Toon posts:

Nintendo (8-bit)

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen, ik ben hier nieuw, ik heb een vraagje, ik heb nog zo'n oude nintendo van 8-bit, kan ik daar iets leuks mee doen? verbouwen ofzo :? Ik zou graag willen weten of ik hem zo kan maken dat ik hem in me pc kan bouwen en dan spelen via het beeldscherm enzo....maar dat zal vast wel niet lukken ;)

Als jullie wat info hebbe, reageer hier dan ff op,
Greetzzz Rik

• nadd
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-07 16:26
Moet je op de frontpage zoeken was een keer een kerel die had vijf consoles in zn systeem gebouwd dus die nes van jou kan waarschijnlijk makkelijk ;-)

Verwijderd

Tja...ehh, je kunt 'm natuurlijk wel op de een of andere manier in je PC proppen. Kijk anders eens in het forum (search op casemod) rond wat er aan casemods is gemaakt door anderen en tracht zo zelf een goed idee op te doen! suc6 en welkom :)

Verwijderd

Topicstarter
hahaha bedankt, kzal ff kijken :D

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
er was ook ooit iemand die z'n pc in die nintendo gepropt had
das pas flex :P

Verwijderd

Topicstarter
Jah dat moet ik hebbe, onder de cd-rom drive gewoon dat ding voor die kasettes van de Nintendo, zowiets wil ik bouwe...Met paar ledjes durbij...kga straks ff kijken hoe die kast vanbinnen werkt...
PS: Die iemand had die ook plaatjes ervan? Zojah, waar?

• TDLofCC
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-06 09:27
[topic=359380/1/25]

En gebruik daarna de Search ...
http://gathering.tweakers.net/forum/find

Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.

• robbert
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-08 23:25
Spykey: Geen greetx etc onder je posts zetten dat vinden sommige mensen hiet verschrikkelijk irritant en verder welkom

Verwijderd

Topicstarter
ok bedankt ;)

• Ralpy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-02 22:37
neej, niet slopen, nes is cool. Gewoon lekkere simpele spellen.. heerlijk!

Verwijderd

Bedenk iets creatiefs, gebruik google desnoods, en kom dan terug.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.