The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
            Heb je misschien iets van Power Management in je BIOS of je Configuratiescherm aan staan? Zet es uit  

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
thnx, heb in bios alles gedisabled en nu ff afwachten of het helpt.Op vrijdag 21 juni 2002 13:53 schreef blackd het volgende:
Heb je misschien iets van Power Management in je BIOS of je Configuratiescherm aan staan? Zet es uit
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
            Screensaver die aangaat? 
andere power save functies?
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
screensaver ahd ik zelf al gechecked, en onder windows kan ik geen power save functies vinden die het in de war kunne schoppen, maar in bios stonden idd wat power save functies die ik nu dus gedisabled heb.Op vrijdag 21 juni 2002 14:00 schreef Nakebod het volgende:
Screensaver die aangaat?
Configuratiescherm -> EnergiebeheerOp vrijdag 21 juni 2002 14:05 schreef Orion84 het volgende:
[..]
screensaver ahd ik zelf al gechecked, en onder windows kan ik geen power save functies vinden die het in de war kunne schoppen, maar in bios stonden idd wat power save functies die ik nu dus gedisabled heb.
Configuratiescherm -> Beeldscherm -> staat ook nog wat, maar of dat voor de monitor is of voor andere onderdelen v.h. systeem weet ik niet.
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
            ok, alles werkt nu naar wens, maar als ik na een tijdje genoeg muziek geluisterd heb enpc wil afsluiten krijg ik eerst zo'n mooi scherm van wacht tot windows is afgesloten oid. en daarna hoor een scherm te komen dat je nu de computer kunt afsluiten, maar ipv dat scherm krijg ik een beschermings fout in windows.
iemand enig idee waar dat aan kan liggen????
Verwijderd
            Officieel kan je pas goed mp3's beluisteren als je een P90 met 32 mb hebt. Misschien dat dat helpt?

Hmm, ook wel eens gehad.Op zaterdag 22 juni 2002 13:08 schreef Orion84 het volgende:
ok, alles werkt nu naar wens, maar als ik na een tijdje genoeg muziek geluisterd heb enpc wil afsluiten krijg ik eerst zo'n mooi scherm van wacht tot windows is afgesloten oid. en daarna hoor een scherm te komen dat je nu de computer kunt afsluiten, maar ipv dat scherm krijg ik een beschermings fout in windows.
Niks van aantrekken en stroom eraf
Verstuurd vanaf mijn Computer®

Pagina: 1

:strip_icc():strip_exif()/u/53288/icon.jpg?f=community) 
            /u/21638/crop626ad1243c0f9_cropped.png?f=community) 
            /u/14460/despicable_me.png?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/37421/kt666.jpg?f=community)