Kabels trekken GOLF IV

Pagina: 1
Acties:
  • 3.860 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 22:31
Hoi,

Ik wil in mijn golf graag kabel trekken om speakers achterin aan te sluiten. Het gaat om de speakers in de achterportieren (alleen heb ik een 3 deurs) te monteren.
Heeft of weet iemand hier een gebruiksaanwijzing voor?

Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31420

hmm ik weet niet of je er geld voor over hebt
maar er zijn uitstekende boeken over de golf
zijn lay-out te krijgen.

Maar on-topic ik heb in een golf 4 van uhh 2001
de kabelboom van de versterker rechts gemonteerd
Je kan aan de rechterkant ( passagiersstoel) meer kwijt.
Denk er aan om de voeding rechtstreeks naar de accu te laten lopen.
Zet een zekering ertussen ( vanaf de accu , ik weet niet
wat voor radio je hebt maar als het goed zit er een stekkertje aan om die versterker zijn signaal te geven dat tie aan en uit moet

Sucses

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 22:31
Ik wil alleen kabels trekken voor de speakers. Die zitten er nl. niet standaard in (eikels bij vw) ik hoef geen versterker. Dus alles wat ik weten wil is wat ik allemaal moet verwijderen om die kables te leggen (panelen ed.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:56

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Achteraf kabels trekken in een Golf IV schijnt vrij lastig te zijn. Vandaar dat ik mijne destijds meteen met achteraansluitingen heb besteld.
Je kan het achterpaneel er af halen door voorzichig aan de zijkant bij de B-stijl te trekken. Pas wel op, want ze gebruiken een plastic klik systeem dat snel kapot gaat.
Verder kan je volgens mij onder de dorpel langs met de kabels. Om achter de radio te komen moet je 2x3 schroeven van het handschoenenkastje loshalen (3 boven en 3 onder). Je kan dan het hele kastje eruit lichten, waarna je volle toegang hebt tot het gedeelte achter en naast de middelconsole (ik heb daar m'n carkit zitten).
Suc6!

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Anders haal je toch zo'n vraagbak boekje bij de beter gesorteerde boekenhandel :?

Kost geen drol :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreenGras
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-08-2022

GreenGras

Audiofiel

Je begint met de kappen die om je gordels zitten; deze kun je van bovenaf los trekken (kliksysteem; je moet behoorlijk wat kracht zetten).

Vervolgens kun je de dorpels van je portier loshalen (ook kliksysteem, maar makkelijker los te halen).

Daarna kun je de kabels achter het stof van het voetencompartiment wegwerken en ben je bij je middenconsole waar je radio in zit.

De portieren moet je de kap afhalen (3 schroeven onderaan de kap; 2 schroeven in de handgreep) Handgreep kun je voorzichtig openmaken met schroevendraaier. Vervolgens haakje uit handgreepachterkant halen en je hebt toegang tot de speakerplaatsen.

Suc6!

I had to Google JFGI, the irony was overwhelming...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5897

Altijd leuk kabels trekken.. Bij m'n Golf 3 valt het ook niet mee. Als je eenmaal weet hoe het werkt gaat het snel. Ow ja, denk om je vingers. Ik zal toch wat klem gezeten hebben |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Golf 3. Oppassen met openhalen handen bij het stukje metaal onder de achterbank. Rode bekleding is niet ieders wens :P
Pagina: 1