Het grote Warcraft III map/MOD topic

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 759 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dud3
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-05 18:18
Aangzien dit spel (binnenkort ;)) uit is, en het een 1337 map editor bezit, dacht ik: Het is hoogtijd voor een "[u]Groot Warcraft 3 map topic[/u]"

Post hier al je custom maps of toffe ideen voor een map.
Ik zelf heb nog nooit een map gemaakt (muv een Tony3 mapje voor mijn broer en een Age Of Empires 2 Campaign)

edit:

Ook MODs voor W3 zijn hier welkom :z

The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit lijkt me idd een goed topic id :)

kheb wel zin in een paar grote maps... maar misschien kunnen we dit het grote map/mod topic maken, aangezien er ook al mods in ontwikkeling zijn :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat er binnenkort een site komt waar je multiplayer scenarios kan downen, die ene voor 4 players vind ik namelijk best cool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cuylfrits
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-04-2018

cuylfrits

Beetje vreemd, maar wel lekker

Warcraft III ziet er iig zeer relaxed uit en speelt erg goed. Het verhaal is zoals altijd erg stoer.

Ik heb nog niet met de map editor gestoeid. Misschien strax als ik single player uitgespeelt hebt (zit nu nog maar in level 6).

Ik ga hem zeker kopen als ie uit is in Nederland want hij is echt zekers de moeite waard. Tot die tijd doe ik het met m'n backup..... :D

Good, bad, I'm the guy with the gun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe bedoel je Mods?? :?, net als bij half life en counter strike of zo??? (dat je bijv. toekomst units hebt enzo) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 21:47

PromWarMachine

Forsaken Archer

Nee, het zelf maken van een map, doh :)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dud3
Op vrijdag 21 juni 2002 17:25 schreef Cyber_Dragon het volgende:
hoe bedoel je Mods?? :?, net als bij half life en counter strike of zo??? (dat je bijv. toekomst units hebt enzo) :)
Ja, :)
er zijn al mods in ontwikeling heb ik gehoord...
zoek ff met google als je meer info wilt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:47

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

ik moet nog wel ff uitvinden hoe die editor werkt, is me ook opgevallen dat die eidtor best wel vel system resources trekt...
(winamp wil niet eens meer normaal spelen! en dat met een p4 1500 (zie specs))

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 21 juni 2002 18:01 schreef TepelStreeltje het volgende:

(winamp wil niet eens meer normaal spelen! en dat met een p4 1500 (zie specs))
je moet ook geen pentium nemen :P

maar het gerucht ging dat je ook al eigen rassen kon creeeren? kan iemand dit bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Tjah, dan móet ik m'n mooie waterval wel showen (voor de 3e keer :X)

Afbeeldingslocatie: http://acaldra.com/~faqland/wc3/waterval2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Op zaterdag 22 juni 2002 11:40 schreef ReV3rEnD het volgende:

[..]

je moet ook geen pentium nemen :P

maar het gerucht ging dat je ook al eigen rassen kon creeeren? kan iemand dit bevestigen?
soory voor dit offtopic stukkie, maar p4 is veel beter dan amd.
p4 heeft tenminste geen 4 koelers nodog om normale temperaturen aan te kunnen.
als amd te warm word, gaatie dood.
word p4 te warm, gaat ie uit
denk dat ik gewoon paar megs ram mis...

maaruh, eigen rassen zou wel heeeel vet zijn.

* TepelStreeltje ziet het tietenras al voor zich :D

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Effe snel een mapje gemaakt : www26.brinkster.com/beekveld/(3)Triangle of Darkness.w3m

Gewoon bij de andere mappen zetten en je kunt hem spelen !
De basics van de editor stellen helemaal niets voor, maar dat gedeelte van de cameras en triggers daar begint het toch wel een beetje interesant te worden :P

Game ze..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga ook maar eens aan de gang :) heb wel een leuk ideetje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dud3
Op zondag 23 juni 2002 09:31 schreef TheViRuZ het volgende:
Effe snel een mapje gemaakt : www26.brinkster.com/beekveld/(3)Triangle of Darkness.w3m

Gewoon bij de andere mappen zetten en je kunt hem spelen !
De basics van de editor stellen helemaal niets voor, maar dat gedeelte van de cameras en triggers daar begint het toch wel een beetje interesant te worden :P

Game ze..........
crossposten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt erg veel doen met de editor, je kan gewoon alles aanpassen. Ook de grootte van de figuurtjes. Dit is maximale grootte.:D

Afbeeldingslocatie: http://home01.wxs.nl/~veen4870/w31.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe zorg je dat het hele leger van de vijand op een bepaald moment naar een bepaalde plek gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb maar is een map gemaakt, gewoon een 205 speler map in moerassen :D

http://www.geocities.com/war3_nightmares/maps/swamp.zip

kopieër het naar je browser, anders werkt het niet |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryonist
  • Laatst online: 23-12-2024

Cryonist

- Something clever -

Het is niet echt een mod/map maar mischien toch wel leuk een wallpaper die ik gemaakt hebt van de verschillende wallpapers die op blizzard staan.

Afbeeldingslocatie: http://home-3.tiscali.nl/~bps/warcraft3.jpg

Download:
1024x768
1152x864
1280x960
1600*1200

In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dud3
Op zondag 23 juni 2002 23:11 schreef GoUdViS het volgende:
Het is niet echt een mod/map maar mischien toch wel leuk een wallpaper die ik gemaakt hebt van de verschillende wallpapers die op blizzard staan. Hij is 1600*1200 maar kan verandert worden op verzoek :)

[afbeelding]

1600*1200 of klik op het plaatje
1024*786 plz :)

Echt leuke editor; I O+ flying sheeps :9
Afbeeldingslocatie: http://home.pi.be/~odettedm/untitled.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dud3
Op zondag 23 juni 2002 12:59 schreef Cyber_Dragon het volgende:
hoe zorg je dat het hele leger van de vijand op een bepaald moment naar een bepaalde plek gaat?
Een trigger :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryonist
  • Laatst online: 23-12-2024

Cryonist

- Something clever -

Op zondag 23 juni 2002 23:16 schreef The_Dud3 het volgende:

[..]

1024*786 plz :)

Echt leuke editor; I O+ flying sheeps :9
[afbeelding]
Hij staat erbij :)

In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 23 juni 2002 23:17 schreef The_Dud3 het volgende:

[..]

Een trigger :?
grappig :P, ik bedoel welke ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dud3
Op maandag 24 juni 2002 08:41 schreef Cyber_Dragon het volgende:

[..]

grappig :P, ik bedoel welke ;)
Weet ik veel...
euh....
kijk naar je signature! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dud3
*schopje* ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 24 juni 2002 11:02 schreef The_Dud3 het volgende:

[..]

Weet ik veel...
euh....
kijk naar je signature! :P
argh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 21 juni 2002 17:55 schreef The_Dud3 het volgende:

[..]

Ja, :)
er zijn al mods in ontwikeling heb ik gehoord...
zoek ff met google als je meer info wilt ;)
als je het eind filmpje met starcraft ziet in warIII, dan lijkt het best wel makelijk om gewoon starcraft IN warcraft III te maken :) (als je kan programeren)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trouwens, geef ff een site :P, ik kon niks vinden via google

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lekker actief hier :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de editor schijnt wel simpel te werken

ik hoop alleen dat hij dus ook echt zo werkt als bij de starcraft serie, daar kon je ook triggers in zetten

supersimpel.

/me gaat effe kijken hoe da ding in elkaar zit

u hoort nog :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:51

Soullie

Planeshift

Op vrijdag 28 juni 2002 22:39 schreef Cyber_Dragon het volgende:

[..]

als je het eind filmpje met starcraft ziet in warIII, dan lijkt het best wel makelijk om gewoon starcraft IN warcraft III te maken :) (als je kan programeren)...
Mja dunno er zijn maar 3 modellen beschikbaar... ik wil wel eens zien hoe ze zown carrier proggen of een protos archon... (van mij mogen ze btw) :P

maar dunno of dat zown vaart loopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zitten wel een paar units bij van Starcraft, ee Hydralisk, een Terran Trooper en een zergling, ik ken ze alleen niet vinden in de campaign editor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 30 juni 2002 12:35 schreef Soullie het volgende:

[..]

Mja dunno er zijn maar 3 modellen beschikbaar... ik wil wel eens zien hoe ze zown carrier proggen of een protos archon... (van mij mogen ze btw) :P

maar dunno of dat zown vaart loopt
er kwamen 2 zerg types (zergling en hydralisks), tegen die space marines, en daarna kwamen er (aan hun hoofd te zien) Space Orc aanlopen met die flamewerpers of zow.... dus ik tel er 4 :P
en blizzard zou ze makelijk kunnen maken en dan als een Ad-on kunnen verkopen :D, (net als CS bij Half Life) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 30 juni 2002 23:43 schreef Cyber_Dragon het volgende:

[..]

en blizzard zou ze makelijk kunnen maken en dan als een Ad-on kunnen verkopen :D, (net als CS bij Half Life) :D
F.O.R.G.E.T. I.T.

dat laten ze over aan welwillende modders, en ik denk als ze met starcraft verder gaan, dat de engine word uitgebreid, (meer units op een scherm) en food limits weer
hoger, aangezien dat gewoon een mass attack game is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 01 juli 2002 12:26 schreef Enfermidade het volgende:

[..]

F.O.R.G.E.T. I.T.

dat laten ze over aan welwillende modders, en ik denk als ze met starcraft verder gaan, dat de engine word uitgebreid, (meer units op een scherm) en food limits weer
hoger, aangezien dat gewoon een mass attack game is.
hmm, daar zit wat in :P
net als bij starcraft Brood War dat je met protoss tot 600 units kon :), (dark archon slaafjes overnemen) hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJT
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 19:32
Jaaaaa.....leuk proggie.Kheb er ook ff eentje gemaakt met een aantal rare effecten (en custom geluidje) zodra je in t midden komt :P Prob maar zouk zeggen. http://home.planet.nl/~haits003/Totaldestruction.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Laatst online: 10:10

Bloodclot

Jawier!

Op maandag 01 juli 2002 19:50 schreef mrjoint het volgende:
Jaaaaa.....leuk proggie.Kheb er ook ff eentje gemaakt met een aantal rare effecten (en custom geluidje) zodra je in t midden komt :P Prob maar zouk zeggen. http://home.planet.nl/~haits003/Totaldestruction.zip
ik down hem...eh 10 sec geleden..
ik ga hem nu testen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe maak je nu eigenlijk een 'begin' van een brug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

Op maandag 01 juli 2002 19:50 schreef mrjoint het volgende:
leuke 1vs1 map met veeeel items. lekker raggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJT
Blij dat je ehm leuk vind.....Het was gewoon een probeerseltje. Kben nou de hele nacht bezig geweest met een mapje dat Dragon mountain heet. Ik heb ehm nu zover dat er in het midden een invulnerable black dragon zit, die van owner kan wisselen door het enteren van een van 4 regions die dat triggeren. Dit maakt het tactisch interessanter. Ook heb ik er een beetje camera`s omheen gemaakt enzow om te laten zien wat de bedoeling is. Wat die bruggen betreft. die zijn te vinden onder doodads geloof ik, al moet ik zeggen dat het erg moeilijk is om een mooie aansluiting te maken. Bij mij ziet het er in de editor namelijk piekfijn uit. maar zodra je hem test klopt de hoogte vant aansluitende land nie helemaal meer :(
Die Dragon Mountain houden jullie vamme tegoed totdat ie af is, en dat duurt nie lang meer :P
alleen kan ik niet vinden hoe je een counter laat optellen, jeweet wel dat je hem steeds met 1 ophoogd. Nu heb ik lopen kloten met booleans waar je ziek van word.
En soms moet je heel omslachtig te werk gaan om [all players] te pakken te krijgen. maargoed......het is gewoon vet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJT
oh jah...... soms pakt ie de geluidjes niet ofzow. Vooral bij een geimporteerd bestand is het irritant. Je moet namelijk het geluid opnieuw importen vlak voordat je saved, anders word ie nie meegesaved :(

Er is trouwens echt geen reet te vinden kwa MapMaking via GooGle......heeft er iemand een linkie? (of 2 :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJT
Jaja....na zo`n 24 uur werk issie dan toch eindelijk speelbaar: Dragon Mountain Extreme :P
Het is best leuk geworden....al zeg ik t zelf.
Het is dus de bedoeling dat je de invincible dragon in je bezit krijgt om zodoende bij de 3 beste shops te kunnen. Ik zou graag wat feedback krijgen over wat je ervan vind en wat je graag gewijzigd zou zien (afgezien van de niet aansluitende bruggen) zie het maar als een beta testje.
Ik krijg het niet voor elkaar om de camera automatisch terug naar de actieve unit te krijgen na het spelen van een cinema sequence. Als iemand me dat uit zou kunnnen leggen ....graag (8>.
Veel plezier zouk zeggen...

feedback to:
aja.kramer@planet.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedere keer als ik een map heb gemaakt en ik ga hem testen komt er meteen te staan local player was victorious terwijl ik nog moet beginnen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJT
Op woensdag 03 juli 2002 11:19 schreef SilverBolt het volgende:
Iedere keer als ik een map heb gemaakt en ik ga hem testen komt er meteen te staan local player was victorious terwijl ik nog moet beginnen :(
Ja da klopt.....maar er zijn ook geen tegenstanders. Als je bij de initialization gewoon de melee shit hebt staan....is het doel:het vernietigen van de tegenstander. Als die er nie is heb je meteen gewonnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat komt omdat je geen tegenstanders hebt.. .maak in ieder geval 1 tegenstander aan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-01 18:46
Op woensdag 03 juli 2002 02:35 schreef mrjoint het volgende:
Jaja....na zo`n 24 uur werk issie dan toch eindelijk speelbaar: Dragon Mountain Extreme :P
Het is dus de bedoeling dat je de invincible dragon in je bezit krijgt om zodoende bij de 3 beste shops te kunnen. Ik zou graag wat feedback krijgen over wat je ervan vind en wat je graag gewijzigd zou zien (afgezien van de niet aansluitende bruggen) zie het maar als een beta testje.
Ik krijg het niet voor elkaar om de camera automatisch terug naar de actieve unit te krijgen na het spelen van een cinema sequence. Als iemand me dat uit zou kunnnen leggen ....graag (8>.

feedback to:
aja.kramer@planet.nl
waar kan ik 'em nou downloaden :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 03 juli 2002 02:35 schreef mrjoint het volgende:

feedback to:
aja.kramer@planet.nl
1. waar ken ik em downloaden?
2. als je mij weet te vertellen hoe je zoŽn camera sequence maakt, linkjuh of zo :)
dan ga ik ook meedenken over het teruggaan naar de actieve unit, ik heb ook al lang lopen zoeken om een soort fillempie te maken, meer omdat ik het liefst een scenario map wil maken, maar ben eerst alle opties aan het testen, alleen van dat cinematic snap ik op dit moment nog geen hout.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 03 juli 2002 15:17 schreef Nosfer@tu het volgende:

[..]

dat komt omdat je geen tegenstanders hebt.. .maak in ieder geval 1 tegenstander aan....
ik heb mezelf een startplek gegeven en ik heb 1 computer player aangemaakt en die ook een startplek gegeven meer hoef ik toch niet te doen ?

(ik zal wel dom zijn )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJT
Hehe oops, vergeten een linkie erbij te zetten |:(
Als iemand ehm wil proberen .... wil diegene mij dan even mailen. Dan reply wel ik met de map als attachment.
als je mij weet te vertellen hoe je zoŽn camera sequence maakt, linkjuh of zo
Tsjah.....linkje kank je nie geven...ik zou zelf graag ook maar 1 site zien die iets over het mapmaking te vertellen heeft. Maaruh...ik heb het zelf gewoon uitgezocht... Ik heb zelfs de help nog niet aangeraakt :P Ik zal je iig een tip geven: test de sequence met de knop die in de trigger editor actief word ("Preview camera motion") Ik had die knop namelijk over het hoofd gezien en heb dus de hele tijd de hele map lopen testen.
ik heb mezelf een startplek gegeven en ik heb 1 computer player aangemaakt en die ook een startplek gegeven meer hoef ik toch niet te doen ?
Kweet t niet....heb je wel onder scenario->PlayerProperty`s geklooit? Waarom wil je dit btw? Als je cpu tegenstanders wil, moet je gewoon het spel opstarten en dan create lan game doen. En dan quit mission als je wat wilt veranderen....ff alt-tabben....editen....weer terug....en weer starten.

Als het je gaat om die melding dat je victorious bent in het begin bij het testen van map. Disable dan gewoon "Melee Game - Enforce victory/defeat conditions" onder de initialization.

Map`se zouk zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff geheel offtopic.
Van welke tekenfilm serie is je usericoon?
Ik vind dit namelijk echt een superruige tekenfilm alleen ik ben de naam vergeten.
alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon wachten tot ongamenet naast brood war ook w3 tourneys gaat hosten.. dan krijg je vanzelf wel de goede speelmaps binnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJT
Op donderdag 04 juli 2002 02:31 schreef Smorrie het volgende:
Gewoon wachten tot ongamenet naast brood war ook w3 tourneys gaat hosten.. dan krijg je vanzelf wel de goede speelmaps binnen :P
t gaat niet om goeie maps.......tis gewoon leuk om ze zelf te maken. Anders had ik er niet 30 uur aan gewerkt voor nop. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread
  • Laatst online: 09:07

dread

Sluwe vlaming

kan je al ergens multiplayermaps dl?

Iemand een idee of die ook bestaan voor AOE II . Heb al gezocht namelijk maar nooit gevonden. Dacht dat ze ook niet bestonden tot ik hier in een post lees dat er zelf mpcampains zouden bestaan

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Op woensdag 03 juli 2002 23:32 schreef Capitol_Gee het volgende:

[..]

ff geheel offtopic.
Van welke tekenfilm serie is je usericoon?
Ik vind dit namelijk echt een superruige tekenfilm alleen ik ben de naam vergeten.
alvast bedankt.
dat vroeg ik me dus ook af :)
is al een oudje geloof ik...

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje

ik ben bezig een map aan te passen en vraag me af als je een skirmish opstart of je kan vast zetten dat je op DIE lokatie begint (zoals ik wil rechtsboven beginnen, dat wil ik vast leggen, hoe doe ik dat?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJT
Op donderdag 04 juli 2002 13:59 schreef Nosfer@tu het volgende:
vraagje

ik ben bezig een map aan te passen en vraag me af als je een skirmish opstart of je kan vast zetten dat je op DIE lokatie begint (zoals ik wil rechtsboven beginnen, dat wil ik vast leggen, hoe doe ik dat?)
Onder scenario->PlayerProperty`s kan je "fixed starting" locations ofzow aanvinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJT
Dragon mountain werkt nou best goed. Het is wel een multiplayer map, het werkt natuurlijk niet goed tegen computergestuurde tegenstanders die niet weten dat ze de draak moeten ownen. Dit is de bedoeling:

In het midden zit een invulnerable black dragon die tussen de 500 en 600 damage doet :p Deze kan je in je bezit krijgen door eerst de berg te beklimmen en de 4 trigger punten vrij te maken. Dan kan je een van die 4 triggers activeren om zodoende -Dragon Master- te worden. Door de kracht van de draak is het alleen voor de eigenaar mogelijk om bij de 5 dragon shops te komen die op de berg staan. Als de draak de berg verlaat zal hij wel vulnerable worden en na 1 hitpoint dood gaan. Dus ff rushen met de draak is er nie bij.

Als je hem wilt proberen....mail dan naar aja.kramer@planet.nl

wat trouwens wel ontzettend leuk gedaan is, is dat je de replays kan opslaan....waardoor ik dus kan zien hoe het spel verlopen is, en zow goed kan zien wat er fout gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 04 juli 2002 15:45 schreef mrjoint het volgende:

[..]

Onder scenario->PlayerProperty`s kan je "fixed starting" locations ofzow aanvinken.
thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog een vraagje....

waar kan je bomen selecteren? tja stom he

ik heb goldmine enzo wel gevonden en weet hoe ik die moet editen, maar bomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Op donderdag 04 juli 2002 16:17 schreef mrjoint het volgende:
Dragon mountain werkt nou best goed. Het is wel een multiplayer map, het werkt natuurlijk niet goed tegen computergestuurde tegenstanders die niet weten dat ze de draak moeten ownen. Dit is de bedoeling:

In het midden zit een invulnerable black dragon die tussen de 500 en 600 damage doet :p Deze kan je in je bezit krijgen door eerst de berg te beklimmen en de 4 trigger punten vrij te maken. Dan kan je een van die 4 triggers activeren om zodoende -Dragon Master- te worden. Door de kracht van de draak is het alleen voor de eigenaar mogelijk om bij de 5 dragon shops te komen die op de berg staan. Als de draak de berg verlaat zal hij wel vulnerable worden en na 1 hitpoint dood gaan. Dus ff rushen met de draak is er nie bij.

Als je hem wilt proberen....mail dan naar aja.kramer@planet.nl

wat trouwens wel ontzettend leuk gedaan is, is dat je de replays kan opslaan....waardoor ik dus kan zien hoe het spel verlopen is, en zow goed kan zien wat er fout gaat.
ik ben zeker wel geintereseerd!!
kan je niet hier ergens url pasten?

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 04 juli 2002 19:25 schreef Nosfer@tu het volgende:
nog een vraagje....

waar kan je bomen selecteren? tja stom he

ik heb goldmine enzo wel gevonden en weet hoe ik die moet editen, maar bomen?
Lama, al gevonden.

Wel een andere vraag, hoe maak je waygates active?
en kan je 2 waygates naar 1 andere laten verwijzen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJT
Sorry daar kank je niet mee helpen. Kheb ze zelf namelijk nog niet gebruikt.....
Ennuhhh ik post liever geen url omdat ik dan minder zeker ben van feedback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJT
Nou.....Kheb intussen alweer een hoop gefixed. En ik heb een website gemaakt met de uitleg over de map. Check hier: http://clik.to/DME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga ook maar es beginnen aan een mappie :D
Ik wil een soort scenario maken of een rpg multiplayer map. Njah, kben wel weer ffkies bezig :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 04 juli 2002 13:55 schreef TepelStreeltje het volgende:

[..]

dat vroeg ik me dus ook af :)
is al een oudje geloof ik...
Thundercats ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een tut over hoe je watervallen en zo kan maken want dat krijg ik niet voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo wat vindt je hier van :D... Alleen jammer dat de hydralisk geluiden hebben...

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~veen4870/haha.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

hey een ORC uit warhammer 40.000 :)

ik wist dat er starcraft poppetjes in zaten maar workshop poppetjes niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 07 juli 2002 20:55 schreef thekillerbean het volgende:
Zo wat vindt je hier van :D... Alleen jammer dat de hydralisk geluiden hebben...

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~veen4870/haha.jpg
waar heb je die figures vandaan? ik kan ze namelijk nergens vinden in de Editor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 08 juli 2002 16:02 schreef Enfermidade het volgende:

[..]

waar heb je die figures vandaan? ik kan ze namelijk nergens vinden in de Editor
http://www.wc3campaigns.com/ bij deze site kun je een soort "patch" downloaden waarmee alle voorwerpen ge-unlocked wordt.
Staat bij Downloads -> Tools

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Op zaterdag 06 juli 2002 23:07 schreef mrjoint het volgende:
Nou.....Kheb intussen alweer een hoop gefixed. En ik heb een website gemaakt met de uitleg over de map. Check hier: http://clik.to/DME
ik zal je ff mijn mening over die map mailen, dat beloof ik hier bij :)
ben nu ff die map doen :)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

klaar met map :)
lachen die draken, had op een gegeven moment groepje van 10 draken (2black, 2red, 2green, 2blue en 2 bronze) allemaal inmune voor magic, (behalve die blakc :\)
en dan rellen maar!
map is erg mooi gedaan, die tome's of power zijn ook sweet. (level 10 uhm, mountainking heten ze geloof ik, doen erg veel pijn :) )
ik mis alleen een beetje meer creeps, en misschien wat meer doodads in het level, minder symmetry kan ook wel denk ik...
(die schepen bij de bruggen bijv)

verder bleef het geluid van de draak zo lang hangen... werd erg iriitant opt laatst...

hitpoints van draak in de regen is misschien ook te laag, je kan geen grote groep killen met die draak alleen, dus zo zinvol issie eigenlijk niet... (na een paar elven archers schoten issie dood...)

verder wil ik wel zeggen dat het een uitermate goed bedachte map is (in zen geheel) scripting is erg goed gedaan. misschien nog een idee om de AI beter te maken aangezien ik niet online kan spelen...

maar zoals ik al zei, top map! ;)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 09 juli 2002 11:04 schreef thekillerbean het volgende:

[..]

http://www.wc3campaigns.com/ bij deze site kun je een soort "patch" downloaden waarmee alle voorwerpen ge-unlocked wordt.
Staat bij Downloads -> Tools
hej bedankt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJT
Op dinsdag 09 juli 2002 14:00 schreef TepelStreeltje het volgende:
klaar met map :)
lachen die draken, had op een gegeven moment groepje van 10 draken (2black, 2red, 2green, 2blue en 2 bronze) allemaal inmune voor magic, (behalve die blakc :\)
en dan rellen maar!
map is erg mooi gedaan, die tome's of power zijn ook sweet. (level 10 uhm, mountainking heten ze geloof ik, doen erg veel pijn :) )
ik mis alleen een beetje meer creeps, en misschien wat meer doodads in het level, minder symmetry kan ook wel denk ik...
(die schepen bij de bruggen bijv)

verder bleef het geluid van de draak zo lang hangen... werd erg iriitant opt laatst...

hitpoints van draak in de regen is misschien ook te laag, je kan geen grote groep killen met die draak alleen, dus zo zinvol issie eigenlijk niet... (na een paar elven archers schoten issie dood...)

verder wil ik wel zeggen dat het een uitermate goed bedachte map is (in zen geheel) scripting is erg goed gedaan. misschien nog een idee om de AI beter te maken aangezien ik niet online kan spelen...

maar zoals ik al zei, top map! ;)
Hey bedankt man! Eerste duidelijke goede reactie .... *D

Maaruhh...kweet niet welke versie jij gebruikt hebt. Maar tegenwoordig is het zow. Dat de draken die je op de berg kan kopen bijna geen food kosten. En kan je zo dus een veel grotere army dan je tegenstanders in je bezit krijgen. Dit is dus het voordeel. Ik loop op het moment eigenljk alleen nogmaar te stoeien met de movie sequences....Ik krijg het maar niet voor elkaar om een camera voor ALL PLAYERS te apply`en :(

Maar ontzettend bedankt voor je reactie! Toch niet helemaal voor niks 40 uurtjes in gestoken...(achjah tis vakantie :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Laatst online: 14-09 19:07
ik weet niet of jullie het al gevonden hadden maar in de editor rechts onderin de hoek zit die GEM uit Diablo2 weer..

game activated / game deactivated
maar wat t nu doet :?

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krush
  • Niet online
Iemand enig idee hoe je w3m files uit die .mpq kan halen? Ik wil graag scenario levels editten maar ik kan er niet bij :(

Doors, windows in the house are used for their emptyness; thus, we are helped by what is not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dud3
Op woensdag 10 juli 2002 16:03 schreef Lord_Mithril het volgende:
ik weet niet of jullie het al gevonden hadden maar in de editor rechts onderin de hoek zit die GEM uit Diablo2 weer..

game activated / game deactivated
maar wat t nu doet :?

[sign]
NO MORE NETWERK BEHEER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
[/sign]
Check je sig ff ;)
QWERTY; juist? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Op woensdag 10 juli 2002 01:04 schreef mrjoint het volgende:

[..]

Hey bedankt man! Eerste duidelijke goede reactie .... *D

Maaruhh...kweet niet welke versie jij gebruikt hebt. Maar tegenwoordig is het zow. Dat de draken die je op de berg kan kopen bijna geen food kosten. En kan je zo dus een veel grotere army dan je tegenstanders in je bezit krijgen. Dit is dus het voordeel. Ik loop op het moment eigenljk alleen nogmaar te stoeien met de movie sequences....Ik krijg het maar niet voor elkaar om een camera voor ALL PLAYERS te apply`en :(

Maar ontzettend bedankt voor je reactie! Toch niet helemaal voor niks 40 uurtjes in gestoken...(achjah tis vakantie :P)
hehe, die 40 uur wa shet zeker waard :)
en trouwens, jij bednakt, weer wat afwisseling van die normale maps.
ik ging er van uit dat ik niet meer draken konkopen, weet niet hoe dat zit, niet uitgeprobeerd, AI is niet zo uitdagend... dus 2 draken bij uitgang van zen basis gezet, en dan doettie nix meer...

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05:08
Kan iemand me hier misschien een klein beetje helpen met level editor? Er zit zo'n level bij voor vier spelers waarbij iedere speler 1 hero kan besturen (in het mapje scenario oid). Kan iemand dat ombouwen tot een 2 speler level waarbij je elk 2 hero's kan besturen :?. Met zo'n tweeen dat level doen is namelijk toch wel moeilijk :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met zijn 2en controlle over 1 ras? (of units)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05:08
Ik weet niet of je het level ooit heb gedaan, maar dat is dus niet een normaal level met een basis oid. In het begin krijgt elke speler 1 wisp waarmee je dan een hero kan kiezen waarmee je dan kan spelen tegen stapels creeps. Probleem is dus dat er geen AI aanwezig is en met z'n tweeen stapels creeps verslaan die ontworpen zijn voor vier hero's is wat lastig. Daarom wil ik graag dat beide spelers twee hero's kunnen besturen in plaats van 1 zodat het een beetje te doen is. Probleem is dat ik niet zoveel kaas heb gegeten van die editor en dat level werkt met allemaal scripted dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Op donderdag 11 juli 2002 11:02 schreef Hielko het volgende:
Ik weet niet of je het level ooit heb gedaan, maar dat is dus niet een normaal level met een basis oid. In het begin krijgt elke speler 1 wisp waarmee je dan een hero kan kiezen waarmee je dan kan spelen tegen stapels creeps. Probleem is dus dat er geen AI aanwezig is en met z'n tweeen stapels creeps verslaan die ontworpen zijn voor vier hero's is wat lastig. Daarom wil ik graag dat beide spelers twee hero's kunnen besturen in plaats van 1 zodat het een beetje te doen is. Probleem is dat ik niet zoveel kaas heb gegeten van die editor en dat level werkt met allemaal scripted dingen.
ik denk dat je gewoon dat eerste stuk (waar je je hero moet kiezen) er uit moet gooien, en dus je favo hero's er in moet zetten, alleen dan een stukkie verder als dat hero kiezen.
het ering gooien van een hero lijkt mij niet zon probleem, kijk gewoon wat voor stats die "ouwe" hebben, en kopieer dat naar de nieuwe. (dus dat de items enzo mee gaan)
dan trap je dat oude stuk eruit, en kan je daar evt nog een mega monster neer pleuren voor als je het hele level heb gecleared.

controle over 2 hero's is niet zon probleem, je kan kiezen wie de owner is, dus appeltje eitje imo.

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Op donderdag 11 juli 2002 00:36 schreef TepelStreeltje het volgende:

[..]

hehe, die 40 uur wa shet zeker waard :)
en trouwens, jij bednakt, weer wat afwisseling van die normale maps.
ik ging er van uit dat ik niet meer draken konkopen, weet niet hoe dat zit, niet uitgeprobeerd, AI is niet zo uitdagend... dus 2 draken bij uitgang van zen basis gezet, en dan doettie nix meer...
wou nog ff een opmerkinkie derbij zetten, het level oogt zo saai, nergens een huisie of bergie (behalve dan DE berg :) )

en de omranden van het level moet je echt veranderen naar bergen/bossen whatever, is echt te saai...
nog ff wat meer doodads in het level pleuren en het is een toppertje :)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJT
Op donderdag 11 juli 2002 16:07 schreef TepelStreeltje het volgende:

[..]

wou nog ff een opmerkinkie derbij zetten, het level oogt zo saai, nergens een huisie of bergie (behalve dan DE berg :) )

en de omranden van het level moet je echt veranderen naar bergen/bossen whatever, is echt te saai...
nog ff wat meer doodads in het level pleuren en het is een toppertje :)
Wie bied zich aan??? Ik kan er namelijk geen kloot van wat het inrichten betreft.....Ik houd teveel van symmetrie :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dud3
*schop* ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
http://home.hccnet.nl/lord.mithril/WC3maps/mainroad.w3m
mijn worthy map. vind ik.
tis een 1vs1 map ..

meningen graag

[edit]
klein foutje eruit gehaald.. een paar creeps vielen al aan zo gouw je te dicht bij bouwde |:(

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoe je een goldmine toevoegt aan een map? is me nog niet gelukt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
Op zondag 14 juli 2002 19:20 schreef Single Guy het volgende:
weet iemand hoe je een goldmine toevoegt aan een map? is me nog niet gelukt :(
unit palette - neutral passive
dan de eerste onder buildings

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Op donderdag 11 juli 2002 18:24 schreef mrjoint het volgende:

[..]

Wie bied zich aan??? Ik kan er namelijk geen kloot van wat het inrichten betreft.....Ik houd teveel van symmetrie :9
ik was al beetje bezig hier en daar maar moet er wel tijd voor maken enzo, (ben meer met FF8 bezig :) )

maar ik zal zo wel ff kijken hoe en wat...

laat het nog wel ff weten :)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
goh stil hier.. jammer eigenlijk.. ik zou best wat maps willen zien (en wat feedback willen hebben op de mijne)

er zit btw een geinig bugje in de editor... check dit maar
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/lord.mithril/Pics/war3editbug.jpg

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dud3
Op maandag 15 juli 2002 22:41 schreef Lord_Mithril het volgende:
goh stil hier.. jammer eigenlijk.. ik zou best wat maps willen zien (en wat feedback willen hebben op de mijne)

er zit btw een geinig bugje in de editor... check dit maar
[afbeelding]
:P

nogmaals, check je sig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
Op maandag 15 juli 2002 22:48 schreef The_Dud3 het volgende:

[..]

:P

nogmaals, check je sig ;)
wat is er dan met mn sig? me dont get it

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dud3
Op maandag 15 juli 2002 22:50 schreef Lord_Mithril het volgende:

[..]

wat is er dan met mn sig? me dont get it
NO MORE NETWERK BEHEER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
typo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
ach joh dat boeit niet :) staat wel leuk :P

vertel me liever wat je van mn map vind :Y)

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8-Ball
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-11-2023

8-Ball

nee...gewoon nee

Hey luitjes,

p00pz0r_p4wn3r en ik hebben een nieuw type map gemaakt genaamd:
Sheep of the Hill
De bedoeling:
-Je begint met een barrack. Je kan maximaal 3 poppetjes bouwen.
-Je kan punten behalen door de schaap te zijn, elke seconde is 1 punt.
-Je word schaap door hem aan te vallen(in het begin staat er een schaap in het midden).
-De schaap kan harder lopen dan de rest, maar kan niet attacken en is in een slag dood.
-Diegene die de schaap is kan niet meer bouwen totdat hij weer dood is.
-Wie het eerst 150 punten heeft wint.

Een soort "King of the Hill" dus, maar dan voor Warcraft 3. Het is echt heel grappig om te spelen vooral op lans etc.

Hier kan je alvast een beta downloaden:
http://home.planet.nl/~gaill007/sheepofthehill1v23.w3m

//de link werkt nog niet, komt er aan over een halfuurtje ofzo//

One for the mony, one for the pope, it's the ****** return of the great white dope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8-Ball
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-11-2023

8-Ball

nee...gewoon nee

Op woensdag 17 juli 2002 22:02 schreef 8-Ball het volgende:

Hier kan je alvast een beta downloaden:
http://home.planet.nl/~gaill007/sheepofthehill1v23.w3m
Srry verkeerde link!!
dit is hem:
http://home.planet.nl/~gaill007/sheepofthehill1v24.w3m

One for the mony, one for the pope, it's the ****** return of the great white dope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omfg! :9~
Net via Kali de map gespeeld en het is phat! Echt te lollig, alleen we moeten wel nog het een en ander veranderen zodat het niet te snel saai wordt. Dus verwacht binnenkort:
-Meer units die je bij je barracks kan kopen(kosten geen geld).
-Wat meer decor in het level en wat bomen enzo om de schaap het wat moeilijker te maken.
-Als je een unit van een ander killed krijg je een goud waarmee je upgrades kunt kopen.
-Upgrades, o.a. Speed, armor, nieuwe units researchen etc.

Jaja, een nieuwe map soort heeft zijn visitekaartje achtergelaten bij wc3 online :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krush
  • Niet online
Ziet er leuk uit, die schaap-map. Goed idee (ik zal hem alleen niet testen omdat ik nooit multiplayer).
Anyway heeft iemand nou nog enig idee hoe je de scenario levels kan openen met de WorldEditor? Ik wil die scenario levels zo graag editten want een grote map van de grond af opbouwen kost veel te veel tijd (als je detail aan wil brengen iig).

Doors, windows in the house are used for their emptyness; thus, we are helped by what is not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 18 juli 2002 18:46 schreef Krush het volgende:
Ziet er leuk uit, die schaap-map. Goed idee (ik zal hem alleen niet testen omdat ik nooit multiplayer).
Anyway heeft iemand nou nog enig idee hoe je de scenario levels kan openen met de WorldEditor? Ik wil die scenario levels zo graag editten want een grote map van de grond af opbouwen kost veel te veel tijd (als je detail aan wil brengen iig).
Daarvoor heb je een programma nodig. MPQView, die opent de mpq files van Diablo 2, Warcraft III en andere Blizzard games. Alleen dan heb je wel een text file nodig die het programma helpt om te weten waar precies de files staan in de mpq. Dus ff zoeken op wat mapping sites of zoeken naar 'mpqview warcraft 3' met google. Dat programma hielp goed met het extracten van files uit diablo 2 bij mij. Dus ik denk dat het goed mogelijk is dat je de scenario's van WC3 ook uit WC3's mpq file kan extracten. Succes met zoeken :P

Oja, en ik heb me sheep map weer geupdate, binnenkort komt link(over uurtje ofzo) :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jawel mensen, luister zorgvuldig!

Er is een nieuw genre van Warcraft III maps gekomen: Sheep of the Hill! :o :o :o

Gemaakt door mij en Q-ball(8-Ball) :7.

De map...
Je speelt met maximaal 8 spelers en de bedoeling is om het schaap 300 seconden onder jouw bezit te houden. Bij het begin zie je een kewle cinematic en daarna heb je een barracks waarmee je units kan bouwen: Captain(soort footman, kost 0 gold, 2 food), Rifleman(5 gold, 4 food), Mortar Team(25 gold, 6 food). Je max food is 6 zodat je strategisch moet spelen. Goud verdien je door andermans units te slachten :P
Als je dan wat units hebt loop je naar het midden en attack je de schaap. Zodra je hem succesvol aanvalt ben jij in het bezit van de schaap. Voor elke seconde krijg je een punt, andere willen ook punten en proberen je schaap aan te vallen. Dus rennen met je schaap :9 Door het lollige en hectische concept van deze map is het erg leuk om deze map te spelen en wordt het niet snel saai. Als het je dan toch lukt om het schaap 300 seconden in je bezit te hebben, dan heb je gewonnen en zie je weer een kewle cinematic.

Probeer hem uit en zeg wat je er van vind!

http://home.planet.nl/~gaill007/sheepofthehill1v33.w3m

Graag tips, complimentjes, bugs die je ontdekt hier posten.

Sheep of the Hill 0wtjseh iedereen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJT
Op donderdag 18 juli 2002 21:12 schreef p00pz0r_p4wn3r het volgende:
Jawel mensen, luister zorgvuldig!

Er is een nieuw genre van Warcraft III maps gekomen: Sheep of the Hill! :o :o :o

Gemaakt door mij en Q-ball(8-Ball) :7.

De map...
Je speelt met maximaal 8 spelers en de bedoeling is om het schaap 300 seconden onder jouw bezit te houden. Bij het begin zie je een kewle cinematic en daarna heb je een barracks waarmee je units kan bouwen: Captain(soort footman, kost 0 gold, 2 food), Rifleman(5 gold, 4 food), Mortar Team(25 gold, 6 food). Je max food is 6 zodat je strategisch moet spelen. Goud verdien je door andermans units te slachten :P
Als je dan wat units hebt loop je naar het midden en attack je de schaap. Zodra je hem succesvol aanvalt ben jij in het bezit van de schaap. Voor elke seconde krijg je een punt, andere willen ook punten en proberen je schaap aan te vallen. Dus rennen met je schaap :9 Door het lollige en hectische concept van deze map is het erg leuk om deze map te spelen en wordt het niet snel saai. Als het je dan toch lukt om het schaap 300 seconden in je bezit te hebben, dan heb je gewonnen en zie je weer een kewle cinematic.

Probeer hem uit en zeg wat je er van vind!

[url="http://home.planet.nl/~gaill007/sheepofthehill1v33.w3m"]http://home.planet.nl/~gaill007/sheepofthehill1v33.w3m[/url]

Graag tips, complimentjes, bugs die je ontdekt hier posten.

Sheep of the Hill 0wtjseh iedereen >:)
Ik heb t ff geprobt op kali......maar ik moet toch zeggen dat het gauw saai word hoor... Je moet er ff wat leuks omheen verzinnen ofzow..... En die ventjes mogen ook wel wat goedkoper.....Soms heb je tegen het eind van het spel nog niet genoeg om een mortar team te kopen.
Maar....leuk gedaan! Just needs a finishing touch.
Pagina: 1 2 Laatste