Tierelier
dat ding zal heus wel als goede onderzetter kunnen functioneren
Hehe mag hier eigelijk niet volgens mij ....
Maar ja ben happy
dus kijk ff 
EDIT
Volgens mij is het wel een preciezie brander alleen hij heeft wat weinig buffer verder mooi ding hoewel ik zelf dvdeo RIPPER gebruik
Succes met je aankoop
Maar ja ben happy
EDIT
Volgens mij is het wel een preciezie brander alleen hij heeft wat weinig buffer verder mooi ding hoewel ik zelf dvdeo RIPPER gebruik
Succes met je aankoop
doe ff normaal pleazzzeOp vrijdag 21 juni 2002 14:53 schreef biertje-blijf-bij-me het volgende:
dat ding zal heus wel als goede onderzetter kunnen functioneren
Denk dat je jaloers bent
Bedoel iemand koopt een duur ding vraagt advies ga jij hem lopen afkraken met onderzetter
Denk dat jij dan de LOSER bent i'm sorry
Je had het ook van tevoren kunnen vragenOp vrijdag 21 juni 2002 14:47 schreef JorisdeKloris het volgende:
Ik heb onderstaadn app. gekocht:
http://samsungelectronics.com/odd/dvd_ram_r/mr_a02b.html
Een goed of slechte koop?
J0ris
A donkey is a lonely bloke, he hardly ever gets to poke
Volgens mij was de DVD-RW juist in opkomst voor standaardisering. En ik geloof dat dit nou net niet zo een DVD speler is.
Maar dat weet ik niet zeker kan het nog even nazoeken. In dat geval als dit niet de standaard wordt dan kan het in de toekomst nog gaan tegenvallen.
Kan iemand wat zinnigs over mijn opmerking melden? Ik heb het gevoel dat ik dit zo half uit de lucht grijp
Ik zoek het ff op kan ik mijn melding altijd nog wijzigen
Edit, dit vond ik in een ander topic
[qoute]DVD+RW kan je DVD-r gebruiken het verschil zit 'm in het RW gedeelte.
DVD+RW is in bijna elke DVD-speler te lezen.
DVD+RW lijkt op dit moment ook DE STANDAARD der diverse standaarden te worden op DVD gebied.
DVD-ram moet je helemaal buiten beschouwing laten naar mijn idee.[/qoute]
Als ik het goed zie kan die speler van je geen DVD-RW aan dus ik betwijfel of het een juiste koop was.
Maar dat weet ik niet zeker kan het nog even nazoeken. In dat geval als dit niet de standaard wordt dan kan het in de toekomst nog gaan tegenvallen.
Kan iemand wat zinnigs over mijn opmerking melden? Ik heb het gevoel dat ik dit zo half uit de lucht grijp
Ik zoek het ff op kan ik mijn melding altijd nog wijzigen
Edit, dit vond ik in een ander topic
[qoute]DVD+RW kan je DVD-r gebruiken het verschil zit 'm in het RW gedeelte.
DVD+RW is in bijna elke DVD-speler te lezen.
DVD+RW lijkt op dit moment ook DE STANDAARD der diverse standaarden te worden op DVD gebied.
DVD-ram moet je helemaal buiten beschouwing laten naar mijn idee.[/qoute]
Als ik het goed zie kan die speler van je geen DVD-RW aan dus ik betwijfel of het een juiste koop was.
goh, hier heb ik over geleerd op school. Dit is een bepaalde menselijk reactie die iedereen vertoond als men iets duurs hefet gekocht waarvan men niet helemaal zeker is of het de beste is. Dan ga je daarna nog steeds de markt bekijken. in folders kijken of je product ergens anders goedkoper is of juist duurder, zodat je weet of je goed hebt gedaan of juist niet...
maar dit terzijde
maar dit terzijde
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl
Verwijderd
joh als jij nou gewoon effe normaal doet. Als iemand een grap maakt is zo'n reactie niet nodig.Op vrijdag 21 juni 2002 14:54 schreef djgero het volgende:
[..]
doe ff normaal pleazzze
Denk dat je jaloers bent
Bedoel iemand koopt een duur ding vraagt advies ga jij hem lopen afkraken met onderzetter
on topic:
geinig dinnetje hoor, wat kost zo'n ding?
poephoe.....die is snel op z'n pikie getrapt......(smillies begrijpen is moeilijk...blijkbaar)Op vrijdag 21 juni 2002 14:54 schreef djgero het volgende:
[..]
doe ff normaal pleazzze
Denk dat je jaloers bent
ten eerste....eerst kijken of iets goed is voor dat je het koopt
ten tweede .... het was een grapje......
ok sorryOp vrijdag 21 juni 2002 15:02 schreef biertje-blijf-bij-me het volgende:
[..]
poephoe.....die is snel op z'n pikie getrapt......(smillies begrijpen is moeilijk...blijkbaar)
ten eerste....eerst kijken of iets goed is voor dat je het koopt
ten tweede .... het was een grapje......
maar ja klinkt tog dom als onderzetter maar goed zal het vergeten
heb net nog ff vergeleken met andere dvdrom branders of hoe het mag heten deze komt WEL goed uit de tests
Het is inderdaad een mooi apparaatje.
Helaas heeft één van mijn voorgangers een beetje gelijk: DVD-RAM is een stervende standaard. Je zult hem dus niet kunnen gebruiken om DVD-filmpjes op een RW te schrijven, aangezien DVD-RAM alleen kan worden afgespeeld op een DVD-RAM speler.
Hij heeft wel 1 ding wat ik nog niet eerder gezien heb op een DVD-RAM drive: hij kan ook DVD-R schrijven. En die zijn dan wel weer af te spelen op DVD spelers. De schijfjes zijn niet de goedkoopste, maar toch nog altijd een hele stapel gigabytjes voor weinig geld
Al met al: Leuke speler, maar ik hoop dat je er niet al te veel voor hebt betaald. Een leuke DVD+RW drive van Philips/HP was interessanter geweest (maar dat is heel persoonlijk natuurlijk).
Helaas heeft één van mijn voorgangers een beetje gelijk: DVD-RAM is een stervende standaard. Je zult hem dus niet kunnen gebruiken om DVD-filmpjes op een RW te schrijven, aangezien DVD-RAM alleen kan worden afgespeeld op een DVD-RAM speler.
Hij heeft wel 1 ding wat ik nog niet eerder gezien heb op een DVD-RAM drive: hij kan ook DVD-R schrijven. En die zijn dan wel weer af te spelen op DVD spelers. De schijfjes zijn niet de goedkoopste, maar toch nog altijd een hele stapel gigabytjes voor weinig geld
Al met al: Leuke speler, maar ik hoop dat je er niet al te veel voor hebt betaald. Een leuke DVD+RW drive van Philips/HP was interessanter geweest (maar dat is heel persoonlijk natuurlijk).
Verwijderd
Mooie dingetje hoor zal vast wel goed werken.
Heb zelf een of ander standaard Samsung brandertje en die doet het perfect.
Heb zelf een of ander standaard Samsung brandertje en die doet het perfect.
Dag Wijze Wizzerds,
De reden dat ik het nu pas vraag is dat ik dat ding gratis heb gekregen. Dus.....
/edit Koste 750 Euro /edit
Het enige wat ik ermee wil doen is:
XBOX spellen Backuppen
DVDtjes branden die in een speler kunnen.
Dus....
Wilde alleen maar ff patsen....:):)
Mijn vader belde namelijk dat hij wat geld over had te besteden bij zijn PC prive project. Dus hij wilde weten wat ik wilde hebben.
Dus:
-Een DVD Writer, doe er maar eentje (met de eisen die ik hierboven gesteld heb)
-Een cordless en optical toetsenbord en muis
-Een webcam
Hij wilde namelijk alleen maar een DigiCam!
Omdat ik die brander nam, heeft hij er ook een gewone DVD-Speler bij genomen.
Toen zat hij aan de 5 duizend guldens
LOL
Maar, mag ik dit niet posten, zoiets?
Joris
De reden dat ik het nu pas vraag is dat ik dat ding gratis heb gekregen. Dus.....
/edit Koste 750 Euro /edit
Het enige wat ik ermee wil doen is:
XBOX spellen Backuppen
DVDtjes branden die in een speler kunnen.
Dus....
Wilde alleen maar ff patsen....:):)
Mijn vader belde namelijk dat hij wat geld over had te besteden bij zijn PC prive project. Dus hij wilde weten wat ik wilde hebben.
Dus:
-Een DVD Writer, doe er maar eentje (met de eisen die ik hierboven gesteld heb)
-Een cordless en optical toetsenbord en muis
-Een webcam
Hij wilde namelijk alleen maar een DigiCam!
Omdat ik die brander nam, heeft hij er ook een gewone DVD-Speler bij genomen.
Toen zat hij aan de 5 duizend guldens
LOL
Joris
Tierelier
Nou, liever niet eigenlijk.. Als iedereen hier even gaat patsen met nieuwe hardware, dan is het eind zoek..Op vrijdag 21 juni 2002 15:31 schreef JorisdeKloris het volgende:
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()