Toon posts:

Gebrande DVD's niet herkend in andere DVD-speler

Pagina: 1
Acties:
  • 308 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit momenteel met een probleem ik heb een ricoh dvd+rw brander.
als ik divx en data op mijn dvd heb gebrand ziet mijn andere dvd speler in me andere computer hem niet
tevens doet hij het in geen 1 dvd speler alleen de dvd+rw waarmee ik hem heb gebrand.

wie kan mij hier mee helpen

Verwijderd

dan is je die dvd speler niet compatible met dvd+rw/+r

ik heb de ricoh mp5125a
en een nieuwe dvd speler die alles leest.

Verwijderd

Topicstarter
Deze computer is gloednieuw ze hebben er ook een dvd speler bijgeleverd die en dus een dvd brander maar die dvd speler ziet hem niet dat is toch een slechte zaak

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
mijn nerd Creative kan ook geen DVDrw's lezen :(

heb je toevallig een Creative DVD speler..........

PIII 800@804 Mhz

• Twynn
  • Laatst online: 29-01 07:49
Titel even een beetje verbeterd :)

Verwijderd

tja... dat is lullig... maar wel te verwachten... Het is niet voor niets dat blijkt dat maar ongeveer 30-40% van de dvd spelers DVD+R kunnen lezen tegen 80-90% van de DVD-R... tja.. als je over een tijdje weer een nieuwe DVD speler koopt heb je dat probleem niet. Want dat worden ze als het goed is wel ondersteund. Alleen omdat Micro$oft ervoor gekozen hebben.

Ik houd het gewoon op DVD-R. Goedkoper en VEEL beter uitwisselbaar. Als je trouwens die 'oude' dvd speler weg moet doen... (gratis) dan ben ik wel geintereseerd! :p

• Noedelsupke
  • Laatst online: 18-07-2023
Op vrijdag 21 juni 2002 15:01 schreef ViperGTS het volgende:
mijn nerd Creative kan ook geen DVDrw's lezen :(

heb je toevallig een Creative DVD speler..........
ik heb nu nieuwe firmware gedownload en nu kan ik DVDR's lezen *D

dus ik zou zeggen probeer eens nieuwe firmware :)

PIII 800@804 Mhz

• siggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-03 06:56

siggy

Wait.... what?

Op vrijdag 21 juni 2002 16:21 schreef snatcher het volgende:
tja... dat is lullig... maar wel te verwachten... Het is niet voor niets dat blijkt dat maar ongeveer 30-40% van de dvd spelers DVD+R kunnen lezen tegen 80-90% van de DVD-R... tja.. als je over een tijdje weer een nieuwe DVD speler koopt heb je dat probleem niet. Want dat worden ze als het goed is wel ondersteund. Alleen omdat Micro$oft ervoor gekozen hebben.

Ik houd het gewoon op DVD-R. Goedkoper en VEEL beter uitwisselbaar. Als je trouwens die 'oude' dvd speler weg moet doen... (gratis) dan ben ik wel geintereseerd! :p
als de + de standaard word, wat heb je dan aan de -??

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

Verwijderd

de dvdspelers die ik heb pakken wel de dvd-r's. en bij mijn vrienden en familie ook. Daar doe ik het voor. Ik ga nu niet zomaar weer een andere dvd speler kopen....

Ik brand alleen voor eigen gebruik en daarvoor is het perfect. Goedkoop, etrouwbaar en zeer goed uitwisselbaar.
Pagina: 1