Verwijderd

Topicstarter
Ik dacht een leuke autoradio te kopen, nl de Kingstech 9118 Car-Mp3. Bij iedereen werkt dat geval goed, maar bij mij zitten er continu hikken in de mp3's. Ik heb de radio al een keer omgeruild voor een ander, maar dit hielp ook niet. Gelden er regels voor het branden van mp3-cd's ??? Zoals op Mode-1 fikken, of iets anders ??? Hij doet het bij alle mp3's die allemaal een andere bitrate/encoder hebben...

Ik krijg onderhand het idee dat het aan de auto ligt... Ik heb weleens 14V spanning gemeten, en ook een keer 16V. Da's nie goe... Kan het zin dat de spanningsegalisator of regelaar naar de knoppen is ???

Heeft iemand hier ervaring mee ???

De hikken in de mp3's, zijn dezelfde als je weleens op je pc meemaakt, als je een kut-mp3 hebt...

Iemand enig idee *D ??

• Harkelaar
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik gebruik mijn dvd speler nog al intensief en nu heb ik hetzelfde probleem, mp3-cd's die het eerst perfect deden hikken nu enorm. Ik heb dus hetzelfde probleem.

do or do not, there is no try

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

AVH->GT

Verwijderd

Topicstarter
Ik kreeg net bericht van de maker van de radio, dat ik de MusicMatch-codec moet gebruiken om mp3's te encoden. VBR/CBR maakt niet uit, maar wel de bitrate hoger dan 128kbps.... strax ff testen....