Mijn muis gaat soms gewoon zijn eigen gang naar de rand van het scherm. Dat is irritant? Hebben meer mensen dat? En wat kan ik er tegen doen?
optisch?
ik heb het heeeeeel soms, alsof-ie pas te laat doorheeft wat ik deed; vaak blijkt er gewoon gorigheid op m'n buro te liggen
ik heb het heeeeeel soms, alsof-ie pas te laat doorheeft wat ik deed; vaak blijkt er gewoon gorigheid op m'n buro te liggen
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Gebruik je een optische muis met een te reflecterende muismat?? Probeer eens een andere muismat!
Het maakt niet niet uit of het rechts of het links is, maar TimmeStein weet precies wat de Jinx is !
Verwijderd
1: Een niet geaarde computer geeft op een mac de meest waanzinnige fouten!
2: Optische laser gevalletjes eerst stofvrij maken
3: Maak ondergrond schoon en probeer eens een andere muismat of gewoon de tafel met een stukkie papier. Meestal zijn de spiegelende muismatten een ramp bij van die lasergevalletjes
Heb je gewoon een wieletjesmuis: dan de troep van de wielen aan de binnenkant afschrapen. Een wattenstaafje met een klein beetje nagellakremover (handig van die vriendinnen met dat soort troep, moet je ook nemen) doet ook wonderen op die wieltjes.
4: Is dit allemaal zonder soelaas: leen dan van iemand anders een muis en kijk of ie het ook doet.
5: Is er dan nog steeds een probleem, dan is er iets echt goed mis en is het tijd om de leverancier te bellen.
6: Doet ie het dan nog niet: verrot slaan dat kreng en de verzekering bellen
2: Optische laser gevalletjes eerst stofvrij maken
3: Maak ondergrond schoon en probeer eens een andere muismat of gewoon de tafel met een stukkie papier. Meestal zijn de spiegelende muismatten een ramp bij van die lasergevalletjes
Heb je gewoon een wieletjesmuis: dan de troep van de wielen aan de binnenkant afschrapen. Een wattenstaafje met een klein beetje nagellakremover (handig van die vriendinnen met dat soort troep, moet je ook nemen) doet ook wonderen op die wieltjes.
4: Is dit allemaal zonder soelaas: leen dan van iemand anders een muis en kijk of ie het ook doet.
5: Is er dan nog steeds een probleem, dan is er iets echt goed mis en is het tijd om de leverancier te bellen.
6: Doet ie het dan nog niet: verrot slaan dat kreng en de verzekering bellen
niet geaard geeft problemen 
gut ik heb m'n computer nog nooit geaard. weird.
gut ik heb m'n computer nog nooit geaard. weird.
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Verwijderd
Volgens mij heb ik 't probleem eens eerder gezien. Weet niet meer zeker of 't bij OS X was. We hebben toen het logicboard vervangen, zat nog garantie op...
De muis is nog vrij nieuw, paar maanden bij de nieuwe Imac. De computer en het OS bevallen meer dan vootreffelijk en ik ben er erg zuinig mee.
Het lijkt echt op een fout in het OS of een driver zover daar sprake van is!
De muis is dus een optische!
Het lijkt echt op een fout in het OS of een driver zover daar sprake van is!
De muis is dus een optische!
Pagina: 1