Is het al iemand gelukt om met een abit zm6 (socket 370 ppga) een celly op 100 mhz(of meer)bussnelheid te klokken ? het boardje heeft meerdere settings boven de 100 mhz, maar door de komst van de FC-pga processors heb je hier niets aan.
Verwijderd
Ik heb als advies: verkoop je mobo en proccesor aan een vriendelijke collega en koop van dat geld een nieuwe DURON+KT7<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>verkoop de Cellie[/quote]
Flippo-dealer> Jij hebt het draad truukje gedaan?
Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me
Verwijderd
Nee, ik heb een tijd rondgezocht naar het antwoord op de vraag of een FC-PGA Celeron processor in een Abit ZM6/BM6 gebruikt kan worden.
Het antwoord is dus "ja", mits je je BIOS met de juiste update hebt geflashed.
Er zijn dus geen converters en soldeerkunsten nodig, je kunt hem er zo in drukken.
Er zijn overigens wel verhalen bekend van ZM6/BM6 borden die weigerden te werken met Celeron 2 FC-PGA processors (zonder converter dus).
Je kunt géén PIII FC-PGA processors gebruiken in een ZM6/BM6 !!
Het antwoord is dus "ja", mits je je BIOS met de juiste update hebt geflashed.
Er zijn dus geen converters en soldeerkunsten nodig, je kunt hem er zo in drukken.
Er zijn overigens wel verhalen bekend van ZM6/BM6 borden die weigerden te werken met Celeron 2 FC-PGA processors (zonder converter dus).
Je kunt géén PIII FC-PGA processors gebruiken in een ZM6/BM6 !!
Welke revisie heb jij?
Ik heb ook een ZM-6 namelijk....
Ik heb ook een ZM-6 namelijk....
Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me
Bedankt voor de reaktie, er is dus nog enige hoop met dit moederboard. Kun je me ook vertellen op welke plek je het revisienummer kunt vinden ? Ik tuur me wezenloos maar zie het nergens staan.
Pagina: 1