Daag mensjes,
ik heb een brok query wat uitstekend werkt voor een graph, echter, nu wil ik alleen de top 3 van de waardes die terugkomen hebben. Nu heb ik van alles geprobeerd met limit en top, zoals ik kon vinden hier @ GOT, maar ik krijg het niet voor elkaar. Hieronder de SQL-query, ge-edit om hem hier leesbaar te houden, hij is normaal 1 brok achter elkaar
Ik heb die limit al vooraan geplaatst, overal tussenin, het verandert in top, dat aan begin gezet, maar ik krijg het niet voor elkaar....... Mocht iemand het weten dan zal ik die een copyright notice geven
ik heb een brok query wat uitstekend werkt voor een graph, echter, nu wil ik alleen de top 3 van de waardes die terugkomen hebben. Nu heb ik van alles geprobeerd met limit en top, zoals ik kon vinden hier @ GOT, maar ik krijg het niet voor elkaar. Hieronder de SQL-query, ge-edit om hem hier leesbaar te houden, hij is normaal 1 brok achter elkaar
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| SELECT Retournummer.Fout_code, Count (Retournummer.retournummer) AS CountOfretournummer FROM Foutcode INNER JOIN Retournummer ON Foutcode.Foutcode = Retournummer.Fout_code WHERE Datum_completed BETWEEN (SELECT fromdate from dbo_bhs_weeknumbers WHERE weeknumber = '" & Me.fromweek & "') AND (SELECT todate from dbo_bhs_weeknumbers WHERE weeknumber = '" & Me.tillweek & "') GROUP BY Retournummer.Fout_code ORDER BY Count (Retournummer.retournummer) DESC LIMIT 3 |
Ik heb die limit al vooraan geplaatst, overal tussenin, het verandert in top, dat aan begin gezet, maar ik krijg het niet voor elkaar....... Mocht iemand het weten dan zal ik die een copyright notice geven
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
braque© zijn is een keuze