Toon posts:

Direct3d / Geforce 256 / Direct X 8.1 ? help!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag warcraft 3 spelen. Helaas start deze niet op maar geeft de melding dat mn drivers niet goed zijn van me vid.kaart of dat ik dx 8.1 nog niet geinstalled heb.

1. Ik draai XP (standaard dx8.1 XP drivers, 8.1 installen heeft geen nut dus)
2. Ik heb een Geforce 256 waar ik de aanbevolen drivers draai waar warcraft om vraagt.

Als ik dxdiag draai en directdraw test, geeftie geen foutmelding.
Als ik de direct3d test draai 'passed' hij de directx7 test.. maar de geeft de volgende foutmelding op de 8.x test:

Direct3D test results: Failure at step 5 (GetDeviceCaps): HRESULT = 0x8876086a (3D not available)

HELP!? wat nu te doen? :(

systeem: tb 1,2ghz
mobo: abit kt7a
werkgeheugen: 512mb
beeldplank: gf 256 van creative

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-06 10:53
een geforce 256 is ook niet meer een van de jongste kaarten hoor..maar hij zou het moeten doen zou ik zo zeggen.. :) maar upgrade zou wel tof zijn denk ik..loopt warcraft wel ff wat beter :)

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

• dlmh
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:13

dlmh

Lo-Fi

Gebruik je de standaard drivers van XP voor je GF256 of wat nieuwere Detonators ??? Ik kan aanbevelen om bijv. v21.83 te installeren (te krijgen op : www.reactorcritical.com) !
Muchos geluk!

“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?” - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
ja natuurlijk, maar mijn kaart wordt ondersteunt door warcraft 3, aldus de manual.. ik zou graag oplossing zien!

Iemand ervaring met dit probleem?

Verwijderd

Topicstarter
iemand? :\

Verwijderd

Vaag...

Heb zelf een GeforceDDR en die draait prima met WC3 onder XP..

Oplossing heb ik helaas niet, wat voor MB heb je? als er een via chip op zit, nieuwste via 3in1 geïnstalleerd?
Pagina: 1