Toon posts:

QMS 860 printer demagnetiseerd niet goed meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb wat laserprintertjes staan (3x) nu deze lekker grote A3 printer, demagnetiseerd niet goed meer.. (De toner blijft op de rol plakken) dus dan krijg je allemaal zwarte vegen over het papier. Weet iemand of dat zo is op te lossen of ik een (dure) nieuwe demagnetiseerder moet kopen (of iemand moet em zo willen kopen :z ) is dat te maken (met bijv een potmetertje bijstellen?) ik kan zo niks vinden...

Verwijderd

ik weet dat bij sommige printers die demagnetiseerdinges IN de toner gebouwd zitten...
Bij printers die dat niet hebben (QMS 1100L heb ik ;)) moeten om de 20.000 vellen ongeveer van demagdinges vervangen worden.

Hoeveel heb je al met het ding geprint? Zeker tegen de 20.000 vellen :P?

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 21 juni 2002 12:07 schreef ___Joey___ het volgende:
ik weet dat bij sommige printers die demagnetiseerdinges IN de toner gebouwd zitten...
Bij printers die dat niet hebben (QMS 1100L heb ik ;)) moeten om de 20.000 vellen ongeveer van demagdinges vervangen worden.

Hoeveel heb je al met het ding geprint? Zeker tegen de 20.000 vellen :P?
heb hem gekregen stond eerst op een bedrijf (photoexpres ofzo ergens waar veel geprint moet worden) deed het niet zo goed meer en kreeg strepen heb ik hem gekregen en na een 2-3 maanden geeft ie nu allemaal strepen in het papier. en soms is het papier gewoon zwart |:(

Verwijderd

Op vrijdag 21 juni 2002 12:10 schreef T-Mug het volgende:

[..]

heb hem gekregen stond eerst op een bedrijf (photoexpres ofzo ergens waar veel geprint moet worden) deed het niet zo goed meer en kreeg strepen heb ik hem gekregen en na een 2-3 maanden geeft ie nu allemaal strepen in het papier. en soms is het papier gewoon zwart |:(
Dan zal dat ding wel op zijn... Moet je even naar qms bellen wat ze nieuw kosten. Zal denk ik niet zo heel extreem zijn. Voor 80 euro ofzo heb je dan toch wel een leuke laserprinter :Y)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 21 juni 2002 12:19 schreef ___Joey___ het volgende:

[..]

Dan zal dat ding wel op zijn... Moet je even naar qms bellen wat ze nieuw kosten. Zal denk ik niet zo heel extreem zijn. Voor 80 euro ofzo heb je dan toch wel een leuke laserprinter :Y)
is die dat nog waard? (wat kost zoiets nieuw zoŽn printer) en voor hoeveel zal ik hem dan ongeveer verkopen kunnen ?

Verwijderd

kleuren laser printer :9~ !!!!!!!!!
http://www.resintl.com/Xerox%20Tektronics%20Phaser%20860%20specifications.htm
waar woon je? ik wil hem wel van je overnemen... :)
Pagina: 1