities is het zeer rulend snel... gewoon van bijvoorbeeld: ftp.cdrom.com met 40-50 Kbyte/sec! Dat zie ik ISDN nog niet doen!

• Venz
  • Laatst online: 11-03-2025
Ik heb gisteren maar een mailtje gestuurd naar alle mailadressen van die lui van Kabelfoon die ik maar kon vinden (abuse, info, beheer etc.) met het verhaal dat wat ze beweren gelul van de bovenste plank is.

Uitteraard geen reactie... stelletje losers!! :(

Dan maar een oproep aan alle tweakers die Kabelfoon hebben: Stuur even een mailtje naar ze, hoe massaler we reageren op hun artikeltje hoe mooier. Misschien gaan ze wel denken.... zou leuk zijn voor de verandering :)

Verwijderd

ik weet nog iets veel leukers...

kabelfoon bood tot op heden ook een zgn. internet+ abbonement (met een special downloadmodem kon je dan van een 1024kbits stream genieten)

alleen omdat 3com de tuners voor dat modem niet meer kon krijgen werdt de produktie ervan gestaakt en moest kabelfoon met dit abbonement stoppen.

Mocht dit nu net zijn op het moment dat ik het had aangevraagd omdat het mewel aansprak zo... zonder datalimiet...

maar omdat ZIJ dat modem niet konden leveren moest ik het maar doen met hun 115.200kbps modempje (DEMOS) met een standaard abbonement

Na een lange tijd zoekken vondt ik eindelijk een goede ftp met Div-X erop en dus liet ik me pc 2 dagen per film downloaden met 11,5 k/sec. (maximum van het modem)

het ging allemaal heel lek en aardig tot kabelfoon erachter kwam dat ik het maandlimiet (2Gig) in 5 dagen al had overschreden..

----mailtje van kabfoon----

----- Original Message -----
From: "Kabelfoon Beheer" <beheer@kabelfoon.nl>
To: "Johan Schaap" <_______@kabelfoon.nl>
Cc: <mijn werkmailadres>
Sent: Tuesday, February 27, 2001 1:42 PM
Subject: RE: Laatste waarschuwing dataverbruik account _x_x_(cesuur)

> Op 07:40 +0100 27-02-2001, Johan Schaap schreef:
>
> > Geachte beheerder,
> >
> > Ik heb al eerder verteld dat mijn teveel aan data gewoon gefactureerd mag
> > worden aangezien
> > ik me nooit aan zo'n dergelijk limiet kan houden.
>
kabfoon antwoord:

> Wij bieden geen abonnementsvormen zonder datalimiet. Het is wel mogelijk om over te gaan
> naar een 'ruimer' abonnement; voor informatie hierover en de beschikbaarheid van deze abon-
> nementen kunt u zich per E-mail wenden tot info@kabelfoon.nl, of kijk op onze website -> http://www.kabelfoon.nl
>

Ik vroeg:

> >
> > Ik zou graag van u het telefoonnr. van een directielid of een andere
> > correspondentie-methode met
> > een directielid of de ledenadministratie van u ontvangen zodat hierover
> > misschien evt. wat geregeld kan worden.
>

Kabfoon schreef:

> Wij verstrekken geen telefoonnummers en/of email-adressen van directieleden aan derden.
> U kunt uw mail betreffende dit onderwerp sturen aan info@kabelfoon.nl (en nooit antwoord krijgen zeker)
>
> >
> > Ik zal vanaf nu even mijn internet activiteit verminderen aangezien ik mijn
> > verbinding nodig heb voor sociaal contact met familieleden in Chicago. (slijm,slijm)
> >
> > Ik hoop u hiermee voldoende op de hoogte te hebben gebracht, en spoedig een
> > reactie te ontvangen.
> >
> > Voor vragen kunt u mij tijdens kantooruren bereiken op mijn werk e-mail
> > (schaap@pro-md.net)
> > of u kunt mij mobiel bellen op: 06 XX XXxxXX> >
> > Indien u dit mailtje beantwoord. Zou u dan zo vriendelijk willen zijn om in
> > het veld CC... mijn werk e-mail-adres op te geven.
> >
> > Alvast bedankt.
> >
> > Vriendelijke Groeten,
> >
> > Johan Schaap
> >
> >

> >
> > -----Oorspronkelijk bericht-----
> > Van: beheer@kabelfoon.nl [mailto:beheer@kabelfoon.nl]
> > Verzonden: maandag 26 februari 2001 15:09
> > Aan: _______@kabelfoon.nl
> > Onderwerp: Laatste waarschuwing dataverbruik account jschaap
> >
> >
> >
> > Ref : 08/jschaap/3
> >
> > Geachte heer, mevrouw,
> >
> > Met dit bericht delen wij uw mee dat uw dataverbruik in
> > de periode 18-02-2001 00:00:00 tot 24-02-2001 23:59:59 tot de top 1% van het
> > dataverbruik behoort.
> > Binnen deze periode heeft u via het account jschaap 1367.25 Megabytes aan
> > verkeer gegenereerd.
> >
> > Wij adviseren u het dataverbruik onder de 750 Megabytes te brengen
> > zodat u niet meer aangeschreven zal worden, of over te gaan naar een
> > andere meer passende abonnementsvorm. Meer informatie over de beschikbare
> > abonnementsvormen vind u op onze website http://www.kabelfoon.nl/
> >
> > Wij wijzen u erop dat wanneer u binnen 6 we(e)k(en) nog 1 maal tot de
> > top 1% behoort uw account conform de Algemene Voorwaarden en de daarbij
> > gestelde gebruiksbeperking zal worden opgeschort. Het is dan niet mogelijk
> > om
> > eenzelfde abonnement binnen zes maanden opnieuw aan te vragen.
> >
> > Via de servicepagina http://service.kabelfoon.nl/ kunt u zelf uw
> > dataverbruik in
> > zien.
>
> Met vriendelijke groet,
>
> Kabelfoon Beheer
>
> --
>
> Kabelfoon BV
> Industriestraat 30, Postbus 45, 2670 AA NAALDWIJK
> Telefoon: 0174-615430 Fax: 0174-623860
> Helpdesk: 0900-5224357 (44ct/min)
> Abonnementen: 0800-5223666
> e-mail info@kabelfoon.nl voor informatie, kabelfoon@kabelfoon.nl voor abonnementszaken, help@kabelfoon.nl voor de helpdesk
> Homepage : http://www.kabelfoon.nl/
>

-----------EINDE MEELTJE KABFOON--------

Nu hebbik na 30 telefoontjes thuis eindelijk een degekijke verinding nl. Het Terayon Premium abbonement nu haal ik op goed servers maximaal 60kb/sec. (is begrenst)
en is mijn pc continu verbonden met het breedband netwerk van kabelfoon.

alleen... nu komt de grap ~!!

nu hebbik een goed stabiele snelle verbinding...

HEB IK TOCH WEER EEN DATALIMIET VAN 5,3 Gbyte permaand !!!

en voor elke 5 gig die ik erboven zit moet ik 15 gld betalen !

wat een uitzuigerij... en waar ik woon (schiedam)

is nog GEEN mxstream of Chello (UPC :r) beschikbaar!

Is er niet een manier om dat terayon modem te tweaken ?? zodat je geen limiet hebt??
hehehe...

GrTz. J

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Ik zit bij UPC amsterdam, mijn snelheid is continue goed, 180 k/s inkomend 17 k/s upload, punt is dus dat het wel goed kan zijn, maar dat sommige upc gebieden gewoon overbezet zijn, die gasten moeten gewoon eens de knip trekken en de bandbreedte wat opschroeven, dat zal het probleem al grotendeels verhelpen lijkt me.

• Servowire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:46

Servowire

prutser:~#

Ik heb rendo de kooi, en een ding kan ik je vertellen.... het is K*T met Peren.

Snelheden tussen 0,5 en 3k/sec (HEEL diep in de nacht wil het nog wel eens sneller zijn; 4-5 k/sec) En een datalimiet van 450 mb per maand. En het leuke is dat je ook nog 50 cent per teveel verbruikte MB moet betalen. Nou... geef mij maar zo'n kabelfoon o.i.d. Dan hebben ze er weer een TEVREDEN klant bij.

:r :r :r :r :r :r |:(

edit:

Ik zie in die tabel dat rendo 10k/sec is???
NEVER!!!!
Nooit niet, echt niet.

ps.:
5 gig voor 15 gld? GRAAG!!!!
5g gig kost mij:
2500,- !! :(
En ze brengen dit ECHT in rekening!
(heb vele honderden guldens zien verdwijnen)!

met papier mache kun je alles maken!!

• GraasGast
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 13:06

GraasGast

Analogue Heaven

Kabelfoon heeft in het nieuwe pakket 3 verschillende abo's d8 ik:

Basis abbo: Demos modem, f50,- geen datalimiet
Standaard abbo: Terayon modem, f60,- 3 gig limiet, 16k/s zeggen ze
Plus of Extra ofzo abbo: Terayon, f80,- 5 gig limiet, 50k/s word hier gezegt

dusssss...ik weet niet of die snelheden ook echt gehaald worden...waarom ik dat niet weet? zie sig:

Verwijderd

ik zit ook bij de kabelfoon en sinds windows Me erop staat is de verbinden zwaar klote. Soms ben ik wel ingelogd maar wordt er een tijd lang niets doorgevoerd (misschien ligt dit aan windows). Snelheid zelf is meestal ook hopeloos, vooral in het weekend.

Per 1 april (geen grap) hoop ik overgestapt te zijn op ADSL. Kost wat meer, maar spaart dan ook zeeën van tijd en ergernis.

• Harmen
  • Laatst online: 15:50

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Mag ik even lachen?

Ik heb laatst bij me zus Rendo geinstalleerd, damn ik d8 eerst dat er iets niet goed was... Bleek het later gewoon zo lanzaam te horen. :Z

Tsss..... ik heb medelijden met me zus. ;)

Whatever.

• pven
  • Niet online
Ik zit bij Kabelfoon in Zevenbergen en het bevalt me prima. Ok, het is niet snel (kb-tje of 6 tot 7 gemiddeld), maar daar-in-tegen heb ik geen variabele kosten meer, alleen maar 50 NLG aan vaste kosten. :)

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• BasieP
  • Laatst online: 19-10-2025
Nou ik heb rendo en ik moet zeggen dit is ongeveer erger dan de hel!!
met een datalimit van 300 mb kun je al niet eens normaal surfen. Laat staan wat binnenhalem!

FF een leuk stukje uit de regeltjes:

5.14 Wanneer geconstateerd wordt dat er oneigenlijk gebrui wordt gemaakt, kunnen er gepaste maatregelen volgen. Met oneigenlijk gebruik wordt ondermeer verstaan. Het dag en nacht open houden van de verbinding en het versturen van grote frafische bestanden.

LOL
maarja ik zit er wel mee opgescheept
:(
en in dat grafiekje bovenaan staat dat rendo een snelheid van 12 kb/s heeft!
nou ik ben erg blij met 5!!!!!!
:(:(

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Rende is gewoon drama.
Rete traag... :Z

Je belt ja in als een 56k modem. :Z

Whatever.

• GraasGast

GraasGast

Analogue Heaven

Op dinsdag 06 maart 2001 13:25 schreef pven het volgende:
Ik zit bij Kabelfoon in Zevenbergen en het bevalt me prima. Ok, het is niet snel (kb-tje of 6 tot 7 gemiddeld), maar daar-in-tegen heb ik geen variabele kosten meer, alleen maar 50 NLG aan vaste kosten. :)
Wooow nog een Zevenbergenaar!

maare, waarom neem je niet het abbo van f60,-? dan zou je 16k/s kunnen halen dus :)

Verwijderd

Ik download met 12kb per sec soms sneller maar daar moet je wel veel voor betalen :(

Toen ik een nieuw soort abonement probeerde moest ik hem instaleren, dus ik proberen en het lukt maar niet, ik bellen naar kabelfoon en dan zegt die gast windows opnieuw instaleren (ja tuurlijk NIET |:()

toen zag ik dat het in de usb poort moest, weer bellen naar kabelfoon, omdat de usb poort het niet doet zeggen ze weer windows opnieuw instaleren (iemand die er niks van weet zou dat doen ik niet :))

ik naar iemand bellen en die zegt ga naar bios en zet usb aan, ik dat doen en hopa de modem doet het :D

dus ik weet 1 ding bel NOOIT naar kabelfoon want ze zeggen alleen:

WINDOWS OPNIEUW INSTALEREN |:(

• GraasGast

GraasGast

Analogue Heaven

ghaha wat een gedoe...

maar je kan ook je Terayon modem aansluiten op een netwerkkaart ipv je usb-poort...schijnt soms sneller te gaan :)

Verwijderd

ik heb geen netwerk kaart meer :(

een vriend van mij deed dat en bij hem ging het iets sneller

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Tssss.. bij rendo moet je dat kastje via de paralle poort aansluiten, drama! :Z

Whatever.

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-08 11:27

MeNTaL_TO

The future is not set

Op donderdag 04 november 1999 21:19 schreef alex21 het volgende:
Ik heb zelf sinds maart van dit jaar kabelmodem, en het is inderdaad zo traag als dikke stront door een theezeefje.<P>Ik hoorde vandaag trouwens van een casema ventje, mensen die casema modem hebben kunnen in december internet via de com21- kaart internetten (zeg ik dat goed com21 kaartje?) , misschien dat KABELFOON ook eens stoer kan doen, kots! <P>Kabelfoon gebruiken = Kabel om je nek doen.
Dat is er al een tijdje hoor.. Internet+ (inmiddels is dat vervallen, bestaat nog wel, maar geen nieuwe gebruikers meer. Gaat via een aparte 3com cable tmi voor de download, upload via demos)
En nu hebben ze ook de terrayon, met een limiet van 5 gb/m (iedere gb daarboven 15 piek).

Heb zelf i+, maar ik zou eens op www.kabelfoon.nl wat er nog meer mogelijk is.

De laatste tijd erg veel storingen op KF, veel disconnects en hoge pings (te druk op het netwerk)

Ook hebben ze de nog slechtere IGR gisteren overgenomen, als ze nu casema nog overnemen, zijn ze met recht de langzaamste provider van nederland.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• GraasGast

GraasGast

Analogue Heaven

Op dinsdag 06 maart 2001 13:38 schreef meme1000 het volgende:
ik heb geen netwerk kaart meer :(

een vriend van mij deed dat en bij hem ging het iets sneller
kosten maar f25,- hoor ;)

Verwijderd

Op dinsdag 06 maart 2001 13:20 schreef GraasGast het volgende:
Kabelfoon heeft in het nieuwe pakket 3 verschillende abo's d8 ik:

Basis abbo: Demos modem, f50,- geen datalimiet
Standaard abbo: Terayon modem, f60,- 3 gig limiet, 16k/s zeggen ze
Plus of Extra ofzo abbo: Terayon, f80,- 5 gig limiet, 50k/s word hier gezegt

dusssss...ik weet niet of die snelheden ook echt gehaald worden...waarom ik dat niet weet? zie sig:
ik heb het abbo dat jij :
"Plus of Extra ofzo abbo: Terayon, f80,- 5 gig limiet, 50k/s word hier gezegt"
noemt..

Het zgn. Terayon Premium abbonement...
79,- p maand mijn gemiddelde dload is 50 k/sec top is 64k/sec. upstream gemmiddeld 30k/sec. en top 45k/sec. (tot nu toe.. hebbet gister pas geinstalleerd)
enhet datalimiet is 5 gb per maand 5,3gb om precies te zijn zegt de techniesche dienst...

Tot nu bevalt dit me wel ik heb alleen wel even Norton personal security en firewall 2001 moetten installen...

al die poortjes staan nl wel mooi ff wagenwijd open !

GrTz. J

Verwijderd

Op dinsdag 06 maart 2001 13:23 schreef geflitst het volgende:
ik zit ook bij de kabelfoon en sinds windows Me erop staat is de verbinden zwaar klote. Soms ben ik wel ingelogd maar wordt er een tijd lang niets doorgevoerd (misschien ligt dit aan windows). Snelheid zelf is meestal ook hopeloos, vooral in het weekend.

Per 1 april (geen grap) hoop ik overgestapt te zijn op ADSL. Kost wat meer, maar spaart dan ook zeeën van tijd en ergernis.
volgens mij ben jij net als mij ook een schiedammer... ik heb nl. zelf ook het plan om ADSL te nemen... zodra het in april beschikbaar komt in ons stadje komen ze het modem+de rekening brengen (hep et alvast aangevraagd)

GrTz. J

Verwijderd

Op dinsdag 06 maart 2001 13:33 schreef GraasGast het volgende:
ghaha wat een gedoe...

maar je kan ook je Terayon modem aansluiten op een netwerkkaart ipv je usb-poort...schijnt soms sneller te gaan :)
klopt... ik gebruik dat USB geval nu als huisnetwerkadapter (aangesloten op me 100mbits switch)

want door dat usb ding haalde ik maar 50 k/sec

en via me 3com NIC 10/100mbits haal ik nu tot 64kb/sec.

GrTz. J

• GraasGast

GraasGast

Analogue Heaven

Op dinsdag 06 maart 2001 13:59 schreef 5chaap2k het volgende:

[..]

ik heb het abbo dat jij :
"Plus of Extra ofzo abbo: Terayon, f80,- 5 gig limiet, 50k/s word hier gezegt"
noemt..

Het zgn. Terayon Premium abbonement...
79,- p maand mijn gemiddelde dload is 50 k/sec top is 64k/sec. upstream gemmiddeld 30k/sec. en top 45k/sec. (tot nu toe.. hebbet gister pas geinstalleerd)
enhet datalimiet is 5 gb per maand 5,3gb om precies te zijn zegt de techniesche dienst...

Tot nu bevalt dit me wel ik heb alleen wel even Norton personal security en firewall 2001 moetten installen...

al die poortjes staan nl wel mooi ff wagenwijd open !

GrTz. J
Nou klinkt best netjes toch?

en dat alle poortjes open staan, daar moet je juist blij mee zijn...is een soort service toch? wat nou als er standaard een postje dicht zit wat jij ergens voor nodig hebt?
ik vind dat als je kabel hebt je sowieso een firewall moet gebruiken...

• Kvn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:37

Kvn

Ik ben een blije Zeelandnetter

Altijd 30 kb/s, 2,25 gb voor 80 piek per maand en ga je eroverheen niets betalen :)

• pven
  • Niet online
Op dinsdag 06 maart 2001 13:28 schreef GraasGast het volgende:

[..]

Wooow nog een Zevenbergenaar!

maare, waarom neem je niet het abbo van f60,-? dan zou je 16k/s kunnen halen dus :)
Uhmz, omdat ik niet weet dat ze dat aanbieden. Weet je het zeker? :?

• B.A. Baracus
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

B.A. Baracus

Fool!

Voor elke 5 gigabytes moet je 15 piek betalen? DOEN!!!!!:P
Serieus, dat is dus echt niet veel ofzo. Kijk maar naar die gast hierboven die 50 cent per mb erbij moet dokken |:(

Maarreh, ik heb dus ook Kabelfoon hier in Schiedam-Oost. Hiervoor had ik 56k modempje, met telefoonrekeningen van 400-500. Nu zit ik met zo'm demos-modem (op parallele poort, dus max 115k2).
Maar ik vind dat je het relatief moet zien. Ik betaal nu 100 piek in 2 maanden i.p.v. 400, en ik heb ongeveer dezelfde snelheid, en kan de lijn gewoon openhouden. :)

• php
  • Niet online

php

Ik heb analoog, kabelfoon is in gesprek met de REKAM in Gouda, sinds 1997.
In 1998 zou kabelinternet in het REKAM gebied ingevoerd worden. Dit is uitgesteld naar April 1999, toen een tijdje niets, daarna februari 2000 (dit heeft ook allemaal in de krant gestaan) en daarna uitstel tot augustus 2000.Daarna weer iets. Het is nu maart 2001. Vinden mensen het erg als ik er allemaal niet meer in geloof?

Het ergste van alles is dat REKAM (de lokale kabelmaatschappij) niets voor internet voelt, en bovendien een stichting is. En laat je stichtingen nu niet kunnen kopen.......

• McVirusS
  • Laatst online: 17-08 10:53
Deze topic hoort in [url="/listtopics.php/4"]Internet & Telefonie[/url], maar goed (kan helaas niet meer moven buiten devschuur :()....maar uhm, ik ben redelijk tevreden met Internet+...en ze komen langzamerhand met meer alternatieven (gelukkig)...maar het basis abonnement zuigt inderdaad zwaar!

• GraasGast

GraasGast

Analogue Heaven

Op dinsdag 06 maart 2001 15:40 schreef pven het volgende:

[..]

Uhmz, omdat ik niet weet dat ze dat aanbieden. Weet je het zeker? :?
ehm...wat let je om de telefoon te pakken en ze te bellen?

waar woon je ergens btw?

Verwijderd

Als je het mij vraagt is chello wel iets sneller dan 30 kbit/sec hoor. Downloads van 30 kbyte/sec vind ik traag, dus 30 kbit...

• McVirusS
5 GB/maand is niet zoveel hoor, ga ik wel in een week overheen denk ik....trouwens...WAT EEN FUCKING OUDE TOPIC...w0w :).

• pven
  • Niet online
Op dinsdag 06 maart 2001 16:34 schreef GraasGast het volgende:

[..]

ehm...wat let je om de telefoon te pakken en ze te bellen?

waar woon je ergens btw?
Verrrek ja, dat is nog een gratis nummer ook. :) Ik woon in de Arkelhof in Zevenbergen(met een geheim telefoonnummer, dus doe geen moeite ;))

• McVirusS
Op dinsdag 06 maart 2001 16:37 schreef pven het volgende:

[..]

Verrrek ja, dat is nog een gratis nummer ook. :) Ik woon in de Arkelhof in Zevenbergen(met een geheim telefoonnummer, dus doe geen moeite ;))
Pfft, waarom zou hij moeite doen :P....

• pven
  • Niet online
Op dinsdag 06 maart 2001 16:39 schreef McVirusS het volgende:

[..]

Pfft, waarom zou hij moeite doen :P....
You never know. Ik wilde dat ik even veel vrienden als vijanden had... :?

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 14-08 11:27

MeNTaL_TO

The future is not set

Op dinsdag 06 maart 2001 16:13 schreef B.A. Baracus het volgende:
Voor elke 5 gigabytes moet je 15 piek betalen? DOEN!!!!!:P
Nee voor iedere gb meer moet je 15 extra betalen, ik wil kabelinternet, maar dan onbeperkt, wil niets extra betalen.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• O.D.Smolik
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-11-2025

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Zie jullie nou wel, rendo is gewoon slechste van allemaal. En dat zit ik al een tijdje over te zeuren. Zie ook mijn topic: [topic=138684]

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Ik lees zo eens dat er terecht een hoop ontevreden abbonee's bij Kabelfoon zijn.... tja, het DEMOS sytseem is nou eenmaal niet sneller te krijgen :( Gelukki heb ik al een half jaar een Premium abbo, en haal daar regelmatig snelheden van 50 tot 55 kbyte/s mee, en een ping van 50 naar gameservers, dus mij hoor je niet klagen :)

Dat neemt echter niet weg dat er een hoop terechte klachten zijn, en daarom is er de vKGG, Vereniging Kabelfoon Gebruikers Groep. Je kunt hier lid van worden via www.vkgg.nl

Je kunt bijvoorbeeld al je problemen die je met Kabelfoon met een CC naar de vKGG sturen zodat de vKGG evt. als tussenpersoon kan optreden om problemen op te lossen, of uit te leggen.

http://www.vkgg.nl dus.

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• maartena
Op dinsdag 06 maart 2001 13:27 schreef meendering het volgende:
Rendo is gewoon drama.
Rendo is HET Nederlandse voorbeeld dat men vrijwel alles accepteerd voor een verbinding zonder telefoonkosten :D :D :D

Ik heb al heel wat braak :r en kots :r verhalen gehoord over de Rendo... en toch zegt niemand op!

Ik vraag me eigenlijk wel een beetje af hoe LAAG kwaliteit kan zijn zonder telefoonkosten. Makkelijk geld verdienen zo >:) :9

Proud to be an American.
Hier woon ik

• maartena
Op dinsdag 06 maart 2001 16:32 schreef Herman het volgende:
Ik heb analoog, kabelfoon is in gesprek met de REKAM in Gouda, sinds 1997.
In 1998 zou kabelinternet in het REKAM gebied ingevoerd worden. Dit is uitgesteld naar April 1999, toen een tijdje niets, daarna februari 2000 (dit heeft ook allemaal in de krant gestaan) en daarna uitstel tot augustus 2000.Daarna weer iets. Het is nu maart 2001. Vinden mensen het erg als ik er allemaal niet meer in geloof?
Hey... ik kwoot even uit een persbericht van een week ofzo geleden, toen Kabelfoon IGR overnam:

Inmiddels biedt het bedrijf kabelinternet in het Westland, Maassluis, Schiedam. Gouda, IJsselstein, Hendrik Ido Ambacht, Klundert- Zevenbergen, Pijnacker en Loenen aan de Vecht aan circa 25.000 abonnees.

Dus ook in Gouda? Informeer nog es?

En laat je antwoord ook es aan de vKGG weten, die zijn ook geintresseerd in deze onduidelijkheden: info@vkgg.nl

Proud to be an American.
Hier woon ik

Verwijderd

Op woensdag 07 maart 2001 12:58 schreef maartena het volgende:

[..]

Rendo is HET Nederlandse voorbeeld dat men vrijwel alles accepteerd voor een verbinding zonder telefoonkosten :D :D :D

Ik heb al heel wat braak :r en kots :r verhalen gehoord over de Rendo... en toch zegt niemand op!

Ik vraag me eigenlijk wel een beetje af hoe LAAG kwaliteit kan zijn zonder telefoonkosten. Makkelijk geld verdienen zo >:) :9
idd vraag ik me ook af.. volgens mij kunnen kabelaanbieders hun abbonee's goed uitmelken... iets wat upc en @home niet doen (vind ik)

• Uberprutser
  • Laatst online: 10:37
[
Ik snap het niet... A2000 komt niet verder als ISDN!?!?! Zit zelf bij A2k en heb alleen maar lovende woorden over de snelheid! Behalve dan vanaf Geocities is het zeer rulend snel... gewoon van bijvoorbeeld: ftp.cdrom.com met 40-50 Kbyte/sec! Dat zie ik ISDN nog niet doen!
Uh... Dat staatje is van half 1999... Almost 2 jaar terug dus! Dat verklaart die trage snelheden die hierop staan aangegeven...

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

• pven
  • Niet online
Ik heb nog een off-topic-vraag. Via http://service.kabelfoon.nl kan je opvragen hoeveel dataverkeer je hebt gegenereerd. Dit staat bij mij altijd op nul. Is die optie niet actief (meer)?

• maartena
Op donderdag 08 maart 2001 11:43 schreef pven het volgende:
Ik heb nog een off-topic-vraag. Via http://service.kabelfoon.nl kan je opvragen hoeveel dataverkeer je hebt gegenereerd. Dit staat bij mij altijd op nul. Is die optie niet actief (meer)?
Als je geupgrade bent vant Basis (DEMOS modem) naar Standaard of Premium (Terayon modem) dan blijft de teller tot het officiele einde van je DEMOS abbonement op nul staan...

De eerste 2 maanden ofzo heb je offcieel nog je DEMOS modem abbo, en heb je dat modem ook nog in je bezit.... Dit is o.a. gedaan om de gebruiker de kans te geven het nieuwe terayon modem naar eigen wens te installeren.

Dus als je net geupgrade bent doet de teller het nog niet nee... ik heb al vanaf November zo'n Terayon modem (lekker snel!!) en zit op de 1,4 Gb nu... En ik mag nog tot de 5 Gb deze maand. Meestal blijf ik er RUIM onder, maar had van de week een paar grote (minder legale) downloads....

Gelukkig heb ik ook nog een laptop en een huurlijn op het werk. Dus downloaden kan ik altijd als het nodig is :)

Proud to be an American.
Hier woon ik

• pven
  • Niet online
Dank voor dit antwoord! Ik ben niet geupgrade, de enige optie die we hier hebben is de basis-optie met dat Demos-ding.

Verwijderd

Op donderdag 08 maart 2001 11:50 schreef maartena het volgende:

[..]

Als je geupgrade bent vant Basis (DEMOS modem) naar Standaard of Premium (Terayon modem) dan blijft de teller tot het officiele einde van je DEMOS abbonement op nul staan...

De eerste 2 maanden ofzo heb je offcieel nog je DEMOS modem abbo, en heb je dat modem ook nog in je bezit.... Dit is o.a. gedaan om de gebruiker de kans te geven het nieuwe terayon modem naar eigen wens te installeren.

Dus als je net geupgrade bent doet de teller het nog niet nee... ik heb al vanaf November zo'n Terayon modem (lekker snel!!) en zit op de 1,4 Gb nu... En ik mag nog tot de 5 Gb deze maand. Meestal blijf ik er RUIM onder, maar had van de week een paar grote (minder legale) downloads....

Gelukkig heb ik ook nog een laptop en een huurlijn op het werk. Dus downloaden kan ik altijd als het nodig is :)
mijn teller staat ook nog op nul... betekend dit dat ze nog niet op me letten ?? ik heb op mijn demosmodem nl. al mijn 4e waarschuwing gehad (was beina me abbo kwijt :-( ) omdat ik in 1 week over het maandlimiet heen zat !

GrTz. J

• Wimlem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-08 08:27
ik ben blij dat ik internet + heb. Download best veel en ik zit in een buitenwijk dus voor mij is i+ ideaal. Alleen jammer dat je dat niet echt onder nt aan de praat krijgt.

Willem

PS. WEet er iemand hoe t zit met internet in de buitengebieden want volgens hun planning zou ik in december 2000 het al kunnen krijgen, maar het kan nog steeds niet :(

SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier

Verwijderd

Op woensdag 07 maart 2001 13:10 schreef maartena het volgende:

[..]

Hey... ik kwoot even uit een persbericht van een week ofzo geleden, toen Kabelfoon IGR overnam:

Inmiddels biedt het bedrijf kabelinternet in het Westland, Maassluis, Schiedam. Gouda, IJsselstein, Hendrik Ido Ambacht, Klundert- Zevenbergen, Pijnacker en Loenen aan de Vecht aan circa 25.000 abonnees.

Dus ook in Gouda? Informeer nog es?

En laat je antwoord ook es aan de vKGG weten, die zijn ook geintresseerd in deze onduidelijkheden: info@vkgg.nl
In Gouda hebben ze al ADSL. |:(
Zit die gast een beetje te slapen ofzo ?

Ik ben iig een aanstaande Kazema gebruiker. Dat wordt dus internetten met 6 kB/s. Het rottige eraan is alleen de datalimiet van 1 Gig. :(

• php
  • Niet online

php

In Gouda hebben ze al ADSL.
Zit die gast een beetje te slapen ofzo ?
Nee, ik zit niet te slapen.

ADSL wordt niet overal aangeboden, en ten tweede woon in nu in Reeuwijk, waar ADSL nog geheel niet wordt aangeboden, en we dezelfde kabelprovider hebben als Gouda.

Ik heb overigens net gebeld met Kabelfoon, waar een lieftallige dame mij wist te vertellen dat ze zelfs intern niet meer wisten wat ze nu waar aanboden, maar dat ze zeker wist dat kabelinternet in Gouda nog niet beschikbaar was. Ook vroeg ze waar ik dat vandaan had, en heb haar even de URL gegeven. >:)

Ik mag eind van de week terugbellen, om meer informatie te kunnen krijgen.

Ook vertelde ze dat Reeuwijk waarschijnlijk geen kabelinternet zou krijgen, ook al zou Gouda dat wel krijgen.

Wat ik van harte hoop, is dat UPC de boel overneemt. Beter langzaam internet zonder tikken, dan langzaam internet met tikken.

En de PTT? Die pist in zijn broek van het lachen.

Verwijderd

Ik heb nu al een tydje een terrayon modem... maar... over 3 weken ist zover!!!

dan schopt half schiedam kabelfoon het huis uit en switcht over op ADSL !! B-)B-)

nu hopen dattik alles bij tijds rondkrijg !!!

GrTz. J

edit:
Drukte iets te snel op Verstuur

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Op woensdag 07 maart 2001 13:10 schreef maartena het volgende:

[..]

over igr gesproken; dat is pas een trage provider; ook met die duffe demos modems, nooit meer dan 10 kb/s en max 650 mb per maand. Nee igr gebruikers zijn blij met de overname door kf.

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Pagina: 1