Perl hosting

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Ik ben op zoek naar een kwalitatief goede Perl Hoster, ok natuurlijk zijn er sites waar ik wel kan vinden wie perl host maar juist van gebruikers weet je al snel of het al dan niet goed is.

Wat ik zoek is:

Perl hosting met mysql of eventueel postgres.
Ruimte: 500-1000 MB
Verkeer: Voorlopig niet zoveel

Liefst beetje met makkelijke userinterface om de boel in te stellen, ben niet zo een *NIX held :+

Prijs: Mag wat kosten, hoeft geen budget shit te zijn, zeg maar tot 40 euro per maand.

Liefst in nederland, maar is geen keiharde vereiste.

Verwijderd

Ik denk als je gaat zoeken op cgi kom je al een stuk verder. En kijk op webhosters.nl voor meningen.

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
[search=perl hosting]
www.webwelect.nl
www.hosting.pagina.nl
www.webhosters.nl

en nog meer valt hiet te vinden [topic=154738]

• Fabian
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-08 20:44
Bijna iedere unix hoster support wel CGI.

suc6 met uitzoeken :)

Verwijderd

waar heb jij 500 tot 1000 mb voor nodig? ik denk niet d at veel webhosters dit standaard aanbieden

als je echt zoveel nodig hebt, moet je is met een paar webhosters gaan praten, check www.webselect.nl voor een overzicht

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Op vrijdag 21 juni 2002 16:51 schreef Kertje het volgende:
waar heb jij 500 tot 1000 mb voor nodig? ik denk niet d at veel webhosters dit standaard aanbieden

als je echt zoveel nodig hebt, moet je is met een paar webhosters gaan praten, check www.webselect.nl voor een overzicht
Naja zit te denken om een site op te zetten waar men onder andere tegen vergoeding high-res afbeeldingen kan downloaden, en vandaar dat ik beetje ruim wil gaan zitten

Verwijderd

Op vrijdag 21 juni 2002 16:58 schreef raptorix het volgende:

[..]

Naja zit te denken om een site op te zetten waar men onder andere tegen vergoeding high-res afbeeldingen kan downloaden, en vandaar dat ik beetje ruim wil gaan zitten
'
en je zegt dat je weinig dataverkeer hebt?

ik zou als ik jou was eventjes met een professionele webhoster of webhosters overleggen en uiteindelijk 1 kiezen. Er zijn vast wel hosters die tegen een fixed price jezoveel ruimte willen geven... Je geeft al aan dat je geen budget oplossing hoeft, en dat kan ik je ook van harte afraden :)

Verwijderd

Op vrijdag 21 juni 2002 16:23 schreef [Airwolf] het volgende:
[search=perl hosting]
www.webwelect.nl
www.hosting.pagina.nl
www.webhosters.nl

en nog meer valt hiet te vinden [topic=154738]
:+
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.