Toon posts:

Op zoek naar een DVD speler met....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

ik ben opzoek naar een dvd speler.
Hetgeen wat me echter de hele tijd opvalt is dat bij alle dure modellen, waar allerlei functionaliteiten opzitten die de beeld kwaliteit ten goede komen, ook dd5.1 en dts decoders zitten.
Dit wil ik eigenlijk niet, aangezien de dvd speler aan een Denon 3802 komt te hangen. Deze zal dan het decoden voor zijn rekening nemen.
Weet iemand een model dat wel de dts en dd5.1 signalen kan lezen en voor de rest uitblinkt in beeldkwaliteit.
Verder vind ik het belangrijk dat hij vcd/svcd kan afspelen. Ook dvd audio is een wenselijke feature.

Bij voorbaat dank.

Verwijderd

Ik kan het mis hebben, maar qua beeldkwaliteit zul je niet veel verschil zien bij dvd spelers. En die technieken die bij de duurdere modellen genoemd worden zijn grotendeels verkooptermen

Verwijderd

Als je al een Denon reciever hebt, dan zou ik aanraden om ook een denon dvd speler te kopen. Denon staat er om bekend dat ze hele goede dvd spelers verkopen

• Duck-Twacy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-10-2024

Duck-Twacy

I'm hit!

Een Denon DVD-2800 bijvoorbeeld (heeft geen DVD-A en wordt daarom hier en daar al wat goedkoper aangeboden).

Afbeeldingslocatie: http://www.lookenlisten.nl/img/producten/DVD-2800.jpg
mooi apparaat

2 crush your enemies, 2 win the Tournament

• Asclepius
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:14
Op vrijdag 21 juni 2002 15:21 schreef Zoetepils het volgende:
Ik kan het mis hebben, maar qua beeldkwaliteit zul je niet veel verschil zien bij dvd spelers. En die technieken die bij de duurdere modellen genoemd worden zijn grotendeels verkooptermen
Daar ben ik het zelf niet helemaal mee eens. Je kan namelijk wel degelijk het verschil zien tussen een goedkoop no-name dvd-spelertje en een goede dvd-speler van een duurder merk. Niet alleen de beeldkwaliteit zal beter zijn, maar ook bijvoorbeeld de afwerking en de duurzaamheid. Iets als een stil loopwerk is voor sommigen bijvoorbeeld ook belangrijk, net zoals verschillende mogelijkheden.

Verwijderd

wat dat aangaat: Denon's hebben niet een stil loopwerk. Een vriend van mij heeft er namelijk één en die kun je van een afstandje van ongeveer 4 meter met de muziek zachtjes nog horen.

Verwijderd

Topicstarter
Maar hoe zit het dan met SCVD's en de denon?

Verwijderd

Op vrijdag 21 juni 2002 15:21 schreef Zoetepils het volgende:
Dat heb je zeker mis. Er zit wel degelijk veel verschil tussen goedkope troep en duurdere merken.

Een pioneer is bv al stukken beter dan en hiteker,yamakawa, aldi of superpech. Een onkyo is qua beeld weer stukken mooier dan een pioneer. Daarnaast heb je het voordeel dat een merk minder snel vastloopt dan de niet merken.

Verwijderd

neem de volgende speler:

JVC XV-S300 BK

Ik heb deze ook. Speelt vcd en SVCD af en de beeld kwaliteit is gewoon goed. Ook DVD audio wordtt afgespeeld.

http://www.vcdhelp.com/dvdplayers.php?DVDnameid=1060&Search=Search&#comments

Succes!!!!!!!!
Pagina: 1