Bose Wave Radio

Pagina: 1
Acties:

• Tinto
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-10-2024
Kan iemand mij vertellen waar ik de Bose Wave Radio in NL kan kopen?

Afbeeldingslocatie: http://mirror.bose.com/home_audio/wave_systems/radio/images/pi_waveradio.jpg

Reporter: 'What do you think about western civilization?'
Gandhi: 'I think it would be a good idea.'

Verwijderd

Er zijn iets van 1000 tot 1500 erkende bose-dealers in Nederland.
Meeste zullen de Wave Radio niet op voorraad hebben maar je hoeft niet stad en land af te lopen bose hanteert standaard prijzen.
Denk dat ie hier iets van € 400,- maximaal zal kosten.

• RUFFNECK
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 29-05 14:20

RUFFNECK

Poentje

Op diezelfde site kan je het gewoon bestellen en je land opgeven. De radio/cd speler kost $535.00 (US Dollars)
en warschijnlijk wordt het dus naar een dealer hier gestuurd ofzow neem ik aan?

Verwijderd

Op vrijdag 21 juni 2002 14:49 schreef RUFFNECK het volgende:
Op diezelfde site kan je het gewoon bestellen en je land opgeven. De radio/cd speler kost $535.00 (US Dollars)
en warschijnlijk wordt het dus naar een dealer hier gestuurd ofzow neem ik aan?
D'r stond toch duidelijk $350,- hoor. Tis trouwens alleen een radio begreep ik.

• JT
  • Laatst online: 12:56

JT

VETAK y0

400 euro voor een wekkerradio die waarschijnlijk geen eens een cd speler heeft, en ook al zou die dat wel hebben....OMFG ! :D NOFI of curz.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Tinto
  • Laatst online: 10-10-2024
Dus ik neem aan dat alle geauthoriseerde Bose dealers hem gewoon kunnen bestellen?

Reporter: 'What do you think about western civilization?'
Gandhi: 'I think it would be a good idea.'

• M.I.G.
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-01 13:48

M.I.G.

[like an alien]

Jup, alleen geautoriseerde mogen um bestellen. Ik kan het weten :)

Bel anders ff bose zelf in Edam, kunnen ze je misschien verwijzen naar de dichtsbijzijnde dealer....

• JT
  • Laatst online: 12:56

JT

VETAK y0

Wat vind je er eigenlijk zo geweldig aan dat je er zoveel geld voor wil neerleggen ?

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Je kan em bij polectro halen, daar heb ik em gehaald, mn zusje heeft em, t geluid is beswel ok, hoor voor zo'n klein dingetje, en hij snogwel mooi ook :)
hijs wel erg duur, ja, das wel minder, maar t geluid doet niet echt veel onder voor een dinge van 4 keer zijn grootte denk ik :) tis geen B&O ofzo maar t geluid is ok.
maar als je de ruimte hebt kan je beter iets groters kopen, das toch wat geodkoper en t geluid is wat beter :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:54

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op vrijdag 21 juni 2002 16:34 schreef JT het volgende:
Wat vind je er eigenlijk zo geweldig aan dat je er zoveel geld voor wil neerleggen ?
Zou dit topic gewoon normaal zonder Bose vooroordelen kunnen gaan? Mensen mogen dat zelf weten en dat ding is een van de weinige dingetjes van bose die wel erg cool zijn.

Als ik genoeg geld zou hebben, zou ik dat ook wel een stijlvolle wekkerradio voor op m'n kamer willen hebben. Niet iedereen heeft dezelfde eisen.... En ja, 1000 piek is veel geld (dat kost zo'n kreng) maar laat mensen in hun nou alsjeblieft in hun waarde als ze daar geld aan uit willen geven. Het is geen hifi, maar het is wel erg cool

Waar je dat ding kan kopen is trouwens wel een vraag die je makkelijk zelf kan uitvogelen, door ff in winkels te kijken die bose verkopen of daar te vragen.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• beunhaasje
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-08 19:21

beunhaasje

vul hier je ondertitel in

bij de bcc verkochten ze die dingen ook , ik weet alleen niet of ze ze nu nog hebben ongeveer een half jaar geleden wel ...

Amd Ryzen 9 9950X3D | MSI 870e tomahawk | 64gb DDR 5 | Asus tuf RTX 5080 OC edition | WD black SN8100 4tb SSD | Arctic freezer 3 pro 420 | Fractal design meshify 3XL | be quiet dark power 4 1000w | Gigabyte AORUS FO32U2P

• w00Dy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 15:48

w00Dy

Make soap, not war

Op vrijdag 21 juni 2002 16:34 schreef JT het volgende:
Wakker worden in stijl :Y)

Wahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Pagina: 1