Webhosting van SkyHost.nl: 25 Mb / 1 Gb windows hosting € 4,50 p/m excl.btw!
Verwijderd
-Dat kan met Host Headers
De rest van het verhaaltje snap ik niet echt
Dus:Op vrijdag 21 juni 2002 14:00 schreef vanDee het volgende:
Ik snap je verhaal niet helemaal, maar je wil in IIS afvangen welke domeinnaam in gerammeld is door de client?
-Dat kan met Host Headers
De rest van het verhaaltje snap ik niet echt
-Client post URL naar ASP op IIS;
-IIS opent de URL, ASP verwerkt de opgevraagde pagina;
-De gemuteerde pagina wordt naar de client gestuurd;
Zo hoop ik dat het wat duidelijker is, dus met Host Header kan ik dit doen, ik zal ff gaan google'n
1) De url inlezen mbv request.form / request.querystring.
2) De pagina inlezen waarnaar de url verwijst, dmv een socket componentje en het http protocol.
3) Deze pagina bewerken, bijvoorbeeld dmv reguliere expressies.
4) De bewerkte pagina dmv response.write naar de client sturen.
Dit bedoel ik ja, sorry dat ik het altijd zo krom omschrijf, ik zal ff je links gaan volgen, kijken of ik er uit komtOp vrijdag 21 juni 2002 14:16 schreef TlighT het volgende:
Als ik het goed begrijp is wat je wilt:
1) De url inlezen mbv request.form / request.querystring.
2) De pagina inlezen waarnaar de url verwijst, dmv een socket componentje en het http protocol.
3) Deze pagina bewerken, bijvoorbeeld dmv reguliere expressies.
4) De bewerkte pagina dmv response.write naar de client sturen.
Verwijderd
Ik heb een stukje code, zoek ik ff voor je op, monument..
een monument zoek ik niet horOp vrijdag 21 juni 2002 14:26 schreef Jeroenvw het volgende:
Een winsock component is meestal geen freeware, en als het dat wel is echt BAGGER. Wat je beter kunt gebruiken is XMLHTTP (van Microsoft).
Maar ik kan inderdaad geen freeware vinden op het i-net, dus hopen dat we een freeware scriptje kunne vinden wat de taak van een component over neemt!
Kunne we zelfs niet een component schrijven, ik heb op m'n pc-tje VB6 geinstalleerd, misschien wel geinig om zelf iets in elkaar te knutsele
Verwijderd
Dat werkt idd prima.. is al vaker hier langsgeweest, als je op XMLHTTP zoekt vind je vast wel wat.Op vrijdag 21 juni 2002 14:26 schreef Jeroenvw het volgende:
Een winsock component is meestal geen freeware, en als het dat wel is echt BAGGER. Wat je beter kunt gebruiken is XMLHTTP (van Microsoft).
Verwijderd
XMLHTTP Code
Response.Buffer = True
Dim objXMLHTTP, xml
Set xml = Server.CreateObject("Microsoft.XMLHTTP")
xml.Open method, url, False
xml.send
return xml.responseText
End Function
Method kan uiteraard post/get zijn
Ik heb een script op deze pagina gehaalt en hij werkt perfect! Nu moet ik nog ff wat verzinnen hoe ik de urls gaat aanpassen zodat als de pagina via mijn pagina wordt geladen dat ook alle links op de pagina via mijn programma weer worden geladen, dit moet ik ook nog aanpassen voor de plaatjes, dat deze ook via mijn pagina lopen! En daarna nog een database er achter hangen en dan gaan met die banaan!Op vrijdag 21 juni 2002 14:41 schreef Jeroenvw het volgende:
Kan de code die ik zelf gebruik ff niet vinden, check anders deze link ff dan kom je er ook wel uit :
XMLHTTP Code
Das nog niet zo heel makkelijk, overigens weet ik niet of je perl tot je beschikking hebt want die heeft daar vrij goede libraries voor.Op vrijdag 21 juni 2002 15:29 schreef Polderdijk het volgende:
[..]
Ik heb een script op deze pagina gehaalt en hij werkt perfect! Nu moet ik nog ff wat verzinnen hoe ik de urls gaat aanpassen zodat als de pagina via mijn pagina wordt geladen dat ook alle links op de pagina via mijn programma weer worden geladen, dit moet ik ook nog aanpassen voor de plaatjes, dat deze ook via mijn pagina lopen! En daarna nog een database er achter hangen en dan gaan met die banaan!
Daar was ik nu dus ook achter gekomeOp vrijdag 21 juni 2002 16:01 schreef raptorix het volgende:
[..]
Das nog niet zo heel makkelijk, overigens weet ik niet of je perl tot je beschikking hebt want die heeft daar vrij goede libraries voor.
Hou wel rekening mee dat het niet altijd even goed gaat, bijvoorbeeld als urls in javascript worden opgebouwt.