Provider en land bij gsm-nummer zoeken

Pagina: 1
Acties:
  • 2.938 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wslagendijk
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Kunnen jullie mij misschien helpen bij het opzoeken van de provider en het land van herkomst van een bep. gsm nummer?

Het gaat om een gsmnummer: 06-144xxxxx
Dus welke provider heeft de range 06-144xxxxx? Bijv. in Nederland 06-250xxxxx is Libertel/Vodafoon enz.

Even voor de duidelijkheid: er worden op de zaak gesprekken gevoerd naar niet zakelijke gsm nummers door medewerkers die daar geen toestemming voor hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:13
iig nederland

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baarsjes
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Baarsjes

Unagi

Het is nederland en ik weet dat BEN veel nummers heeft die beginnen met 06-14. Maar hoeft geen ben te zijn, aangezien je tegenwoordig je nummer mee kan nemen als je switchst (:? is dat een goed woord?) van provider.

http://www.bonuszoeken.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• capedro
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-05 08:07
Op vrijdag 21 juni 2002 13:06 schreef Roadkill het volgende:
Kunnen jullie mij misschien helpen bij het opzoeken van de provider en het land van herkomst van een bep. gsm nummer?
Ook bij GSM nummers geld dat je een landencode ervoor moet plaatsen!

+31 is nederland
+1 is canada/USA
+44 UK

Landencodes op de wepsite van KPN
Het gaat om een gsmnummer: 06-144xxxxx
Dus welke provider heeft de range 06-144xxxxx? Bijv. in Nederland 06-250xxxxx is Libertel/Vodafoon enz.
Todaa.... waar hebben we de opta voor????

Welke provider bij welk nummer :o
Even voor de duidelijkheid: er worden op de zaak gesprekken gevoerd naar niet zakelijke gsm nummers door medewerkers die daar geen toestemming voor hebben.
Dat is niet echt aardig van die medewerkers (kan je ook bestempelen als diefstal!) ;)

My weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wslagendijk
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op vrijdag 21 juni 2002 14:37 schreef capedro een erg behulpzaam stuk
Bedankt :)
Dat ik zelf niet op de opta gekomen ben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 11963

en als je nu van provider bent geswitched en je nummer hebt meegenomen.. bij mij geeft ie mijn oude provider nog weer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markje_X
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-10-2014

Markje_X

a.k.a. Olthuis

Die url klopt ook niet echt:

062-2700000 062-2799999 062 Toegekend 100.173 KPN Telecom B.V. 's-Gravenhage 2/7/1998 mobiele nummers

Komt er bij mij uit wanneer ik mijn nummer intoets. Echter zit ik al 1,5 jaar bij ben te bellen op dat nummer...

edit:

Ehm... zou dit de reden zijn dat doorverbinden van de vaste lijn naar de mobiel fout gaat. De mensen die dan bellen naar het vaste nummer krijgen dan een niet aangesloten toon, de mensen die echter mobiel naar het vaste nummer bellen worden wel doorverbonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• capedro
Op vrijdag 21 juni 2002 16:39 schreef Mark Olthuis het volgende:
Die url klopt ook niet echt:

062-2700000 062-2799999 062 Toegekend 100.173 KPN Telecom B.V. 's-Gravenhage 2/7/1998 mobiele nummers

Komt er bij mij uit wanneer ik mijn nummer intoets. Echter zit ik al 1,5 jaar bij ben te bellen op dat nummer...

edit:

Ehm... zou dit de reden zijn dat doorverbinden van de vaste lijn naar de mobiel fout gaat. De mensen die dan bellen naar het vaste nummer krijgen dan een niet aangesloten toon, de mensen die echter mobiel naar het vaste nummer bellen worden wel doorverbonden...
Ik denk dat die URL wel klopt, echter als Providers onderling nummers uitwisselen... zal dat niet in dit systeem terug te vinden te zijn.

IP Adressen worden ook per subnet afgegeven... en bijvoorbeel een bepaald IP Adres wordt vervolgens middels een onderling contract afgegeven aan een andere organisatie... dan klopt de WHOIS info ook niet meer.... :+

Voor de OPTA is het niet interessant om ieder nummer exact bij te houden wat van wie is, ze moeten alleen de ranges in de gaten houden (de grote lijnen). ;)

My weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-06 14:38
En als iemand nou eens overstapt naar een ander netwerk en het nummer hetzelfde blijft,
dus netwerk achterhalen heeft dus geen zin

[excuses als het al geweest is]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• capedro
Op zondag 23 juni 2002 23:14 schreef TRiLoXiGeN het volgende:
En als iemand nou eens overstapt naar een ander netwerk en het nummer hetzelfde blijft,
dus netwerk achterhalen heeft dus geen zin

[excuses als het al geweest is]
Ik denk dat met de juist Juridische middelen alles te achterhalen is. Ik weet dat bij de Politie een machtiging van de Oficier van Justitie de mogelijkheid geeft om o.a. abonneegegevens te achterhalen, dus een nummer tracken zal ook geen problemen opleveren. Echter dit zijn strafrechtelijkeprocedures en geen civielrechtelijke procdures.

Met andere woorden de topicstarter zoud aangifte moeten doen van diefstal.

:+ :o

My weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Op vrijdag 21 juni 2002 13:06 schreef Roadkill het volgende:
Ff een vraagje tussendoor, even terzijde of het wel mogelijk of niet mogelijk is.

Wat heb je eraan als je het weet :? als je het om die rededenen wil weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark_V
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
Mag ik misschien vragen om wat voor bedrag het gaat/hoeveel minuten per maand? Want het lijkt mij zeikerig om voor een paar minuten zo moeilijk te gaan doen. Is niet echt goed voor de sfeer.

Voorbeeld: Tijdens mijn stagehad ik ook wat persoonlijke gesprekken gevoerd. De financieel manager van dat bedrijf helemaal over de zeik, maar toen heeft mijn directe baas gezegd dat hij mijn mond moest houden en niet moest zeuren. En terecht, het was misschien een half uur per maand ofzo. Dat vond ik tof van hem waardoor ik veel harder heb gewerkt.

Maar als het echt super-lang is (zou zeggen, meer dan half uur per maand naar mobiel is veel), dan is het natuurlijk logisch dat je dat niet zo tof vindt.

En bovendien, ik denk dat je, ook al weet je exact naar welk nummer het is geweest, geen poot om op te staan bij eventuele stappen tegen een werknemer. Hij kan:
* ontkennen
* zeggen dat hij recht heeft om in contacte te blijven
* zeggen dat hij het niet wist
etc etc

Ik denk dat je verder komt als je gewoon tegen alle mensen die van die phone gebruik maken zegt: "Ik heb gezien dat er veel wordt gebeld met deze phone, dat mag eigenlijk niet, korte gesprekken natuurlijk wel, dus kunnen jullie wat minderen" Wedden dat het gebeurt?

Anoniem: 66968

ik kan op die site van opta geen 0655 nummer vinden; bestaat dat gewoon niet?
Pagina: 1