Toon posts:

Pc na aanzetten gaat meteen weer uit

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
We hebben hier een nieuw systeem dat we net in elkaar gezet hebben, maar als we op de powerknop duwen lijkt het in eerste instantie alsof hij het doet, maar na een seconde of 3, 4 gaat hij gewoon weer uit. Zonder enig piepsignaal.
Wat kan dit zijn?

Het is systeem:

athlon 1800+
asus a7v333
512 mb ddr
radeon 8500

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Op vrijdag 21 juni 2002 15:31 schreef Vohaul het volgende:
We hebben hier een nieuw systeem dat we net in elkaar gezet hebben, maar als we op de powerknop duwen lijkt het in eerste instantie alsof hij het doet, maar na een seconde of 3, 4 gaat hij gewoon weer uit. Zonder enig piepsignaal.
Wat kan dit zijn?

Het is systeem:

athlon 1800+
asus a7v333
512 mb ddr
radeon 8500
dat had ik ook met mijn nieuwe pc... proc was mol.. trek de proc er eens uit, en kijk of hij dan aangaat

3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter

• The Collector
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-08 11:15
Cooler goed aangesloten? zit een beveiliging op dat proc. niet kan doorbranden. Volgens mij bij 85 graden (?)...

• jvo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-10-2023

jvo

geen commentaar

Misschien blijft de knop hangen? Na 3 seconden de aan/uit-knop ingedrukt houden gaat een computer normaal uit.

En anders wel iets in die buurt denk ik. Die 3 seconden doen me sterk denken aan de 3-seconden-regel om een moderne computer uit te zetten.

• oRc
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-03-2022

oRc

\o/ Garfield \o/

Heb wel eens gehad dat dat veertje achter die knop bleef hangen. Het leek net alsof er niets mis mee was, maar van binnen zattie toen klem.

• Expander
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Kan ook zijn dat een belangerijk hardwareonderdeel niet meekomt.. Misschien zit er een kaart of RAM ding scheef ofzo..

Expanding the inexpandable

Verwijderd

Op vrijdag 21 juni 2002 15:34 schreef jvo het volgende:
Misschien blijft de knop hangen? Na 3 seconden de aan/uit-knop ingedrukt houden gaat een computer normaal uit.

En anders wel iets in die buurt denk ik. Die 3 seconden doen me sterk denken aan de 3-seconden-regel om een moderne computer uit te zetten.
Ik denk ook dat je hier eens goed naar moet kijken. Heb je het kabeltje die vanuit je knop komt op de goede 2 pinnetjes gezet??? Ik zou daar eens goed naar kijken. 8-)

Verwijderd

ben nog een nood dus vergeef me maar de voeding is oke? 235 watt (net ergens gelezen bij de faq`s ;))

Verwijderd

Topicstarter
Het was idd die temp beveiliging, het bleek dat de koeler toch niet geheel goed erop zat
bedankt

• mmxmmx
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-07 14:33
Pff dan heb je echt mazzel gehad .

Asus RTX 5090 OC - AMD 9-9950 X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-07 17:52
Hoera voor asus C.O.P :)

Systeem Specs

Verwijderd