Toon posts:

Ultimatie Newbie/Groentje/Digibeten vraag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Daar gaatie hoor, niet lachen, maar ik weet gloof ik nogsteeds niet wat dat gedoe met al die koeien nou inhoud. Ik heb er wel vage dingen over gehoord, maar kan iemand mij Uitleggen Wat/waarom/wie/hoe/wat/waar en daarmij mij proberen over te halen om eraan mee te doen... En let op! Ik snap niets en ik ben heel erg dom, dus niet te snel!

• Gulpener
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-08-2024

Gulpener

zelluf!

hier ff een blik werpen: www.tweakers.net/reviews/123

Verwijderd

Topicstarter
ik wil persoonlijk enthousiast gemaakt worden door een van de leden!

Verwijderd

We zijn bezig om een encryptie code te breken met als doel het bewijzen dat ook deze code niet totaal veilig is...

we doen dat op een collegiale manier, met veel lol :) en met veel statistieken !

als voorbeeld ... wij (onze groep) heeft afgelopen vrijdag nog een lan-party gehouden

zo kan je in je eentje sparen of bij een sub-groep staan als je regelmatig in de ranglijst wilt staan de onno hier en op tweakers.net plaatst... voor een complete lijst van sub-groepen verwijs ik je naar www.dutchpowercows.org

tevens help je de beste groep ter wereld (al meer dan 50 dagen op de nr. 1 plek)

EN je moet maar zo denken ... doet je pc'ook eens wat "nuttigs" :) :)

als je mee doet welkom en veel plezier !!!!

greetz * Proxy 71

• Scraper
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-05 15:05

Scraper

ErikJ

Persoonlijk?

kom dan eens langs op irc
kanaal: #dpc
server: irc.sorcery.net

mooooooh }:O

Verwijderd

ben het helemaal met proxy 71 eens :P:P

Verwijderd

Topicstarter
Ik snap een beetje het idee, heb ook ff de rest doorgelezen...

strax komt er een derde bak ... en een netwerk, en dan kan ik in princiepe wel met 3 pc's tegelijk meedoen (2x 24/7 en eentje alleen overdag)

Verwijderd

das heel mooi wij heten je van harte welkom MUOOOOOOOOOOH }:O}:O}:O:P

Verwijderd

Topicstarter
loei!
(ff op dat irc kanaaltje kijken)

Verwijderd

Vergeet niet de DPC te joinen !!!!!!!!!

Verwijderd

Vork!..Ook al geronselt voor de DPC?..ik ook al, alleen ze weigeren mij een paswoord te sturen..*grmbl*..Ik heb ivo@distributed.net al gemailed maar ook hij weigert te antwoorden..

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Uhm... MeneerTim... kijk hier eens... een knopje 'Please email me my password'!!! :D

Verwijderd

}:O Vork: Welcome to the Force, son! ;) }:O

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 08 oktober 2000 23:00 schreef Onno het volgende:
Uhm... MeneerTim... kijk hier eens... een knopje 'Please email me my password'!!! :D[/quote]Ehm..werkt dat zo? :D ..Inmiddels, na 48 uur eindelijk email ontvangen. Maar ik vrees dat dat aan superweb lag en niet aan distributed.net

Verwijderd

He Vork!
Ik heb een koetje, en mijn vriend ook...
Het is helemaal te gek! Vooral als je van statistieken houdt! :)
Ik kan me geen leven zonder koe meer voorstellen en mijn vriend al helemaal niet...

Welkom trouwens Vork en Meneer Tim! :)

Verwijderd

Damn, wist niet dat we ook al een t.net fanclub hadden ;), kan ik btw ook joinen?
Pagina: 1