Hoi, volgend jaar naar de universiteit en zit erover te denken binnenkort een laptop te kopen. na bezoeken van talloze websites van merken en prijzen kom ik toch niet echt verder.
Ik zoek:
- Een lichte laptop (rond 2 kilo)
- Dun (circa 2 cm)
- Minimaal p3 700 of atlon processor
- Zonder al die flauwekul zoals cd branders of dvd (niet nodig en = extra kosten)
Verder is het probleem dat ik geen flauw idee heb welk merk dit bied. Eventueel mag het een ouder type zijn als daardoor de prijs naar beneden kan. 700 mhz whatever is ok.
De prijs?
Zo rond de 1500 euro.
Acer travelmate oudere types voldoen hier ongeveer aan, maar wie kan me wat op weg helpen met types, merken laptops die aan bovenstaande eisen voldoen voor 1500 euro, thanks!
Ik zoek:
- Een lichte laptop (rond 2 kilo)
- Dun (circa 2 cm)
- Minimaal p3 700 of atlon processor
- Zonder al die flauwekul zoals cd branders of dvd (niet nodig en = extra kosten)
Verder is het probleem dat ik geen flauw idee heb welk merk dit bied. Eventueel mag het een ouder type zijn als daardoor de prijs naar beneden kan. 700 mhz whatever is ok.
De prijs?
Zo rond de 1500 euro.
Acer travelmate oudere types voldoen hier ongeveer aan, maar wie kan me wat op weg helpen met types, merken laptops die aan bovenstaande eisen voldoen voor 1500 euro, thanks!