Daar gaatie hoor, niet lachen, maar ik weet gloof ik nogsteeds niet wat dat gedoe met al die koeien nou inhoud. Ik heb er wel vage dingen over gehoord, maar kan iemand mij Uitleggen Wat/waarom/wie/hoe/wat/waar en daarmij mij proberen over te halen om eraan mee te doen... En let op! Ik snap niets en ik ben heel erg dom, dus niet te snel!
hier ff een blik werpen: www.tweakers.net/reviews/123
Verwijderd
We zijn bezig om een encryptie code te breken met als doel het bewijzen dat ook deze code niet totaal veilig is...
we doen dat op een collegiale manier, met veel lol
en met veel statistieken !
als voorbeeld ... wij (onze groep) heeft afgelopen vrijdag nog een lan-party gehouden
zo kan je in je eentje sparen of bij een sub-groep staan als je regelmatig in de ranglijst wilt staan de onno hier en op tweakers.net plaatst... voor een complete lijst van sub-groepen verwijs ik je naar www.dutchpowercows.org
tevens help je de beste groep ter wereld (al meer dan 50 dagen op de nr. 1 plek)
EN je moet maar zo denken ... doet je pc'ook eens wat "nuttigs"

als je mee doet welkom en veel plezier !!!!
greetz * Proxy 71
we doen dat op een collegiale manier, met veel lol
als voorbeeld ... wij (onze groep) heeft afgelopen vrijdag nog een lan-party gehouden
zo kan je in je eentje sparen of bij een sub-groep staan als je regelmatig in de ranglijst wilt staan de onno hier en op tweakers.net plaatst... voor een complete lijst van sub-groepen verwijs ik je naar www.dutchpowercows.org
tevens help je de beste groep ter wereld (al meer dan 50 dagen op de nr. 1 plek)
EN je moet maar zo denken ... doet je pc'ook eens wat "nuttigs"
als je mee doet welkom en veel plezier !!!!
greetz * Proxy 71
Persoonlijk?
kom dan eens langs op irc
kanaal: #dpc
server: irc.sorcery.net
mooooooh
kom dan eens langs op irc
kanaal: #dpc
server: irc.sorcery.net
mooooooh
Ik snap een beetje het idee, heb ook ff de rest doorgelezen...
strax komt er een derde bak ... en een netwerk, en dan kan ik in princiepe wel met 3 pc's tegelijk meedoen (2x 24/7 en eentje alleen overdag)
strax komt er een derde bak ... en een netwerk, en dan kan ik in princiepe wel met 3 pc's tegelijk meedoen (2x 24/7 en eentje alleen overdag)
Verwijderd
Vork!..Ook al geronselt voor de DPC?..ik ook al, alleen ze weigeren mij een paswoord te sturen..*grmbl*..Ik heb ivo@distributed.net al gemailed maar ook hij weigert te antwoorden..
Uhm... MeneerTim... kijk hier eens... een knopje 'Please email me my password'!!!
Verwijderd
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 08 oktober 2000 23:00 schreef Onno het volgende:
Uhm... MeneerTim... kijk hier eens... een knopje 'Please email me my password'!!! :D[/quote]Ehm..werkt dat zo?
..Inmiddels, na 48 uur eindelijk email ontvangen. Maar ik vrees dat dat aan superweb lag en niet aan distributed.net
Uhm... MeneerTim... kijk hier eens... een knopje 'Please email me my password'!!! :D[/quote]Ehm..werkt dat zo?
Verwijderd
He Vork!
Ik heb een koetje, en mijn vriend ook...
Het is helemaal te gek! Vooral als je van statistieken houdt!
Ik kan me geen leven zonder koe meer voorstellen en mijn vriend al helemaal niet...
Welkom trouwens Vork en Meneer Tim!
Ik heb een koetje, en mijn vriend ook...
Het is helemaal te gek! Vooral als je van statistieken houdt!
Ik kan me geen leven zonder koe meer voorstellen en mijn vriend al helemaal niet...
Welkom trouwens Vork en Meneer Tim!
Pagina: 1