Sinds kort krijg ik als ik in Opera (6.03) gathering.tweakers.net laad de verschillende fora niet meer in beeld. En wanneer ik tweakers.net probeer te openen krijg ik al helemaal een verkrachte layout. Wat is er aan de hand en waarom ben ik, voorzover ik heb kunnen vinden, de eerste die erover klaagt, terwijl dit al een tijdje het geval is?
Nergens last van met build 1107. Trash je cache eens
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi
omdat bij de rest de sites het gewoon goed doen in opera.
Ik denk dat je geen Java meegeinstalleerd hebt, of java/javascript uit heb staan. Dan krijg je allen de kop, maar de fora ontbreken.
95% zeker dat het dit is.
edit
Ik denk dat je geen Java meegeinstalleerd hebt, of java/javascript uit heb staan. Dan krijg je allen de kop, maar de fora ontbreken.
edit
idd maar ik wist niet meer uit mijn hoofd welke van de 2 opties het was, daarom noemde ik ze allebei just in case.Op vrijdag 21 juni 2002 16:03 schreef deadinspace het volgende:
[..]
Java is iets best wel anders dan javascript, waarvan Java compleet niet gebruikt wordt op GoT/t.net, en javascript zeer veel.
Geen dankOp vrijdag 21 juni 2002 14:28 schreef Funk het volgende:
[..]
Probleem opgelost; javascript was inderdaad uitgeschakeld, waarschijnlijk per ongeluk op geklikt bij quick preferences. Dank je Justice.
Human Bobby
Ik heb ook nergens last van met Opera.. Werkt gewoon perfect. Uit pure ellende moet ik nu ff IE gebruiken maar dat is veel minder
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Probleem opgelost; javascript was inderdaad uitgeschakeld, waarschijnlijk per ongeluk op geklikt bij quick preferences. Dank je Justice.Op vrijdag 21 juni 2002 13:31 schreef Justice het volgende:
omdat bij de rest de sites het gewoon goed doen in opera.
Java is iets best wel anders dan javascript, waarvan Java compleet niet gebruikt wordt op GoT/t.net, en javascript zeer veel.Op vrijdag 21 juni 2002 13:31 schreef Justice het volgende:
[edit] Ah ok
Pagina: 1