Crimson Skies

Pagina: 1
Acties:

• Liquid
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Kan iemand Crimson Skies draaien op WinME? (met een savage 4 kaart eventueel?)

Mij lukt het niet.

Ik wil alleen zeker weten of het door winme komt of mijn video kaart

• Liquid
  • Niet online
kom op man... heeft niemand dit spel met winme gespeeld?

Verwijderd

Welk spel? >:)

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:09
Ja C S loop op ME hoor want ik heb geen problemen hoor .

en het is echt en vet spel hoor.
ps joystik word wel aanbevolen hoor ..grinn anders kan je het wl vergeten .

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• Liquid
  • Niet online
Damn, komt dus door mijn videokaart....

Weet je hoelang het duurde voordat ik het spel had (177mb) met mijn 56k modem en een superweb verbinding :(

Verwijderd

joystick aanbevolen? mwoah ik ben toch redelijk ver gekomen met toetsjes :) (muis is een hel)

Verwijderd

Hebben jullie toevallig ook last van constante harddiskgeratel, niet zozeer ingame, maar vooral in het menu, zodat bv scrollen erg houterig gaat?

• oVRoM
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Spel gaat idd lekker soepel, maar in het menu gaat het soms zeer langzaam (Athlon 750/128mb ram/win2k). Ook goed te merken aan de muziek, om de paar seconden even een geluid alsof er een gsm ofzo in de buurt komt...

• Liquid
  • Niet online
het menu'tje is inderdaar een beetje houtering bij mij, maar ingame heb nog niet kunnen bewonderen ;(

Verwijderd

Het spel heeft meer bugs dan een dierentuin maar goed het is wel een tof spel dus dat zien we graag door de vingers. Zit er al iemand in het level waar je maatjes gevangen zitten in een zeppelin en jij moet dokken met die sigaar voordat ie ontploft ? Nou ik wel en dat docken met dat ding lukt voor geen meter..iemand help ?

Verwijderd

Loopt als een trein c s zelfs in het menu
geen problemen:+ moet wel zeggen dat het
op een Athlon 900 mhz + 400 sdram loopt.

Verwijderd

Dit spel heerst. Loopt ook als een tiet (in ME)
Was "A" niet autodock? of is dat dan uitgeschakeld? ik ben nog niet zo ver.

• Liquid
  • Niet online
[illegaal bezig, kijk om als je niets van wilt horen]

Hebben jullie allemaal the MYTH versie?

[illegaal bezig, kijk om als je niets van wilt horen]

Verwijderd

Autodock werkt dan niet, helaas...

MYTH ?? zegt me nix....

Verwijderd

100xnixxan:

je moet vanaf de achterkant van die russische zeppelin met weinig snelheid aan komen vliegen. je kunt gewoon door de staartvleugel van de zeppelin heenvliegen dus die hoef je niet te ontwijken.

ga zo dicht mogelijk op die sigaar vliegen en probeer gewoon die haak te raken (ik heb er ook best lang over gedaan maar het is me uiteindelijk wel gelukt.

tip: neem een lange aanloopbaan

suc6

• Kolky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-01 19:53

Kolky

subtitle not available

Ik krijg een melding dat ik Direct X moet bijwerken. Als je dat dan doet, dan zegt DxSetup vervolgens dat het niet nodig is om DirectX bij te werken, omdat de nieuwste versie er al opstaat. :?

• glrfndl
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
haha, dat is de razor1911 release zeker, die crack deugde niet, moet je hem maar kopen.
(of de fix van deviance downen :P)

Prepare for unforeseen consequences

Verwijderd

Boppie :

100xnixxan:
je moet vanaf de achterkant van die russische zeppelin met weinig snelheid aan komen vliegen. je kunt gewoon door de staartvleugel van de zeppelin heenvliegen dus die hoef je niet te ontwijken.

ga zo dicht mogelijk op die sigaar vliegen en probeer gewoon die haak te raken (ik heb er ook best lang over gedaan maar het is me uiteindelijk wel gelukt.

tip: neem een lange aanloopbaan

heb ik dus ook volgens mij al geprobeerd, ik heb zelfs een keer de helicopter genomen en echt met nul snelheid er tegen aangevlogen (het haakje dan) maar hij pakte hem niet. Had je alle vijanden al afgeschoten ?

• Liquid
  • Niet online
ik heb het bij een vriend van me gespeeld.... gewoon proberen joh

Speed staat normaal op 9... net het op 5 .. langzaam vliegen.

En "a" steeds herhalen totdat je zo'n automatisch ingame filmpje ziet
Pagina: 1