Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Poll flamebaits?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dat kan dus niet..

In de huidige poll wordt gevraagd wat je van de nieuwe NS vindt. In die poll wordt veel naar -1 flamebait gemod, dat kan toch niet?! Het nodigt er gewoon naar uit! :r

• AntonT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:57

AntonT

One Ton!

Goed toch?

Nou heeft men eindelijk eens door wat een flamebait is en dan ga jij roepen dat jouw reactie, die nota bene op 0 staat, (dus slecht kom je er niet vanaf) verkeerd beoordeeld is. Ik zie zo snel maar 3 (terechte) flamebaits in de thread staan en verder staan en +x-reacties. Inderdaad misschien was de poll iets té uitdagend opgesteld, maar dat ene karmapunt moet je helaas dan maar missen.

BTW, dit past beter in het moddereter forum...

Verwijderd

Topicstarter
Toen ik dit poste stond ie op -1, magoed..

Als ik (ontopic) reageer op de poll (die over browsers gaat) zeg ik waarom browser 1 beter is dan browser 2, daar gaat de poll immers een beetje over, dat kun je verwachte. Met zet een val uit, en zodra iemand erin trapt, BAM, -1 flamebait, terwijl die poll gewoon 1 grote flamebait is.

.

• arjenk|IA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-12-2011
Lees de FAQ nog eens. Je zegt niet waarom de ene beter is dan de andere, alleen maar dat de NS zuigt, dat ze HTML moeten leren, een echte brouwser moeten bouwen en 1-0 voor MS. Geen argumenten, maar wel aanzetten tot een nietes-welles discussie.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Btw, lief dat we nu een keer 'legaal' mogen framewarren [/quote]Dat had je dus zelf ook al ingezien en het is legaal in de zin dat het mag op T.net dankzij het fameuze modsysteem waardoor je reactie uit zicht verdwijnt voor de meeste bezoekers. En als je het zo nodig kwijt moet, dan maak je je toch niet druk over je karma?