HT-addict in spe
Het aantal berichtjes dat opgoslagen kan worden is afhankelijk van je simkaart, tenzij je telefoon zelf een geheugen heeft voor SMSjes, maar dat hebben alleen de wat duurere telefoons zoals de 6510 van Nokia en de Ericsson t68 etc
aha.. dan weet ik dat ook weer
HT-addict in spe
De 3310 kan alleen smsjes op de simkaart bewaren, geen enkel smsje in het telefoongeheugen. (Bij hi-prepay bijvoorbeeld dus 7 op de simkaart en that's it)
De 5210 is een moderne telefoon, ik neem aan dat ie smsjes in zijn eigen geheugen kwijt kan.
De 5210 is een moderne telefoon, ik neem aan dat ie smsjes in zijn eigen geheugen kwijt kan.
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
De 3330 heeft het ook, die's maar een beetje duurder dan een 3310, dus dat klopt ook niet helemaal..Op vrijdag 21 juni 2002 12:15 schreef Bigs het volgende:
Het aantal berichtjes dat opgoslagen kan worden is afhankelijk van je simkaart, tenzij je telefoon zelf een geheugen heeft voor SMSjes, maar dat hebben alleen de wat duurere telefoons zoals de 6510 van Nokia en de Ericsson t68 etc
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
Mja tegenwoordig (en met het vele SMSen) zal het inderdaad wel anders liggen, maar in het begin was het wel voorbehouden aan de wat higher-end telefoons.Op vrijdag 21 juni 2002 12:34 schreef HaaZie het volgende:
[..]
De 3330 heeft het ook, die's maar een beetje duurder dan een 3310, dus dat klopt ook niet helemaal..
Maar goed, op de nokia-site zie ik het niet eens zo snel staan voor de 5210. Hij heeft wel een telefoonboek in het telefoongeheugen, net als de 3330, wat de 3310 ook niet heeft. Dus kans is groot dat er ook smsjes bij passen.Op vrijdag 21 juni 2002 12:43 schreef Bigs het volgende:
Mja tegenwoordig (en met het vele SMSen) zal het inderdaad wel anders liggen, maar in het begin was het wel voorbehouden aan de wat higher-end telefoons.
Pagina: 1