Toon posts:

[CM] my 1st baby (beta-stage) + big pics!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
het hier rondhangen had resultaat! hier dus maar even een pic van me mod. nog in pre fase want inmiddels zit er ook een cathode in.
ook even een pic van mijn photoshop desktoppie ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.xml-love.net/~sci-mdk/deskscrn.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xml-love.net/~sci-mdk/mod-sd.JPG

specs: amd 1800, 256mb ddr, asus k7 mobo, 40 gig 7200 rpm maxtor HD, asus v8200 GF3 ti500 64 meg ddr deluxe (geile kaart!), 19' iiyama schermpje... >:) , aopen 32X fikker (van mycom!)(sony is er net uit...) , noname dvd drive, 250mb zipdrive >>> modded: window, cathode, extra fan onder de voeding , slotcooler onder videokaart

Verwijderd

k, leuk

ken je ook ff inzoomen op dat leechen? :P

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:36
Heb je ook nog plaatjes van de zijkant :D

• Blizard
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
* Blizard vintet maar nix ?!

Wachten op nieuwe pix dan maar ...

• Hydrax
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-07 16:31

Hydrax

*huh?*

Het is een leuk raampje, ziet er ook netjes uit.
De desktop vind ik persoonlijk wat minder, maar dat zal wel een kwestie van smaak zijn.

Every program has two purposes -- one for which it was written and another for which it wasn't. specs

• Corn
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:12

Corn

Raar jongetje

details asjeblieft..... wat zit er ACHTER dat raampje? >:) Verder een strak raampje, maar het geheel is een beetje beta....

Verwijderd

Topicstarter
pics komen van een lanparty , helaas geen betere picz... :(
>> hoe bedoel je wat zit er achter raampje? de specs staan er toch onder? >:)
>> desktop is inmiddels al veranderd... doe echt 2 keer per maand een heel nieuwe desktop in photoshop.... :)

pics met een beetje mer detail ( ;) ) komen eraan! met de cathode in vole glorie uiteraard! :)

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:57
Zie niks bijzonders eigenlijk.. Kan aan mij liggen hor, maar meer pics lijkt me wel op zijn plaats..

| I've got permission to color outside the lines |

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-08 16:16

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Ik wil die pic van die motor met die fikkende achterband!
* Demo houdt van burn-outs. Zoveel dat ie bij een spelletje MotoGP op de Xbox niet anders deed :P

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:15
nou, geweldig
een standaard raampje, de rest is niet modden, slotkoelertje, da kan mn kleine broertje ook wel.

ik w8 wel op de plaatjes waar je lampie erin zit, de kast is gespoten, en er een logo op je raampje staat

TheS4ndm4n#1919

• brouwerpower
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:45
Grappig maar niet hoogstaand.
Waarom zet je er geen CCFL in?
Ziet er leuk uit met zo'n lampje >:)

Verwijderd

Op vrijdag 21 juni 2002 14:19 schreef RocketKoen het volgende:
nou, geweldig
een standaard raampje, de rest is niet modden, slotkoelertje, da kan mn kleine broertje ook wel.

ik w8 wel op de plaatjes waar je lampie erin zit, de kast is gespoten, en er een logo op je raampje staat
nou nou zeg.... je hebt wel een beetje gelijk maar dat kan natuurlijk ook wel in een positievere toon toch ? Zoiets van ziet er leuk uit maar een likje verf zou niet verkeerd staan ofzo :)

Verwijderd

is er nou nog iets verandert behalve het raampje aan de zijkant?

Verwijderd

Topicstarter
hmm, nou het raampje hebbik erin gezet zonder dremel.... dat ging dus een tikkie moeilijk... op deze picz is het cathodebuisje dus nog niet aanwezig maar zoals gezegd ; die pics komen eraan!

>> ja ik weet dat het verder nix bijzonders is vergeleken met andere mod's maar voor een newbies 1e klusje vond ik het wel aardig om 'm te tonen... ;) bedankt voor jullie reacties

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Leuk :{

Komen der nog meer pics enzo :?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

ja leuk ja een window :) en wanneer ga je het afmaken ?? Een kleur etc ... :?

Verwijderd

Topicstarter
:) slecht te zien op de pic maar naast het ruitje zit een klein rechthoek cd'tje.... i.p.v. me kast spuiten ben ik van plan om de hele zij-plaat vol te plakken met die dingen ;) ook leuk... :) ik vind het jammer dat ik nix met me keyboard kan doen ( denk ik...) 'k heb namelijk logitech cordless desktop.... heeft iemand daar al iets mee gedaan?

• equinoxe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-05-2024
Goh, een PC met een raampje erin: spannend origineel en inovatief >:)

nog nooit hier gezien

• equinoxe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-05-2024
Dubbelpost

Verwijderd

Tja, leuk maar nix nieuws. ;)
Maar alles beter dan wat ik heb staan. |:(

Verwijderd

boringgggggg

Verwijderd

Euhm...Ja...Euhm...Waar heb je dat aquarium gekocht ? :+
Nee, ff serieus...wat je hebt gemod is leuk, maar er komt al zoveel van "het zelfde" voorbij hier. Dat je net zo goed een standaard PC, zo uit de winkel, hier kunt posten. En er nog betere reacties op krijgt ook :?

• VeldKoe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
DUDES! wat een commentaar
dit is een beginnende modder
geef em wat positieve feedback ipv em zo af te zeiken :{
iedereen is ooit begonnen zo
Pagina: 1