iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Er zit geen verschil in prestaties tussen de 8k3a en de 8k3a+
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
Inderdaad 
Neem 2 auto's die identiek gemotoriseerd zijn, maar waarbij de ene in tegenstelling tot de andere naast de standaarduitrusting ook nog een CD-speler met 6 speakers en een airco heeft. Daartussen zit ook geen verschil in prestaties, alleen kun je met de ene meer dingen doen
Neem 2 auto's die identiek gemotoriseerd zijn, maar waarbij de ene in tegenstelling tot de andere naast de standaarduitrusting ook nog een CD-speler met 6 speakers en een airco heeft. Daartussen zit ook geen verschil in prestaties, alleen kun je met de ene meer dingen doen
Aha... Das mooi...
Want ik vind het toch wel balen dat indentieke systemen 1000 punten meer halen in 3D Mark.. Nou maakt dat natuurlijk niet alles uit maar ik denk wel dat m'n gehele systeem er veel sneller van zal worden...
Want ik vind het toch wel balen dat indentieke systemen 1000 punten meer halen in 3D Mark.. Nou maakt dat natuurlijk niet alles uit maar ik denk wel dat m'n gehele systeem er veel sneller van zal worden...
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Verwijderd
En gratis driveimage software, en nog wat extra rommel. Ik heb hiervoor de 8K3A zonder + gehad, och, ik miste dat ledje wel toen die vorige aan het kankeren was en ik niet wist wat eraan de hand was. En ik geloof dat er wel iets anders was in de BIOS, ondanks het feit dat de versies dezelfde waren...
Volgens mij zat er op de 8k3a+ ook een betere on board sound...maar ik kan me vergissen...
verder hebben ze beide prima oc-mogelijkheden
tis alleen weer zomer......de temps rijzen de pan uit om het zo maar eens te zeggen......
oc'en is een wintersport.....
verder hebben ze beide prima oc-mogelijkheden
tis alleen weer zomer......de temps rijzen de pan uit om het zo maar eens te zeggen......
oc'en is een wintersport.....
public void ik()
Pagina: 1