Toon posts:

[PW] Dusty --> Waarom topic dicht?

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dusty,

ik vraag me toch echt af waarom jullie mijn thread weer eens afsluiten. Ik stel een vraag, en het enige wat ik krijg is: Lees de FAQ ....

Beetje jammer dat er dan weer eens niet bij staat waarvoor ik de FAQ moet lezen. Het ging om een Password script, waar een bug in zat, en als je mij dan aanwijst waar in de FAQ dan de oplossing van mijn probleem staat, ben je mijn held.

Mij is laatst verteld dat ik, als ik een probleem heb met mijn script, best de vraag kan stellen of er een fout in zit.

Ja, ik begin het zo langzaam goed zat te worden dat ik nooit een fatsoenlijk antwoord krijg hier.

Het lijkt erop dat jullie er gewoon geen zin in hebben, of hebben jullie nog de pik op me omdat ik laatst ook heb lopen zeuren omdat mijn thread gesloten werd???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

[topic=530638]

gaat het om

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 21 juni 2002 11:46 schreef LuNaTiC het volgende:
[topic=530638]

gaat het om
Dat klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09 13:58

cutter

Wannabe i7 fanboy

code:
1
2
3
4
5
6
7
Forum Replies N.I.E.T. Topics 
SA   1   0   1 
W&G 2    0   1 
PW   2   0   2 
LA  13   0   2 

N.I.E.T. = Niet in eigen topic gepost.

Schaam je, ga je tijd benutten om zelfwerkzaamheid aan te leren en ga anderen eens helpen ipv ons te gebruiken als hlpdsk danwel klaagbaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:01

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

je probleem is eenvoudig op te lossen door de betreffende header-functie op php.net op te zoeken.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 21 juni 2002 11:52 schreef cutter het volgende:
code:
1
2
3
4
5
6
7
Forum Replies N.I.E.T. Topics 
SA   1   0   1 
W&G 2    0   1 
PW   2   0   2 
LA  13   0   2 

N.I.E.T. = Niet in eigen topic gepost.

Schaam je, ga je tijd benutten om zelfwerkzaamheid aan te leren en ga anderen eens helpen ipv ons te gebruiken als hlpdsk danwel klaagbaak.
Ik bedoel maar: Lekker simpel weer. Vertel me dan waarom ik de FAQ moet doorlezen? Wat staat er in waar ik wat aan heb?

Als ik wat minder weet van scripting, moet ik dan maar meteen 6 maanden cursus volgen, zodat ik aan jullie niveau kom, en dan word ik pas geholpen?

Oh, en bij the way, ik heb hier ook al onder DANKILLEDMARY gezeten, en daar heb ik wel meer geantwoord op topics, check maar na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-10 19:11

chem

Reist de wereld rond

Op vrijdag 21 juni 2002 11:45 schreef frummel het volgende:
[..] en als je mij dan aanwijst waar in de FAQ dan de oplossing van mijn probleem staat, ben je mijn held. [..]
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/392390/#debuggen en http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/392390/#1

zo. En het is idd echt al ZO vaak behandeld.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-10 14:29

dusty

Celebrate Life!

Lees de FAQ en de QUICKSTART.
vooral de quickstart dus.

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-10 19:11

chem

Reist de wereld rond

Op vrijdag 21 juni 2002 11:57 schreef frummel het volgende:

[..]

Oh, en bij the way, ik heb hier ook al onder DANKILLEDMARY gezeten, en daar heb ik wel meer geantwoord op topics, check maar na.
Ah, een clone. Mooi, bedankt voor de melding.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 21 juni 2002 11:57 schreef RM-rf het volgende:
je probleem is eenvoudig op te lossen door de betreffende header-functie op php.net op te zoeken.
Ja? Wijs maar aan, ben ik gister de hele dag mee bezig geweest heb ik meerdere dingen geprobeerd, en niets werkte. Staan trouwens ongeveer 1200 posts daar over zaken die met mijn probleem te maken hebben.

Neem nou niet altijd meteen aan dat ik er geen reet voor gedaan heb!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 21 juni 2002 11:59 schreef chem het volgende:

[..]

Ah, een clone. Mooi, bedankt voor de melding.
Ja mag je eraf gooien, die account werkte voor geen meter meer op een gegeven moment ondanks nieuwe wachtwoorden die ik steeds aanvroeg.

Vandaar dat ik nu onder deze naam werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op vrijdag 21 juni 2002 12:00 schreef frummel het volgende:
Ja? Wijs maar aan, ben ik gister de hele dag mee bezig geweest heb ik meerdere dingen geprobeerd, en niets werkte. Staan trouwens ongeveer 1200 posts daar over zaken die met mijn probleem te maken hebben.

Neem nou niet altijd meteen aan dat ik er geen reet voor gedaan heb!!!
Er zijn wat leuke onderwerpen in hfst III, kijk daar maar eens naar.

En verder www.php.net/header

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Op vrijdag 21 juni 2002 12:05 schreef frummel het volgende:

[..]

Ja mag je eraf gooien, die account werkte voor geen meter meer op een gegeven moment ondanks nieuwe wachtwoorden die ik steeds aanvroeg.

Vandaar dat ik nu onder deze naam werk.
Kan het zijn dat dat account gebanned is. :?
Hmm, op dat account is niet vaak gepost.
Maar de posts die zijn gemaakt zijn netjes, geen voer voor een ban iig. :)

Maar waarom heb je toendertijd niet een mailtje gestuurd ipv een cloon te maken?
Dat zou veel makkelijker zijn geweest.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op vrijdag 21 juni 2002 12:09 schreef bazs2000 het volgende:
nu wel, wilde je het uit proberen dan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 21 juni 2002 12:09 schreef bazs2000 het volgende:

[..]

Is dan ook leuk als je dat dan te weten komt. En voor zover ik weet heb ik nooit eerder zulk gezeik gehad onder die naam. Kan me niet indenken waarom het gebanned zou moeten zijn....

Maar ja... ik ben wel meer verbaasd over dingen hier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op vrijdag 21 juni 2002 12:13 schreef frummel het volgende:
Is dan ook leuk als je dat dan te weten komt. En voor zover ik weet heb ik nooit eerder zulk gezeik gehad onder die naam. Kan me niet indenken waarom het gebanned zou moeten zijn....

Maar ja... ik ben wel meer verbaasd over dingen hier...
Ik zou zeggen, haal je mail op.

Maar zullen we verder even ontopic blijven ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek trouwens het antwoord wel elders. Mijn kennis van PHP is niet verbijsterend, dus misschien dat ergens anders wél iemand bereid is om me te helpen.

PHP is leuk, als ik zie wat er allemaal mee kan. Ik kan best scripts ombouwen, aanpassen, maar als ik vast loop, kan ik wel wat hulp gebruiken.

Beetje jammer dat voordat er ook maar iemand is geweest die antwoord kan geven, de mods de thread alweer sluiten.

Ik zoek mijn heil wel elders.

Bedankt tijgers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:01

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Op vrijdag 21 juni 2002 12:00 schreef frummel het volgende:

ik wijs niks aan, zolang is dat stukje text geheel niet, de 6e alinea (note's en voorbeelden niet meegeteld) op die pagina zou even je aandacht verdienen, daar staat namelijk de oplossing, begint met "Remember that ..."

leren debuggen en specs doornemen is een belangrijke capaciteit voor mensen die dingen met programmeren willen doen, dus als jij die 1200 posts 'die met je probleem te maken hebben' niet gestructureerd kunt doorzoeken en focussen op je exacte fout (lees eens foutmeldingen, daar staat het toch in heldere taal uitgelegd, "headers already sent") dan kunnen wij dat niet voor je oplossen, en zeker niet dat leerproces doorbreken door al te makkelijk antwoord te geven.

zoek je trouwens op 'php headers already sent' op google krijg je een prima antwoord van een php-FAQ-site op je vraag.
Op vrijdag 21 juni 2002 12:18 schreef frummel het volgende:
Beetje jammer dat voordat er ook maar iemand is geweest die antwoord kan geven, de mods de thread alweer sluiten.

dan kan ik je http://www.beginnersweb.nl/ aanraden, deze hebben een andere filosofie dan tweakers.net, juist de behulpzaamheid staat daar erg hoog aangeschreven en weinig threads gaan op slot wegens 'helpdesk'-vragen etc.
op beginnersweb lopen ook wel een aantal mensen rond die het e.e.a. van PHP weten.

bedenk wel dat je aan voor ieder probleempje dat je op had kunnen zoeken de hulp van iemand anders inschakelen niet werkelijk werkzaam is, mar dat is jouw keuze, veel plezier op beginnersweb.nl

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Op vrijdag 21 juni 2002 12:12 schreef ACM het volgende:

[..]

nu wel, wilde je het uit proberen dan :?
Dat snap ik niet?
Wat zou ik dan moeten uitproberen. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op vrijdag 21 juni 2002 12:18 schreef bazs2000 het volgende:
Dat snap ik niet?
Wat zou ik dan moeten uitproberen. :?
Waarom wil jij weten of dat account gebanned is??
Wil je het gebruiken/testen ofzo? :)

(was de vraag)
Op vrijdag 21 juni 2002 12:18 schreef frummel het volgende:
Ik zoek trouwens het antwoord wel elders. Mijn kennis van PHP is niet verbijsterend, dus misschien dat ergens anders wél iemand bereid is om me te helpen.

PHP is leuk, als ik zie wat er allemaal mee kan. Ik kan best scripts ombouwen, aanpassen, maar als ik vast loop, kan ik wel wat hulp gebruiken.

Bedankt tijgers!
Jouw vraag is al vaker voorbij gekomen, maar staat ook overduidelijk in de php-manual bij de header functie.

Zie ook:
Remember that header() must be called before any actual output is sent, either by normal HTML tags, blank lines in a file, or from PHP. It is a very common error to read code with include(), or require(), functions, or another file access function, and have spaces or empty lines that are output before header() is called. The same problem exists when using a single PHP/HTML file.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Op vrijdag 21 juni 2002 12:21 schreef ACM het volgende:

[..]

Waarom wil jij weten of dat account gebanned is??
Wil je het gebruiken/testen ofzo? :)
Mijn laatste off-topic reaktie in dit topic.

Ik vroeg mij af of het account gebanned zou zijn omdat Frummel er niets meer mee kon.
Toen ben ik gaan kijken naar de replys die op dat account zijn gemaakt om daar een eventuele banreden uit te halen (die ik niet heb kunnen vnden)

Daarom vroeg ik mij dit dus af.
En nee, ik wil dat account niet, ik ben teveel gehecht aan mijn account :)
En testen? Ik zou niet weten hoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Ah, nee het account was niet gebanned, nu vanwege de kloon maar wel.
Dus een mailtje naar gathering@tweakers.net zou een hoop opgelost kunnen hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:36

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dit is dus een discussie "mag ik dit soort vragen niet in PW stellen?" en die hebben we al veel vaker gehad, zie het topic voor topics die oonterecht op slot zitten bovenaan voor de link naar die discussie/

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.