ID4.1M Honey Yellow. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE
Verwijderd
Max zou liggen op 2 hierdoor.
DUS » 6 mensen.
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Zijn er nog liefhebbers voor Instagib?
De servernaam is Instagib @ FoolZero
Cya @ my UT server!
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
of ze het allemaal leuk vinden is een ander probleem
De servernaam is Instagib @ FoolZero
Cya @ my UT server! ;)[/quote]Ehm, kan ik die naam gewoon intypen in het server venster¿ [dagget niet, toch¿]
ZO nee, wat is IP¿
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Ehm, kan ik die naam gewoon intypen in het server venster¿ [dagget niet, toch¿]
ZO nee, wat is IP¿[/quote]Tja, dat is een lastige... mijn ip is namelijk 213.46.53.74 (ik ga spijt krijgen, dat mijn ip nu open en bloot op het net licht
soms zijn die ubb tags
Heal the internet ...
16Kbyte/s = 128Kbit/s, aangezien de meeste mensen een isdn lijn zullen hebben a 64Kbit/s is dat dus 128/2 = 2
Ik heb zelf A2000(UPC nu) dat was eerst 256Kbit/s en ik haalde max 4 met wat lag
2600bytes per persoon?? halve spelers?? pffff
16Kbyte/s = 128Kbit/s, aangezien de meeste mensen een isdn lijn zullen hebben a 64Kbit/s is dat dus 128/2 = 2
Ik heb zelf A2000(UPC nu) dat was eerst 256Kbit/s en ik haalde max 4 met wat lag :([/quote]tis een feit, ik geloofde het eerst ook niet, maar aangezien Epic het ZELF heeft bevestigd zou het wel kloppen denk ik.
\o/
Tja, dat is een lastige... mijn ip is namelijk 213.46.53.74 (ik ga spijt krijgen, dat mijn ip nu open en bloot op het net licht
soms zijn die ubb tags
213.46.53.74 geeft een unnamed server met ping van 9999.
\o/
TEgen bots spelen is ook wel leuk, maar het is wat goedkoper om dat offline te doen :)[de bots zijn trouwens wel erg simpel ingesteld]
\o/
Het is 213.93.113.26 : 7777 ...
213.46.53.74 geeft een unnamed server met ping van 9999.[/quote]Ik denk, dat ik al weet hoe het zit...
[opendeurintrapmodus]
Mijn server's IP connect naar 1 van de gameservers die UT hosten zoals Gamespy en nog twee waar ik de namen nu ff niet van weet...
Op die gameservers wordt gewoon een ip-routing aangezet, zodat via 1 centraal punt de servers gepropageerd worden op het net...
Oftewel 213.93.113.26 : 7777 is het IP adres van Gamespy welke redirect naar mijn server!
Natuurlijk zou je ook mijn server direct moeten kunnen benaderen, maar omdat er nog een vuurmuur tussen zit en deze server NIET de server is die als proxy werkt wordt het moeilijk om deze direct te benaderen vanaf het net!!
Dem ik ben smart!(8>
[/opendeurintrapmodus]
Als je dit nog leest, dan heb je mijn flauwekul langer volgehouden, dan ik had verwacht!
Heal the internet ...
Zover idd de opendeurintrapmode...
Maar, wanneer is het normaal gezien WEL druk op je surfer¿ [;)]
InstaGib Ruelz, zeker als je tegen een paar lui speelt die even goed zijn [of IETS minder goed ;)]
\o/
Zouden we op deze config met z'n 8-en kunnen spelen? (is dus niet dedicated!)
Asus CUSL2
PIII-800E
320MB PC100
Creative TNT2 Ultra
3Com 3C905-TX
Op dezelfde config maar dan met PIII-500E was prima te spelen met z'n 3-en.
Tnx.
4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1
213.93.113.26 = e113026.upc-e.chello.nl
213.46.53.74 = d53074.dtk.chello.nl
Als je in UT tijdens online spelen in de console 'stat net' krijg je linksboven wat netwerk stats, waaronder de gemiddelde bytes/s die je gebruikt.
Maar, wanneer is het normaal gezien WEL druk op je surfer¿ [;)]
InstaGib Ruelz, zeker als je tegen een paar lui speelt die even goed zijn [of IETS minder goed ;)][/quote]Hmmm, druk? Nah, dat lijkt me moeilijk, aangezien deze server pas 1 1/2 dag up is.
Dussuh moet nog ff aan mijn vrienden vertellen (tenminste als ik die heb...:?) en hopen, dat zij bereid zijn om KPN te spekken, want dat zijn nog allemaal ISDN-ers!
Mare hoe bedoel je 'even goed'? Neh, ken ik niet... Dan van 'minder goed', dat klinkt me bekend in de oren!
johnwoo, there only 1 way 2 find out...
Mare in het verleden LAN party's gehad, met UT waarbij de host een PIII-500 was en dan hadden we wel een volle bak!
Dwz. 8 man. Kijk, zo zie je maar, dat het niet altijd loont om de stoerste PC op een LAN party te hebben!
Heal the internet ...
hmm, beide ip's zijn van chello, niet van gamespy ofzo
213.93.113.26 = e113026.upc-e.chello.nl
213.46.53.74 = d53074.dtk.chello.nl
Als je in UT tijdens online spelen in de console 'stat net' krijg je linksboven wat netwerk stats, waaronder de gemiddelde bytes/s die je gebruikt.[/quote]Bjorge, thx 4 de info!
Hier ga ik ff mee stoeien...Hmmm, toch maar es die FM lezen...
BTW wel lekker vaag, dat dubbele IP geneuzel...Hmmmm... zou Chello weten wat er in mi casa gebeurd? LAN op hun netwerk enzo?
2 B continued...
Heal the internet ...
Zouden we op deze config met z'n 8-en kunnen spelen? (is dus niet dedicated!)
Asus CUSL2
PIII-800E
320MB PC100
Creative TNT2 Ultra
3Com 3C905-TX
Tnx.[/quote]Op mijn NON-DEDICATED
P3 600
128MBRAM
TNT2
10 MBIT
konden we perfect met z'n 8en spelen.
PC is niet echt de bottleneck, tenzij je imn 1600x1200x32 gaat spelen.
\o/
Verwijderd
Best treurige zaak eigenlijk.......
En als je een dedicated server draait op je bak, is het niet aan te raden om dat vanaf dezelfde computer nog een UT op te starten en op die server te joinen.
IP = 213.93.113.26
<font size="+4">KOM ALLEMAAL NAAR DE UT SERVER VAN FOOLZERO!</font>
IP = 213.93.113.26[/quote]Om kwart over vier 's middags¿
Toen zat ik nog op school!
Vanavond vind ik een beter ID..
\o/
Ow met chello een UT server... 3 man (inc jezelf) en als er een 4e bij komt dan krijgt iedereen lag... ping van 1000 en 50% loss ofzo.[/quote]Hmmmm. nog niet al te veel last van gehad.
Vandaag tot 5 man gehost op mijn (dedicated) UT server (zie vorige berichten).
Dus is wel mogelijk. Overigens kun je de bandbreedte van de clients wel knijpen in de unrealtournament.ini, maar ik ben zelf ook nog bezig dat een beetje te tweaken.
Heal the internet ...